Näin! Hyvin mahdollista, että Whitmarshin yhtenä taka-ajatuksena on nostaa tulevaisuudessa nuoret lupaavat kuljettajat mahdollisen junioritallin (Marussia) kautta F1:siin. Mutta ennen sitä talli tarvitsisi saada kehitettyä kilpailukykyiseksi ja ehkä tähän kehitystyöhön Martin Whitmarsh kaavailee nimenomaan Kovalaista. Eli toisinsanoen kenties McLaren haluaa kehittää tallista lypsettävän lehmän, jota ei kannata tappaa.Villimpi spekulaatio olisi että McLaren kenties hautoo Marussiasta farmitalliaan tyyliin Toro Rosso Red Bullilla.
Lypsettävä lehmä?Lypsettävä lehmä, jota ei kannata tappaa -vertaus valitettavasti sopii paremmin kuskiin nimeltä Kovalainen kuin Marussia talliin.
Niin, itse tarkoitin "lypsettävällä lehmällä" nimenomaan Marussia.tallia, josta McLaren ammentaisi itselleen lahjakkaimmat kuskit näiden saatuaan ensin tarvittava kokemus F1-maailmasta. Kuten nikale viestissään jo ilmaisikin, niin minunkaan mielestäni "lypsettävä lehmä" - vertaus ei millään muotoa istu Heikki Kovalaiseen, joka ei ole milloinkaan ollut statuksella -maksukuski- F1:ssä.Lypsettävä lehmä, jota ei kannata tappaa -vertaus valitettavasti sopii paremmin kuskiin nimeltä Kovalainen kuin Marussia talliin. Tulevaisuus näyttäisi kuitenkin taas järkevältä monestakin vinkkelistä jos tosiaan tällainen Heikki-Marussia-McLaren side saatetaan alulle.
Ei Heikki ole koskaan tehnyt työtä F1 sarjan pienimmällä palkalla.Jos Heikki tekee kuljettajan työtä sarjan pienimmällä palkalla, on hän hyvinkin lypsylehmä. En väittänytkään, että hänestä tyrnimaitoa tihkuu saati sitten sponsorimuljoonia.
Maksukuskitkin saa palkkaa.Ei Heikki ole koskaan tehnyt työtä F1 sarjan pienimmällä palkalla.
Moni ei edes saa palkkaa(tallilta) ja joutuu maksamaan siitä että saa edes olla mukana.
Chiltonin sponssirahoista ei ole tarkempaa kuvaa, joten niistä ei enempää, mutta jonkinlaisena vertailukohtana voisi pitää Williamsilla ensimmäistä kauttaan ajavaa Valtteri Bottasta, joka joidenkin huhujen ja arvioiden mukaan joutuisi tuomaan tallille ensikaudesta n. 8 miljoonan euron sponsorirahat kirjoittaa Savon Sanomat Bruno Sennalla, jonka Vallu korvasi Williamsilla tuo rahasalkku on arvioiden mukaan ollut reilun 10 miljoonan dollarin paikkeilla ja Luiz Razialla, jonka Heikki Kovalainen on huhujen mukaan korvaamassa olisi tuo summa ollut peräti 34 miljoonaa dollaria kirjoittaa Etelä-Suomen Sanomat ...Mutta kuten tiedämme, niin ainakin Razialla tuo sponsorimaksu Marussialle on pahasti myöhässä...Onkos missään kerrottu taikka huhuttu mitään yksittäistä summaa siitä kuinka paljon Chilton tuo talliin rahaa mukanaan?
tuolla summalla tarvi edes yrittää saada menestystä sama kikkuloida viimeisenä kuin yrittää "oikealla" kuskilla menestystä. Siis, jos todella yhdestä kaudesta puhutaan?Jaa siis Razian paketti huhuttiinkin olevan 34 miljoonaa? Itse muistelin noin 10 miljoonan dollarin suuruisia huhuja ja pidin jo sitä summaa epäuskottavana... :thumbdown
Taisi joku arvostettu brittitoimittajakin kivenkovaan väittää ennen joulua, ettei Bottas tuo tallille lainkaan rahaa. Ei ole kyllä ihan pienestä vastaan tulosta kyse, jos 8 milliä pitää paikkansa. Jotain 2-4M ois voinut odottaa, mutta 8? :doubtful:Chiltonin sponssirahoista ei ole tarkempaa kuvaa, joten niistä ei enempää, mutta jonkinlaisena vertailukohtana voisi pitää Williamsilla ensimmäistä kauttaan ajavaa Valtteri Bottasta, joka joidenkin huhujen ja arvioiden mukaan joutuisi tuomaan tallille ensikaudesta n. 8 miljoonan euron sponsorirahat kirjoittaa Savon Sanomat
Ihan puhtaasti Kempin ja Wihurin saamasta mainostilasta päätellen tuo lähemmäs kymmenen miljoonaa on aika lähellä oikeaa.Taisi joku arvostettu brittitoimittajakin kivenkovaan väittää ennen joulua, ettei Bottas tuo tallille lainkaan rahaa. Ei ole kyllä ihan pienestä vastaan tulosta kyse, jos 8 milliä pitää paikkansa. Jotain 2-4M ois voinut odottaa, mutta 8? :doubtful:
Autossa näyttävillä paikoilla mutta kaveri sanoi olevan ihan prime timessa kaikissa tekstiileissäkin?Ihan puhtaasti Kempin ja Wihurin saamasta mainostilasta päätellen tuo lähemmäs kymmenen miljoonaa on aika lähellä oikeaa.