Ootko kuullu että tulee varmasti lisäpainot?Siellä silti yllättää jos kärkikahinoissa kun saa paljon lisäpainojakin.
Tiedä sit, jos Sodeja ovat, niin voivat toimiakin paremmin ulkona kovemmissa vauhdeissa. Itseltä suurella tod.näk. jää kokematta tämä. Kabinettipelillä jatkopaikat kun täällä jaetaan.Sehän ois paras jos ois lisäpainot jotka sais sijoitettua niin ettei ajettavuus tuhoudu. Rata ja autot tietty samat kaikille, niissä vain ois toivomuksena edes jotain raket 120 kulkua. Menee miten menee mutta tulee joka tapauksessa uniikki ja hauska kokemus kun ekaa kertaa katuradalle.
Maanantain jälkeen pelkkää alamäkeä. Paska viikko paskat jutut!Ethän sä sitten ole hävinnyt mitään. Paitsi edellisen erän EK:lle... *hmm*
Niin... Jatkopaikan metsästäminen vaatii kyllä uhrauksia. Eniten taloudellisia.Rata on vaan erilainen joka ilta. Tuuria tarttee että osuu oikeaan aikaan kohdalle.
Joo, semmosella satasella ajettu tuota. Eikä vielä ole aloitettu oikeen ajamaan, eli näillä ajoilla ei vielä merkitystä :nope: Paitsi henkisiä.Niin... Jatkopaikan metsästäminen vaatii kyllä uhrauksia. Eniten taloudellisia.
Joo, toi liikuntasetelijuttu pistää kyllä otsapeukuttamaan ihan kunnolla. :thumbfh:Onneks LIIKUNTASETELEILLÄ suurin osa, vielä kun niitä saa käyttää.
(eiliseen asti oli karsinnat toimineet täällä kyllä hyvin, mitä radan muotoon tulee. Yllätys kyl sekin, et näinkin pitkään.)
En tie Turun ja KiC:n ratojen kuosissapysymiseroista, mutta ehkä tämmöistä karsintakisaa ei vaan oikeen saa järkättyä niin että radat pysyisivät just muodossaan. Oma Turun 20,62 aikani oli rata täysin kunnossa, 20,53 ei kun 1 mutka oli 20cm lyhempi. Tekee heti muutaman sadasosan. Mutta tietoisena ettei ajat (omanikaan) ole just sillä ratamuodolla, kuin periaatteessa piti, annan olla. Pitäisi mennä ajamaan tarkoituksella tönien ratavalleja ja toivoa että aika hyväksytään. Sen lisäksi silti niin voi tehdä kilpailijakin. Niko menköön (ellei joku muu nimi pudota) finaaliin, katson kuinka kauas kärjestä jää. Enpä painonhallinnan takia muutenkaan tarpeeksi oikealla vakavuudella ajele eli siinä peilin paikka. Enkä sinänsä pidä itseäni ihan amatöörikuskina käytännössä kun 18 vuotta ajellut. Toki finaaliin menee paljon kokeneitakin kuskeja, ja hyvä se on saada Suomestakin kova kuski suureen finaaliin.Rata on vaan erilainen joka ilta. Tuuria tarttee että osuu oikeaan aikaan kohdalle.
Eivät pidä profiilia yhtä tarkasti kuosissa kuten Turussa.
KIC:ssä itseasiassa ainoo mutka mikä todella siirtyy on vimeinen neulansilmä ennen pääsuoraa. Se laita sitten siirtyykin sellasen metrin, ja jopa yli. Se vaikuttaa jo aikoihin huomattavasti.En tie Turun ja KiC:n ratojen kuosissapysymiseroista, mutta ehkä tämmöistä karsintakisaa ei vaan oikeen saa järkättyä niin että radat pysyisivät just muodossaan. Oma Turun 20,62 aikani oli rata täysin kunnossa, 20,53 ei kun 1 mutka oli 20cm lyhempi. Tekee heti muutaman sadasosan. Mutta tietoisena ettei ajat (omanikaan) ole just sillä ratamuodolla, kuin periaatteessa piti, annan olla. Pitäisi mennä ajamaan tarkoituksella tönien ratavalleja ja toivoa että aika hyväksytään. Sen lisäksi silti niin voi tehdä kilpailijakin. Niko menköön (ellei joku muu nimi pudota) finaaliin, katson kuinka kauas kärjestä jää. Enpä painonhallinnan takia muutenkaan tarpeeksi oikealla vakavuudella ajele eli siinä peilin paikka. Enkä sinänsä pidä itseäni ihan amatöörikuskina käytännössä kun 18 vuotta ajellut. Toki finaaliin menee paljon kokeneitakin kuskeja, ja hyvä se on saada Suomestakin kova kuski suureen finaaliin.
Red Bull Kart Fight Suomen finaali valloittaa Seinäjoen Vauhtiajot 27.7Lahdessa juteltiin tuosta, niin Powerparkissa on finaalit.
Mielenkiintoista nähdä mihin kohtaan tuollaisen radan saavat rakennettua.Seinäjoen Vauhtiajojen radan yhteyteen rakennettava Red Bull Kart Fight estradi haastaa kuljettajat sekä ajolinjojen että ohituspaikkojen suhteen, koska kyseessä on tarkkuutta vaativa katurata.
Ehkä ei pidetä. Aina. Näin tarpeeksi tosiaan viikonloppuna, vedän kerta-ajolla liki 2 kymppää alle kaverin ajan, sitten kaveri lähtee uudestaan yrittämään ja yrittämään ja yrittämään, ja ajojen välissä hehkuttaa kun pääsi taas lähemmäs. Samalla jo pari-kolme mutkaa lyhennetty. En tie ajoiko lopulta 6 vai 10 kertaa, mutta lopulta pääsi sadasosan mun ajan alle. Game over for me kun kunnossaolevalla radalla jään niistä ajoista noin kympän ja jatkopaikkakilpailun jatkaminen vaatii vallien tönimistä.Uskon että Turussa pidetään paremmin rata kunnossa. Ainakin ne kerrat kun olen Turussa käynyt, on varikkoheput käyny välillä potkimassa renkaat paikoilleen.
*pelkää*Ens lauantai ja sunnuntai voi olla HYVIN mielenkiintosia, täytyy olla itekki paikanpäällä, niin paljon ei silti pelota kuin pelottaisi olla stadin listoilla=)
Sulla on tilanne, että tiedät siellä olevan saman nopeusluokan vastustajat. Ymmärrän pelon. Itseäni ei pelota, mut on vähän muu tunne nyt pinnassa. Jätän tällä viikolla menemättä koko paikkaan. Tulee varmasti hauska finaali niille, jotka täältä sinne pääsee. Tavoitteet heille kovat: kaikki 30krs. tarkoitus ehtiä ajamaan. En jaksa uskoa, että suomenfinaalissa kaikki mahtuisi sekunnin sisään. Paljon on betonilattia miehiäkin mukana....*pelkää*