Turso
Well-known member
- Liittynyt
- 7.9.2012
- Viestit
- 1041
Sama kuin lotossa! Joko voitat tai häviät.Näinhän se menee. 50% tsäänssi et voittaa, 50 et ei. :thumbup:
Sama kuin lotossa! Joko voitat tai häviät.Näinhän se menee. 50% tsäänssi et voittaa, 50 et ei. :thumbup:
Vaikka juu. Paras aerodynamiikkanero, mutta 2 muuta moottorimerkkiä Renaultia vastassa. Joku tulee olemaan paras. Mut voi olla vaikka 40-60 myös (se ja sama), molemmat vaihtoehdot täysin realistisia. Sitten sen näkee.Näinhän se menee. 50% tsäänssi et voittaa, 50 et ei. :thumbup:
Niin. Luulen, että tämä "jokin" on alistuvaisempi, tottelevaisempi luonteenlaatu ja halu palvella Red Bullia (=Vetteliä) niin myötä- kuin vastamäissä. Buemi on ainakin F1:n jälkeisellä urapolullaan sen osoittanut, että ei jää nuolemaan muiden jämiä. Kunnianhimoa riittää.Ilmeisesti Danielissa on nähty jotain, mitä Buemissa, Alguersuarissa ja niissä aikaisemmissa Vetteliä lukuunottamatta ei nähty.
Ehkäpä se, että nyt nämä velat lankeavat Dani-pojalle maksuun? Marko-mafian scouttaushistoriassa Vettel on yksittäistapaus, jonka olisi "löytänyt" about jokainen kerran kaudessa eurooppalaisia junnuluokkia seuraava tuulari. Hutipuolelta löytyy useampi mätämuna mallia Enrique Bernoldi, jonka seniili-Marko olisi halunnut Sauberin rattiin Räikkösen sijasta.Mikähän intressi Marko-mafialla on Riciardoa tukea jos miehessä ei potenttiaalia ole?
Eli osapuilleen näin että halutaan osoittaa junioritoiminnassa olevan jotain järkeä kun saadaan vihdoinkin toinen juniori ykköstalliin vaikka sitten vähän väkisin ilman aidosti siihen riittävää talenttia?Ehkäpä se, että nyt nämä velat lankeavat Dani-pojalle maksuun? Marko-mafian scouttaushistoriassa Vettel on yksittäistapaus, jonka olisi "löytänyt" about jokainen kerran kaudessa eurooppalaisia junnuluokkia seuraava tuulari. Hutipuolelta löytyy useampi mätämuna mallia Enrique Bernoldi, jonka seniili-Marko olisi halunnut Sauberin rattiin Räikkösen sijasta.
Se nyt on selvää, ettei Ricciardoa palkattu "1B-kuskiksi". Tuossa vaiheessa F1-uraa on jokseenkin kaikki kuskit aika nöyrää poikaa päästessään huippuautoon. Tämä teoria voi olla historiaa, jos Daniel oikeasti osoittautuukin kovaksi kaveriksi. Toro Rossolla ei näyttöjä paljon pysty antamaan, mutta RB:n ykköstallissa pystyy. Vettelin syrjäyttäminen toki on aika utopistista, mutta ei Seb tallissa ikuisesti pysy ja toisaalta muiden tallien mielenkiinto saattaa herätä, jos Ricciardo on vakiokamaa podiumilla.Niin. Luulen, että tämä "jokin" on alistuvaisempi, tottelevaisempi luonteenlaatu ja halu palvella Red Bullia (=Vetteliä) niin myötä- kuin vastamäissä.
Noinkin laajan juniorisysteemin piirteisiin kuuluu, etteivät kaikki voi olla helmiä. Osa jalostuu matkan varrella, osasta ei koskaan tule mitään. Jo todennäköisyydenkin perusteella on selvää, että valtaosa on huteja, jos F1-mestaruus olisi ainut tavoite.Ehkäpä se, että nyt nämä velat lankeavat Dani-pojalle maksuun? Marko-mafian scouttaushistoriassa Vettel on yksittäistapaus, jonka olisi "löytänyt" about jokainen kerran kaudessa eurooppalaisia junnuluokkia seuraava tuulari. Hutipuolelta löytyy useampi mätämuna mallia Enrique Bernoldi, jonka seniili-Marko olisi halunnut Sauberin rattiin Räikkösen sijasta.
Markkinointiahan se energiajuomayhtiölle on. Ei siinä pelkkä kisamenestys ole tavoitteena, vaan näkyvyys. Vettel toki oli jackpot, mutta kun niillä apajilla on muitakin kuin Red Bull, niin ei se millään pysty jokaista lahjakkuutta itselleen hankkimaan. Nuotta on vain Red Bullilla vähän isompi, kun isompaa näkyvyyttäkin haetaan.Ja kyllä, voin suorilta käsin myöntää, etten pidä Red Bullin harjoittamasta broilerityyppisestä kuskikasvattamisesta. Muotista puskee ulos samanlaista, harmaata ja särmätöntä mössöä ykkösiin. Sittenpähän kuljet tuossa talutusnuorassa koko loppurasi ellet tee irtiottoa kuten Buemi tai saa fuduja kuten Alguersuari. Politiikan puolelta tulee joku Benin talli (hyi saatana) mieleen.
Buemi on ainakin F1:n jälkeisellä urapolullaan sen osoittanut, että ei jää nuolemaan muiden jämiä. Kunnianhimoa riittää.
Siis hetkinen, minkä ihmeen irtioton Buemi on tehnyt? Siellähän se on nuokkunut RB:n nurkissa koko tämänkin kauden testikuskina. Jossain Infinitin väsyneissä promovideoissakin se on siellä viisi askelta Vettelin takana, juuri ja juuri kameran tavoitettavissa nöyränä kuuntelemassa, kun Vettel kertoo, miten urheiluauto pitää rakentaa. Mielestäni kyllä Buemi on nimenomaan osoittanut kaikkea muuta kuin irtiottoa ja kunnianhimoa. Onko se edes ajanut muuta kuin jotain kestävyysajoja F1:sten jälkeen? Eli nyt perusteluja noille kommenteille......irtiottoa kuten Buemi...
Kuten WebSlave jo sanoikin, ei tuollaiset ohjelmat voi mitenkään tuottaa liukuhihnalta menestystarinoita. Ne perustuvat juuri siihen, että esim. 1/10 onnistuu niin isosti, että se jo riittää kuittamaan ne 9 tilastollisesti vääjäämätöntä epäonnistumista.Marko-mafian scouttaushistoriassa Vettel on yksittäistapaus, jonka olisi "löytänyt" about jokainen kerran kaudessa eurooppalaisia junnuluokkia seuraava tuulari. Hutipuolelta löytyy useampi mätämuna mallia Enrique Bernoldi, jonka seniili-Marko olisi halunnut Sauberin rattiin Räikkösen sijasta.
Tästä olen kanssasi täysin samaa mieltä.. Eikös tässä muutama viikko sitten Marko ihan avoimesti kertonutkin mitä RB-ohjelman kuskeilta vaaditaan ja taisipa siinä olla ihan eksplisiittisesti mainittukin, että kuskilla ei saa käytännössä olla muuta elämää. On siis jo määritelmällisesti mahdotonta, että sieltä tulisi mitään uusi räikkösiä.Ja kyllä, voin suorilta käsin myöntää, etten pidä Red Bullin harjoittamasta broilerityyppisestä kuskikasvattamisesta. Muotista puskee ulos samanlaista, harmaata ja särmätöntä mössöä ykkösiin.
Sitten kun Vettel näyttää tuuletellessaan veen väärinpäin buuaukset häntä kohtaan lisääntyvät entisestään, koska yleisö luulee Vettelin haistattelevan heille.Rupeekohan se ensi vuonna tuulettelemaan jo kahdella sormella. V for victory, V for Vettel, V for five championships
Tuuletteli tai ei niin aina löytyy niitä joiden pitää väkisin ymmärtää kaikki jotenki negatiivisesti.Sitten kun Vettel näyttää tuuletellessaan veen väärinpäin buuaukset häntä kohtaan lisääntyvät entisestään, koska yleisö luulee Vettelin haistattelevan heille.
Eiköhän FIA:n ykkösprioriteetti rengasmuutoksessa ollut kuljettajien turvallisuus.Vettel Maailmanmestari 2013 FIA:n armosta.
Ei olisi mestari ollut (ainakaan vielä tässä vaiheessa kautta) jos ei FIA olisi pelleilyt renkaiden kanssa kesällä. Minkäs sille mahtaa että FIA:n ykkösprioriteetti on että mestaruudet ratkeaa hyvissä ajoin ja että voitoista ei käydä minkäänlaista taistelua. Murskaavat voittosarjat, ne ne on FIA:n poikien mieleen!