Viimeinen mahdollisuus näytön mahdollisuus?Toivottavasti Hänninen nyt pääsisi hyvällä sijalla maaliin.
17 WRC-autoa Ruotsissa mukana.
"It's funny because it's truth"..ja tältä se näyttää livenä:
Toyota vahvistaa liittymisensä MM-ralliperheeseen ensi viikolla. Muut tallit ottavat uuden valmistajan mukaan innolla.
Vuoden 1999 päätteeksi ralliautoilusta luopunut japanilaisjätti tekee paluun MM-ralleihin kaudella 2017. Kilpailevat tiimit ovat jo asiasta hyvin tietoisia. Yhtenä uutista innokkaimmin odottava on Volkswagenin Jost Capito, joka uskoo japanilaismerkistä olevan hyväksi kirittäjäksi heti alkumetreiltä lähtien.
- Sitä ilmoitusta tässä odotellaan. Se on fantastinen juttu. Neljä viidestä suurimmasta autonvalmistajasta on mukana yhdessä moottoriurheilulajissa. Sellaista ei taida olla koskaan aiemmin tapahtunut. Se osoittaa, kuinka helppoa toisaalta on lähteä mukaan tuotantomalleihin perustuvilla autoilla, Capito sanoo.
...
YLE
Jospa siirtävät sen Guadaloupe:lle tai Ranskan Guayanaan :tongue:Viestivät että Ranskan MM-ralli siirtyy jo tänä vuonna pois Alsacesta. Merde.:frown:
No se ainoa joka millään muotoa voisi tulla kuvaan on Pitsimisu. Ja heiltähän on huhujen mukaan tulossa (tai jo tullut) sellainen semi-pro R5. Se olisi osoittauduttava voittaja-autoksi jotta tehdas kiinnostuisi WRC:n rakentamisesta noin tosimielellä. Bemaria ja Marsua tuskin WRC kiinnostaa, Audin, Skodan ja Seatin sulkee pois VW:n mukana olo. Hondalla ei ole koskaan ollut isompaa mielenkiintoa rallattelua kohtaan. Subaru kynsi mutaa aivan liian kauan ja liian syvällä että heitä arvaisi odotella leikkiin vielä pitkään aikaan. Hiivattia ei lopultakaan kiinnostanut edes Punto Abarthin kehittäminen saati sitten että ryhtyisivät WRC:ta kyhäämään.... Rellulla ei ole kait koskaan ollut kiinnostusta lähteä isojen poikien leikkeihin ja rakentaa 4-vetoista kilpa-autoa. Heille riitti tämä F2-sarja ja sitä ennen assukisojen dominointi R5 Maxilla. Kenraali Moottori pärjäsi kohtuullisen hyvin F2-luokassa mutta Vectra/Calibra projektit epäonnistuivat dramaattisesti.Vielä kun Toyotan paluu saisi houkuteltua mukaan muutaman muunkin autonvalmistajan muuttuisi mestaruustaistelu entistäkin mielenkiintoisemmaksi.
Ainahan voidaan kääntää katseet Tata Motorsin ja kiinalaisten autonvalmistajien suuntaan.No se ainoa joka millään muotoa voisi tulla kuvaan on Pitsimisu. Ja heiltähän on huhujen mukaan tulossa (tai jo tullut) sellainen semi-pro R5. Se olisi osoittauduttava voittaja-autoksi jotta tehdas kiinnostuisi WRC:n rakentamisesta noin tosimielellä. Bemaria ja Marsua tuskin WRC kiinnostaa, Audin, Skodan ja Seatin sulkee pois VW:n mukana olo. Hondalla ei ole koskaan ollut isompaa mielenkiintoa rallattelua kohtaan. Subaru kynsi mutaa aivan liian kauan ja liian syvällä että heitä arvaisi odotella leikkiin vielä pitkään aikaan. Hiivattia ei lopultakaan kiinnostanut edes Punto Abarthin kehittäminen saati sitten että ryhtyisivät WRC:ta kyhäämään.... Rellulla ei ole kait koskaan ollut kiinnostusta lähteä isojen poikien leikkeihin ja rakentaa 4-vetoista kilpa-autoa. Heille riitti tämä F2-sarja ja sitä ennen assukisojen dominointi R5 Maxilla. Kenraali Moottori pärjäsi kohtuullisen hyvin F2-luokassa mutta Vectra/Calibra projektit epäonnistuivat dramaattisesti.
- Nykyinen sopimuksemme ei salli muilla merkeillä kilpailemista. Ei WRC-autoillakaan