Onko kovin hyväkään asia jos muistuttaa 17 vuotta vanhaa autoa?Tästä autosta tulee kyllä kovasti mieleen -96 Williams-Renault, ja se ei ole paha asia
voi vittu siitäkin on jo niin kauan!
Onko kovin hyväkään asia jos muistuttaa 17 vuotta vanhaa autoa?Tästä autosta tulee kyllä kovasti mieleen -96 Williams-Renault, ja se ei ole paha asia
Ylöspäin ne nytkin täytyy olla suunnattu...Saa nähdä mitä porsaanreikiä ensi kaudella keksitään, kun pakoputkien pitää osoittaa ylöspäin.
On kyllä jännän näköinen perä...Tästä kuvasta huomaa hyvin tuon olemattoman hanurin
Siis tarkoitan ulostuloa. Ei ne kyllä yhdessäkään autossa osoita ylöspäin.Ylöspäin ne nytkin täytyy olla suunnattu...
Sen tarkemmin en tiedä tulevia sääntöjä, mutta viime vuodeksi ne säädettiin jo osoittamaan ylöspäin.
Ulostulo nimenomaan. Kaikissa autoissa yläviistoon eli "ylöspäin". Ei kait ne ens vuonnakaan pystysuorassa ole? Eihän siinä mitään järkee ole, jos niin ovat päättäneet.Siis tarkoitan ulostuloa. Ei ne kyllä yhdessäkään autossa osoita ylöspäin.
Kyllä näin muistan vasta lukeneeni jostain, että juurikin pystysuoraan.Ulostulo nimenomaan. Kaikissa autoissa yläviistoon eli "ylöspäin". Ei kait ne ens vuonnakaan pystysuorassa ole? Eihän siinä mitään järkee ole, jos niin ovat päättäneet.
Caterhamile ei varmaan tuota vaikeuksia ottaa rautasaha käteen huoltotauolla ja sahata heidän ohjaimeen 1mm rako jotta sääntöpykälä tulee täytetyksi. Ovelaa, erittäin ovelaa...Williamsin mukaan pieni väli pakoputkikolon ylittävässä sillassa tekee siittä kaksi osaisen, jolloin ohjain olisi sääntöjen mukainen.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/105616
http://img4.auto-motor-und-sport.de/Pastor-Maldonado-Williams-Formel-1-Test-Barcelona-19-Februar-2013-19-fotoshowImageNew-354eab2e-662295.jpg
Joko muistissa tai luettavassa on vikaa - ensi vuonna pakoputki saa olla vaakatasossa tai sojottaa korkeintaan 10 astetta ylöspäin, mutta se on pakko sijoittaa nykyistä 10 cm ylemmäs samoin kuin aiempaa keskemmälle. Pystysuoraan sijoitetussa ulostulossa ei sinänsä ole mitään vikaa, ratkaisua käytettiin melko lailla koko viime vuosikymmen.Kyllä näin muistan vasta lukeneeni jostain, että juurikin pystysuoraan.
Säätiö. Joka Williamsin keulassa vuodesta 1994 lähtien.Jännä juttu tuo "Senna" logo tuossa. Onko tuo joku säätiö vai sponsori muuten vain?
Tuo näyttää siltä että perä romahtaa alas hetkellä millä hyvänsä.Tuli as puolella vastaan miltä williams näyttäisi ilman tuota ohkaista evää perässä
Tismalleen sama kävi itsellä mielessä. Ilmeisen jämäkkää tavaraa tuo f1:sissä käytetty hiilari.Tuo näyttää siltä että perä romahtaa alas hetkellä millä hyvänsä.
Tehdäänkö nuo lootat nykyään hiilikuidusta?Tismalleen sama kävi itsellä mielessä. Ilmeisen jämäkkää tavaraa tuo f1:sissä käytetty hiilari.
Tuli aivopieru. Mutta siis juu osittain tehdään, mutta pääsääntöisesti aineksena on edelleen titaani. Enemmän mielessä pyöri ripustukset jne ja pohjalevy mikä on tietysti täysin turhaa, koska eihän se pohjalevy mikään kantava osa oleTehdäänkö nuo lootat nykyään hiilikuidusta?
Aika monella tosiaan vaihdelaatikon kuori on käsittääkseni hiilikuitua, ei tietenkään sisälmykset jne.Tuli aivopieru. Mutta siis juu osittain tehdään, mutta pääsääntöisesti aineksena on edelleen titaani. Enemmän mielessä pyöri ripustukset jne ja pohjalevy mikä on tietysti täysin turhaa, koska eihän se pohjalevy mikään kantava osa ole