Heikki Kovalainen - Elämää Caterhamin jälkeen

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Älä välitä niistä idiootesita. Heidän mukaansa F1 kuskia ei saisi ikinä valita vuoden urheilijaksi, koska ei kuulemma tarvitse kovaa kuntoa. Vastapallona heitin keihäänheiton, niin meni suut suppuun.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Jos Heikki kaiken tämän huopaamisen jälkeen valittaisiinkiin jatkamaan Caterhamilla, olisi se aikamoinen vedätyksen kukkanen.
 

hippi

Well-known member
Liittynyt
13.4.2009
Viestit
2695
Mutta itse aiheeseen palatakseni, mikäs mahtaa olla Mike Gascoynen rooli nykyisin Caterhamilla?
(IS hyvin ammattimaisesti tituleerasi Gascoynea pomoksi :rolleyes:)
Eli mitenkä paljon painoarvoa noille "haukuille" kannattaisi antaa painoarvoa siitäkin huolimatta että Heikki itse tuntuu pitävän asiaa mitättömänä.... ?
Gascoyne siirtyi vajaa vuosi sitten uuteen asemaan Caterham Groupin sisällä. Näin Mike kertoo blogissaan nykyisestä asemastaan:
I changed roles within the Caterham Group to focus less on F1 and take over as CEO of Caterham Technology and Caterham Composites, as well as retaining the role as Group CTO
Tulihan siinä Gascoynen haastattelukommentissa vähän kritiikkiä Heikin ja managerinsa menettelytavoista tallipaikkaneuvotteluissa, mutta monelta jäi huomaamatta että samassa suunavauksessa Gascoyne myös kehui Kovalaisen ajotaitoja. Olisiko Gascoyne vähän pillastunut Heikin julkisuuteen antamista kommenteista, että keskikastin talliin päästäkseen saattaisi ehkä etsiäkin sponsoritukea, mutta ei Caterhamin kaltaisessa pikkutallissa jatkamiseen?

Heikki sanoi neuvottelevansa jatkostaan Fernandesin ja Abiteboulin kanssa. Gascoyne ei siis suoranaisesti päätä kuskipaikoista, vaikka saattaakin saada keskusteluissa äänensä kuuluviin.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ei taida Koviksella olla enää mitään toivoa päästä kisakuskiksi minnekään, koska Force Indiakin on niin pahoissa vaikeuksissa, että tarvitsisi ehdottomasti maksukuskin Direstan tallikaveriksi:
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2013/01/1693436/vaite-f1-talli-romahduspisteessa---ecclestone-hatiin :thumbdown
Noista FI:n talousvaikeuksista on ollut jo kauan puhetta, mutta ne huhut on puuta heinää. Vijay Mallya pelaa rahapelit aika likaisesti ja maksaa laskut myöhässä, mutta muiden sisarfirmojen kaatuminen ei tarkoita että talli olis menossa nurin.

Kovalainen tuskin on ollut ykkösehdokkaana missään vaiheessa FI:lle. Kyllä sinne pyrkijöitä riittää.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13786
Kovalainen tuskin on ollut ykkösehdokkaana missään vaiheessa FI:lle. Kyllä sinne pyrkijöitä riittää.
En kanssa ole aikoihin edes nähnyt Heikkiä sinne ehdokkaana. Se on vaan Caterham tai ei mikään F1-talli nyt.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Se on vaan Caterham tai ei mikään F1-talli nyt.
Itse vähän veikkailen Caterhamin panttaavan kuskipäätöstä aika pitkälle. Ensin pitää saada selville millainen susi uusi auto on, jotta voi tehdä järkeviä strategisia päätöksiä maksukuskien ja muiden kesken. Jonkinlainen kisa kuskinpaikasta talvitesteissä olisi myös mukava nähdä.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jos olis luotettavista lähteistä vastakkaista tietoa, eikä pelkkää roskalehdistöhuhua.
No ihan talouslehdistähän noi Mallyan talousvaikeudet on lähtösin, se kun näet on aika pitkälle julkista tietoa että Kingfisher on vaikeuksissa.
Ko. yhtiön taloustilannehan on huonontunut koko ajan ja muutaman vuoden ajan, jotenka mitenkään tuulesta temmattujahan ne ei ole.
(ja Kingfisher muuten oli yks isoimmista "sponsseista" FI:llä)
Edelleen, jos sulla kerran on varmaa tietoa että ne on hölynpölyä niin olisi ihan hienoa kertoa mistä moinen tieto on.
 

Cage

Well-known member
Liittynyt
23.4.2001
Viestit
907
Sijainti
Pori
Flaaviota en välttämättä haluais enää kuvioissa nähdä, mutta hänen kauttaan toisaalta saattaisi Heikin mahdollisuudet nousta. Vähän, mutta kuitenkin. Eiköhän nuo Renulla olleet ihan tyytyväisiä Heikin panokseen aikanaan?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
No ihan talouslehdistähän noi Mallyan talousvaikeudet on lähtösin, se kun näet on aika pitkälle julkista tietoa että Kingfisher on vaikeuksissa.
Ko. yhtiön taloustilannehan on huonontunut koko ajan ja muutaman vuoden ajan, jotenka mitenkään tuulesta temmattujahan ne ei ole.
(ja Kingfisher muuten oli yks isoimmista "sponsseista" FI:llä)
Edelleen, jos sulla kerran on varmaa tietoa että ne on hölynpölyä niin olisi ihan hienoa kertoa mistä moinen tieto on.
Ei kai ne taloushuolet koske kuin Kingfisher Airlinesia? Mallyalla on myös vahvasti voitollisia yrityksiä, mm. Kingfisher-olutta tekevä panimo- & viinafirma. Ei se pelkkään lentoyhtiöön kaadu. Ja sitten on vielä yhtä suuren osuuden tallista omistava Sahara India Pariwar.
 

Jellinek

Banned
Liittynyt
27.1.2010
Viestit
6719
Sijainti
Tiimarin tasavalta
Kingfisher näkyy olevan lähes Bransonin Virginin kaltainen monialabrändi lentoyhtiöstä juomiin ym.
Force india ei tallina tosin ole ihmeisiin Fisichellan 2. sijan Spa:ssa 2009 jälkeen pystynyt. Näen kuitenkin tallissa enemmän mahdollisuuksia huippusuorituksiin kuin esim. Caterhamissa ainakin tulevalla kaudella.
 

Maco

Well-known member
Liittynyt
13.3.2009
Viestit
671
Ensin pitää saada selville millainen susi uusi auto on,
Jotakuinkin samanlainen, kuin viime kaudella samalla autolla jatkavat tietenkin päivityksiä varmaan tulee, mutta auto on sama, kuten suurimmalla osalla muistakin talleista.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Force india ei tallina tosin ole ihmeisiin Fisichellan 2. sijan Spa:ssa 2009 jälkeen pystynyt. Näen kuitenkin tallissa enemmän mahdollisuuksia huippusuorituksiin kuin esim. Caterhamissa ainakin tulevalla kaudella.
2009 FI teki kaikkia hämmästyttäneen tasonnoston kahden kilpailun ajaksi. Mutta seuraavasta kaudesta lähtien Force India on peräpään sijasta kuulunut selkeästi keskikastiin, ja parhaimmillaan kolkuttelee podium-sijoituksia. Se on paljon tärkeämpää (jos ei välttämättä yhtä näyttävää) kuin väläytys yksittäisessä kisassa.
 

Thierryboutseen

Well-known member
Liittynyt
16.5.2009
Viestit
104
2009 FI teki kaikkia hämmästyttäneen tasonnoston kahden kilpailun ajaksi. Mutta seuraavasta kaudesta lähtien Force India on peräpään sijasta kuulunut selkeästi keskikastiin, ja parhaimmillaan kolkuttelee podium-sijoituksia. Se on paljon tärkeämpää (jos ei välttämättä yhtä näyttävää) kuin väläytys yksittäisessä kisassa.
Ja tuo hämmästyttävä tasonnosto ajoittui sattumalta juuri ajankohtaan jolloin Intian hallitus tai vastaava mietti päätöstä rakentaa tukea F1-rata/GP
 

speedman

race is in my head
Liittynyt
26.10.2008
Viestit
1418
Ja tuo hämmästyttävä tasonnosto ajoittui sattumalta juuri ajankohtaan jolloin Intian hallitus tai vastaava mietti päätöstä rakentaa tukea F1-rata/GP
Niinpä. Kirjoitin itsekin tuosta silloin, mutta minuta lähinnä leimatiin hulluksi. F1 on paljon enemmän show:ta kuin monet uskookaan.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös