jjv
Arschloch
- Liittynyt
- 4.5.2005
- Viestit
- 26890
Vilander #71 Ferrari vai onko sittenkin #51?Onko muuten suomikuskeja nyt tuolla?
Palttala #76 Porsche
Vilander #71 Ferrari vai onko sittenkin #51?Onko muuten suomikuskeja nyt tuolla?
Niin vain jäi radan varteen Audikin.Miten ..tussa Toyot voi olla noin epäluotettavia.
Toyota huristelee kärjessä edelleen. Lupauksia herättävästi pärjännyt loppukaudesta, mutta Audihan tähtää vain ja ainoastaan Le Mans -voittoon. WEC on vaan treeniä. Onhan noissa Audeissakin teknistä vikaa mutta ei kyllä ikinä kaikilla autoilla silloin kun se merkkaa eli La SarthellaMiten ..tussa Toyot voi olla noin epäluotettavia.
Ihan normaali tuomio. Aina kun proto osuu GT:hen, niin proto on syypää ja rankkua tulee. Ohitustilanteissa vastuu on 100 % protokuskeilla. Sininen lippu ei muuta tilannetta eikä hitaamman tarvitse antaa tietä.Audille mustavalkoinen lippu törmäämisesta kierroksella ohitettavaan ohitustilanteessa mutkassa. Aika erikoinen tuomio, joskaan tuolla hirveesti merkitystä ole. Ehdittiinköhän sille Ferrarille näyttämään sinistä lippua?
Olen vähän vajaan tunnin verran koittanut varmistaa kumpi se on. Kamera leikkaa aina pois T4:ssa ainakin silloin kun olen kärryillä mistä kohtaa kuvaa tulee. Veikkaisin kuitenkin että GP-versio on käytössä, koska endun syherön näköistä kohtaa en ole spotannut.Onko pidempi vai lyhyempi versio radasta käytössä?
Minä näkisin Aaro Vainion noista vaihtoehdoista mieluiten LMP1 luokassa, koska silloin nähtäisiin pitkästä aikaa suomalainen kuljettaja taistelemassa yleiskilpailun voitosta Le Mansissa.Aaro Vainio kertoi eilen YLE2 Motorsport ohjelmassa että hänen ensi vuoden mahdollisuudet ovat LMP, GT tai Ralli luokissa.