Se on muuten totta, etenkin jos Volkkarilla tulee vielä olemaan jokunen auto tehtaan oman tallin autojen lisäksi halukkaille tarjolla. Oikeastaan vähän yllättävää, sillä Ford kulki kauden aikana hyvin, eikä ainoastaan Neuvillen käsittelemänä.Nyt sitten odotellaan vielä tuo Ford, että ketä Malcolm on onnistunut rippeistä noukkimaan. Hirvonen tais ny olla se vahvin vaihtoehto.. Nikara kun pääsis sinne listoille täyspäiväseks kuskiks niin voisin vaikka vaihtaa kansanautoni takas woorttiin
Vähiin nuo M-Sportin kuskivaihtoehdot kuitenkin on käynyt.
JOS diili rahoituksesta Qatarin kanssa jatkuu edellisvuosien malliin (päinvastaisiakin huhuja on ilmassa ollut), niin todennäköisesti kuskit onNyt sitten odotellaan vielä tuo Ford, että ketä Malcolm on onnistunut rippeistä noukkimaan. Hirvonen tais ny olla se vahvin vaihtoehto.. Nikara kun pääsis sinne listoille täyspäiväseks kuskiks niin voisin vaikka vaihtaa kansanautoni takas woorttiin
Vähiin nuo M-Sportin kuskivaihtoehdot kuitenkin on käynyt.
Ketomaan ajot eivät kai ole millään tavalla ollet M-Sportista riippuvaisia. Paitsi että M-Sport on tietenkin auton valmistanut ja joku on sen heiltä ostanut.- Ketomaa D-Mackin R5:lla
Toivossa on hyvä elää, totesi lapamato.... Ford (ja GM myös) ovat kuitenkin karsineet rönsyjä kovalla kädellä. Ford veti tulpan pistorasiasta Aussien FPM:n osalta ja näin Falcon siirtyy historian lehdille. GM teki nyt sitten saman tempun Holdenille. Ei ole kovin uskottavaa että Ford tekisi paluuta tehdastallina Rallin MM-sarjaan tai mihinkään muuhunkaan rallisarjaan. Ford ei taida tehtaan Motorsport-osaston puitteissa olla enää paljon muussa mukana kuin kehittelemässä Formula Fordien moottoreita maksaville asiakkaille.Voi että toivoisi, että VW, Hyundai ja mahdollisesti Toyota herättäisi taas Fordin johdon kiinnostuksen sarjaa kohtaan ja M-sporttia alettaisiin taas tukea tehtaan puolelta. Kuitenkin helppo vielä tässä vaiheessa tulla takaisin, kun Fiestat on ajossa eikä myyty joillekkin sveitsiläisille hillclimb-autoiksi.
Olisko A-Mercedes liian iso WRC-autoksi?Zasada. Asvalttirallin (rallisprintin?) voitto 83-vuotiaana!
http://www.ewrc-results.com/final.php?e=13463&t=Rajd-Żubrow-2013
Sedät jaksaa heilua! Paneeko Stigu vielä joskus paremmaksi?
Eikö paljon yksinkertaisempaa ja helpompaa olisi FIA:n rukata sääntöjä siihen suuntaan, että M-Sport pystyisi kiertämään sarjaa ilman tehtaan tai öljyvaltion tukea? Ihan hyvä osaaminenhan heillä on rakentaa autoja. Ongelma on siinä, että autojen ajattaminen on liian kallista.Voi että toivoisi, että VW, Hyundai ja mahdollisesti Toyota herättäisi taas Fordin johdon kiinnostuksen sarjaa kohtaan ja M-sporttia alettaisiin taas tukea tehtaan puolelta.
Eikö Novikovi jatkakaan enää "tehdastiimissä"?Huomenna pitäisi tulla autovuokraamolta infoa. Hirvonen, Kubica, Evans.
Jostain luin että Novilla olisi rahahanat kiinni eikä uutta maksajaa tiedossa...Eikö Novikovi jatkakaan enää "tehdastiimissä"?
Siinähän on sitten melkeinpä kaikki kortit jaettu! Ylläolevakin ihan mielenkiintoinen trio. Kovasti tuntuu löytyvän uskoa ja luottamusta Kubican yhä lisääntyviin kykyihin ja Evansin potentiaaliin. Sitä taustaa vasten olisikin enemmän kuin ymmärrettävää, että joukosta löytyisi edes yksi kokolailla takuuvarma tuloksen tekijä l. Hirvonen.Huomenna pitäisi tulla autovuokraamolta infoa. Hirvonen, Kubica, Evans.
Ja lotosarvonnat tarjoaa Kubica:M-Sport will field a mix of youth and experience in the 2014 FIA World Rally Championship (WRC) as the winning potential of Mikko Hirvonen and Jarmo Lehtinen are combined with the raw talent and ambition of Elfyn Evans and Daniel Barritt. Both crews will take to the Cumbrian firm's Ford Fiesta RS WRC for all 13 rounds of next season's championship.
http://www.m-sport.co.uk/m-sport-news.htmlRobert Kubica and his long-term partner, Lotos, are delighted to announce their plans for the 2014 FIA World Rally Championship (WRC). The Pole will contest all 13 rounds of next season's championship with a Lotos-supported Ford Fiesta RS WRC.
Hirvonen and Evans will run as the official M-Sport World Rally Team, with discussions over a title sponsor still ongoing.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/111844
Olikos tänään viimeinen päivä ilmoittautua Monte Carloon ja MM-sarjaan? Eli ilmoittautuminen sisään ja sitten toivotaan toivotaan...EDIT: Nasseria ei mainittuna missään (?) Kai tähän jostain rahaakin tarvitaan.