IsoAhven
Well-known member
- Liittynyt
- 16.3.2012
- Viestit
- 2700
Nyt kun on useampi vuosi säästelty ties missä ja unohdettu säästöt melkein "joka vuosi" kehittämällä täysin uudet säännöt, niin onkos rajoitukset auttanu pienempiä talleja? Maksukuskeja mutulla väittäisin olevan kokoajan enemmän ainakin.Tätä kaikkea peilatessa täytyy vain nostaa hattua Minardia ja jopa Jordania kohtaan. Molemmat tallit seilasivat kuitenkin kunnialla läpi yhden formulahistorian aikakauden, jolloin rahalla oli todella suuri valta.
Paljonkohan Minardin budjetti edes oli kausilla 2004/2005?
Tietty heti tulee mieleen muuan brawn gp, johon myös oli aiempina vuosina kyllä sijoitettu rahaa.. williams ja sauber ovat pärjäilleet ihan ok. Siltikin kärjessä kulkee aina ne tallit, joilla resursseja riittää verhojen takana. Kärkitallit ovat joko aina yksinkertaisesti vain parempia tai sitten ne todella jotenkin kiertävät rajoja ja piilottelevat budjettiaan. Vai, ku testejä toki on saman verran kaikilla, mut tuulitunnelit ym. simulaatiotko sen eron tekee? Toki on olemassa hyviä suunnittelijoita ja huonoja, mut ei yks suunnittelija autoa päässä kehitä. Eihän tallin tarvis palkata muuta ko se hyvä suunnittelija ja voitais alkaa odotteleen voittaja-autoa.
Viimeksi muokattu: