Yksi epäselvä asia on se, että jos kerran KERS painiketta ei ole ja sen käyttö tapahtuu kaasupolkimen käytön ja valitun asetuksen mukaan, niin kuinka vapaasti tiimit saavat tehdä moottori / KERS kartat? Oletan, että tiimeillä on edelleen yhteiset mottorinohjausyksiköt. Tämäkö ei mitenkään rajoita sitä miten KERS:n käytön saa ohjelmoida?
Tässähän on nimittäin hyvin mielenkiintoinen tekijä, KERS:n algoritmien suhteen. Esim. sade asetukset, eri ratojen asetukset, onko autossa pitkät vai lyhyet välitykset ja miten KERSiä käytetään kiihtyvyyden / huippunopeuden saavuttamiseen, eli mikä on balanssi välitysten, KERS:n ja moottorin kesken. KERS kartat voi tehdä joka radalle erikseen vai samat kaikille? jne jne
Olen myös ymmärtänyt, että 33 sekunnin sijaan tehon voi puolittaa ja käyttää sitä 66 sekuntia jne. Eli voi valita haluaako vähän aikaa paljon tehoa vai paljon aikaa vähän tehoa. Voiko KERS asetukset jopa optimoida niin, että eri mutkista lähdettäessä ja eri suorilla KERS toimii eri tavalla saman kierroksen aikana tietyllä radalla.
Tämä nyt oli tällaista ajatusten virtaa... pahoittelen
Olisi kiva tietää tarkemmin näitä juttuja, ilman että tarttee etsiä sääntöjä, joita en kyllä jaksa lukea. Sivistäkää minua!!!