Jotenkii en jaksa uskoa mihkää jenkki/kanukki viritykseen sitten yhtään !! Onhan ne nähty2014 voisi lähtöruudukossa siis olla Scorpion Racing -niminen talli. Mielenkiintoista nähdä tekeekö Brabham ikinä paluuta.
Jotenkii en jaksa uskoa mihkää jenkki/kanukki viritykseen sitten yhtään !! Onhan ne nähty2014 voisi lähtöruudukossa siis olla Scorpion Racing -niminen talli. Mielenkiintoista nähdä tekeekö Brabham ikinä paluuta.
Eikös tämän kauden ilmottautuminen mennyt umpeen joskus marraskuussa jo ? Sehän se olisikii mukavaa katsottavaa ku joku scott speed ajaisi hrt:n autolla jolla ei pysyttäisi edes 20vuotta vanhojen autojen perässä . Kiitos eiKanadalais-amerikkalainen (!) ryhmä sijoittajia on hankkimassa/hankkinut HRT:n:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/105319
Vielä epäselvää, voiko enää tehdä entry-hakemusta tulevalle kaudelle vai meneekö vuodelle 2014.
Tälle kaudelle ei takuuvarmasti tule enää uusia talleja. Mutta HRT:n autoilla oltaisiin ylivoimaisia 20 vuotta vanhoja autoja vastaan.Eikös tämän kauden ilmottautuminen mennyt umpeen joskus marraskuussa jo ? Sehän se olisikii mukavaa katsottavaa ku joku scott speed ajaisi hrt:n autolla jolla ei pysyttäisi edes 20vuotta vanhojen autojen perässä . Kiitos ei
Villeneuve pääsee sittenkin vielä ajamaan! Scorpion Racing ja Jacques Villeneuve kuulostaa ööö... nololta:idea: No tiimillä on ainakin mahdollisuus tehdä hieno auto vähän punasta ja mustaa kenties iso scorpioni moottori katteeseen...:ahem:Kanadalais-amerikkalainen (!) ryhmä sijoittajia on hankkimassa/hankkinut HRT:n:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/105319
Vielä epäselvää, voiko enää tehdä entry-hakemusta tulevalle kaudelle vai meneekö vuodelle 2014.
No enkö minä sitä meinannu ? joku siitä "haaveili" tj vastaavaa aikaisemmin, mut ei tule onnistumaan kuten jo mielestäni totesin. Pahoitteluni jos ilmaisin itseäni epäselvästi. Menen häpeämään 5minuutiksi nurkkaan. Vakavana pitää ny sentään osata olla kun kirjoittaa. :dunno:Tälle kaudelle ei takuuvarmasti tule enää uusia talleja. Mutta HRT:n autoilla oltaisiin ylivoimaisia 20 vuotta vanhoja autoja vastaan.
Pitäiskö Bernien antaa niille vähän enemmän massia. Niinhän se menee noiden tv-rahojen kanssa että isot tallit pysyy isoina ja perällä taistelu olemassaolosta jatkuu. Yksi on jo poistunut keskuudestamme. R.I.P. HRT.Bernie pitää huomenna Lontoossa kriisipalaverin eräiden tiimien kanssa. Marussia, Caterham, Force India, Sauber ja Toro Rosso ovat kutsuvieraina, ja debaatti koskee tallien taloudellista tilaa.
Mites tuo Alonso? Hän harvemmin on ylistänyt autoaan erityisemminMtv3.fi/f1:
"Räikkönen: Auto on parempi kuin viime vuonna"
"Vettel: Uusi auto askel eteenpäin"
jne...
Todellako? Harvemminpa sitä kuskit tiedottaa heti ekan testin jälkeen että auto on ihan paska ja katseet siirretty ensi kauteen.
Ehkei ihan paskaksi kutsuta, mutta jos auto on susi niin kyllähän ilmeet ja kommentit on paljon vakavempia vaikkei suoraan sanotakaan että on menty perseelleenMtv3.fi/f1:
"Räikkönen: Auto on parempi kuin viime vuonna"
"Vettel: Uusi auto askel eteenpäin"
jne...
Todellako? Harvemminpa sitä kuskit tiedottaa heti ekan testin jälkeen että auto on ihan paska ja katseet siirretty ensi kauteen.
Eiköhän kauden "käsikirjoitukseen" olisi kuulunut Alonson/Ferrarin mestaruus (ask Bernie). Tuossa vaiheessa etsittiin vielä keinoja kun se ei ajamalla onnistunut. Tästä keskusteltiin viimeisen kisan jälkitunnelmissa. Kyllähän se on ihan selvää että F1:iä ohjaillaan poliittisesti ja rahan voimalla niin paljon kuin pystytään. Ihan kaikkeen ei sentään - onneksi - pystytä.Ei nyt välttämättä ole oikea topikki, mutta pistetään tänne. Piquet'n ja Mansellin haastattelu paljastaa mielenkiintoisen seikan viime kauden palkintopallihaastatteluista:
Onkohan muillekin haastattelijoille kauden aikana annettu tällaiset ohjeet kun kysymykset olivat "You win this race... what are your feelings" -tasoa :doubtful: