Gascoyne siirtyi vajaa vuosi sitten uuteen asemaan Caterham Groupin sisällä. Näin Mike kertoo blogissaan nykyisestä asemastaan:Mutta itse aiheeseen palatakseni, mikäs mahtaa olla Mike Gascoynen rooli nykyisin Caterhamilla?
(IS hyvin ammattimaisesti tituleerasi Gascoynea pomoksi )
Eli mitenkä paljon painoarvoa noille "haukuille" kannattaisi antaa painoarvoa siitäkin huolimatta että Heikki itse tuntuu pitävän asiaa mitättömänä.... ?
Tulihan siinä Gascoynen haastattelukommentissa vähän kritiikkiä Heikin ja managerinsa menettelytavoista tallipaikkaneuvotteluissa, mutta monelta jäi huomaamatta että samassa suunavauksessa Gascoyne myös kehui Kovalaisen ajotaitoja. Olisiko Gascoyne vähän pillastunut Heikin julkisuuteen antamista kommenteista, että keskikastin talliin päästäkseen saattaisi ehkä etsiäkin sponsoritukea, mutta ei Caterhamin kaltaisessa pikkutallissa jatkamiseen?I changed roles within the Caterham Group to focus less on F1 and take over as CEO of Caterham Technology and Caterham Composites, as well as retaining the role as Group CTO
Toivottavasti ei Briatorea päälliköksi. :eek!:Ei taida Koviksella olla enää mitään toivoa päästä kisakuskiksi minnekään, koska Force Indiakin on niin pahoissa vaikeuksissa, että tarvitsisi ehdottomasti maksukuskin Direstan tallikaveriksi:
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2013/01/1693436/vaite-f1-talli-romahduspisteessa---ecclestone-hatiin :thumbdown
Meinaatko, että Briatoresta tulisi ensimmäinen maksutallipäällikkö?Toivottavasti ei Briatorea päälliköksi. :eek!:
Noista FI:n talousvaikeuksista on ollut jo kauan puhetta, mutta ne huhut on puuta heinää. Vijay Mallya pelaa rahapelit aika likaisesti ja maksaa laskut myöhässä, mutta muiden sisarfirmojen kaatuminen ei tarkoita että talli olis menossa nurin.Ei taida Koviksella olla enää mitään toivoa päästä kisakuskiksi minnekään, koska Force Indiakin on niin pahoissa vaikeuksissa, että tarvitsisi ehdottomasti maksukuskin Direstan tallikaveriksi:
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2013/01/1693436/vaite-f1-talli-romahduspisteessa---ecclestone-hatiin :thumbdown
En kanssa ole aikoihin edes nähnyt Heikkiä sinne ehdokkaana. Se on vaan Caterham tai ei mikään F1-talli nyt.Kovalainen tuskin on ollut ykkösehdokkaana missään vaiheessa FI:lle. Kyllä sinne pyrkijöitä riittää.
Itse vähän veikkailen Caterhamin panttaavan kuskipäätöstä aika pitkälle. Ensin pitää saada selville millainen susi uusi auto on, jotta voi tehdä järkeviä strategisia päätöksiä maksukuskien ja muiden kesken. Jonkinlainen kisa kuskinpaikasta talvitesteissä olisi myös mukava nähdä.Se on vaan Caterham tai ei mikään F1-talli nyt.
Lähde tälle tiedolle?Noista FI:n talousvaikeuksista on ollut jo kauan puhetta, mutta ne huhut on puuta heinää.
Jos olis luotettavista lähteistä vastakkaista tietoa, eikä pelkkää roskalehdistöhuhua.Lähde tälle tiedolle?
No ihan talouslehdistähän noi Mallyan talousvaikeudet on lähtösin, se kun näet on aika pitkälle julkista tietoa että Kingfisher on vaikeuksissa.Jos olis luotettavista lähteistä vastakkaista tietoa, eikä pelkkää roskalehdistöhuhua.
Ei kai ne taloushuolet koske kuin Kingfisher Airlinesia? Mallyalla on myös vahvasti voitollisia yrityksiä, mm. Kingfisher-olutta tekevä panimo- & viinafirma. Ei se pelkkään lentoyhtiöön kaadu. Ja sitten on vielä yhtä suuren osuuden tallista omistava Sahara India Pariwar.No ihan talouslehdistähän noi Mallyan talousvaikeudet on lähtösin, se kun näet on aika pitkälle julkista tietoa että Kingfisher on vaikeuksissa.
Ko. yhtiön taloustilannehan on huonontunut koko ajan ja muutaman vuoden ajan, jotenka mitenkään tuulesta temmattujahan ne ei ole.
(ja Kingfisher muuten oli yks isoimmista "sponsseista" FI:llä)
Edelleen, jos sulla kerran on varmaa tietoa että ne on hölynpölyä niin olisi ihan hienoa kertoa mistä moinen tieto on.
Jotakuinkin samanlainen, kuin viime kaudella samalla autolla jatkavat tietenkin päivityksiä varmaan tulee, mutta auto on sama, kuten suurimmalla osalla muistakin talleista.Ensin pitää saada selville millainen susi uusi auto on,
2009 FI teki kaikkia hämmästyttäneen tasonnoston kahden kilpailun ajaksi. Mutta seuraavasta kaudesta lähtien Force India on peräpään sijasta kuulunut selkeästi keskikastiin, ja parhaimmillaan kolkuttelee podium-sijoituksia. Se on paljon tärkeämpää (jos ei välttämättä yhtä näyttävää) kuin väläytys yksittäisessä kisassa.Force india ei tallina tosin ole ihmeisiin Fisichellan 2. sijan Spa:ssa 2009 jälkeen pystynyt. Näen kuitenkin tallissa enemmän mahdollisuuksia huippusuorituksiin kuin esim. Caterhamissa ainakin tulevalla kaudella.
Ja tuo hämmästyttävä tasonnosto ajoittui sattumalta juuri ajankohtaan jolloin Intian hallitus tai vastaava mietti päätöstä rakentaa tukea F1-rata/GP2009 FI teki kaikkia hämmästyttäneen tasonnoston kahden kilpailun ajaksi. Mutta seuraavasta kaudesta lähtien Force India on peräpään sijasta kuulunut selkeästi keskikastiin, ja parhaimmillaan kolkuttelee podium-sijoituksia. Se on paljon tärkeämpää (jos ei välttämättä yhtä näyttävää) kuin väläytys yksittäisessä kisassa.
Niinpä. Kirjoitin itsekin tuosta silloin, mutta minuta lähinnä leimatiin hulluksi. F1 on paljon enemmän show:ta kuin monet uskookaan.Ja tuo hämmästyttävä tasonnosto ajoittui sattumalta juuri ajankohtaan jolloin Intian hallitus tai vastaava mietti päätöstä rakentaa tukea F1-rata/GP