Audi_sport_UK
Well-known member
- Liittynyt
- 28.2.2010
- Viestit
- 1754
Jees. Harmi etten tiennyt tuota testipaikkaa aijemmin.En tiedä, mutta Paddon testasi sekä eilen että tänään, tuskin enää huomenna?
Jees. Harmi etten tiennyt tuota testipaikkaa aijemmin.En tiedä, mutta Paddon testasi sekä eilen että tänään, tuskin enää huomenna?
Eikös kaikki Hyundai-kuskit ajaneet vain yhden päivän? Sordo tiistaina, Neuville keskiviikkona ja Paddon torstaina. Olikohan Hyundain NORF-testit kokonaisuudessaan tässä, vai tulevatkohan vielä uudestaan heinäkuussa? Yleensä ajellaan 2 päivää per kuski, mutta en tiedä sitten riittikö tällä kertaa 1 päivä mieheen. Mitäs varten Lappi ajeli Toyotalla keskiviikkona? Oliko siinäkin jo Jyskälän testit kyseessä vai ihan vaan yleistä kehitystestiä ja tuntuman hakua Sardiniaan?En tiedä, mutta Paddon testasi sekä eilen että tänään, tuskin enää huomenna?
Olisikohan tässä käynyt niin, että Neuville meni möläyttämään vahingossa Mikkelsenin jatkokuvioista. Neuville ja Mikkelsen ovat nimittäin vapaa-ajalla parhaat kaverit, joten hyvinkin Neuvillella on jotain sisäpiirin tietoa. Ehkä Mikkelsen on neste rallissa sitten Nasserin yksityistiimin Citikalla tai jotain??http://www.ksml.fi/urheilu/mm-ralli/Neuville-aikoo-lyödä-Latvalan-Jyväskylässä/994764?pwbi=9cf86bb436b53c9c4cb6cbad424d6d03
Neuville laskee jo Mikkelsenin Citroenilla yhdeksi haastajistaan Neste Rallissa. Olisihan se toki vain oikeus ja kohtuus että Mikkelsen saisi ajaa koko loppukauden Citikkaa, mutta toki ranskalaistalli suosii ranskalaiskuskia...
Juuri tätä mietin. Tosin uskoisin että Mikkelsenin jatko riippuu siitä miten Sardinia sujuu, varmaan ihan tehtaan kolmosautolla jos jollain.Olisikohan tässä käynyt niin, että Neuville meni möläyttämään vahingossa Mikkelsenin jatkokuvioista. Neuville ja Mikkelsen ovat nimittäin vapaa-ajalla parhaat kaverit, joten hyvinkin Neuvillella on jotain sisäpiirin tietoa.
En tiedä monasti auto on ollut syypäänä Meeken ulosajoon, mutta itse myöskin hakisin syytä ratin ja penkin välissä olevasta ranskalais tai pohjois-irlantilais valmisteisesta osasta.Mitäs höpinää tämä on?
http://yle.fi/urheilu/3-9647211?origin=rss
Olen ollut luulossa että sitikka on aina tehnyt juosituksen itse?
Ja kyllähän se on lähinnä kuskeissa vika, ei tuo auto mikään sysipaska ole!
https://twitter.com/davidevansrally/status/872129455434682368Always important for rally fans to pick up @MNmotorsport first thing on a Wednesday. Tomorrow it's doubly important. #bigbadnews
Jaa, olikin vaan briteille tärkeitä uutisia, Mull Rally peruttu tältä vuodelta http://mullrally.org/statement-on-2017-mull-rally/https://twitter.com/davidevansrally/status/872129455434682368
Mitähän huonoja uutisia huomenna on luvassa?
Jossain kohtaa Hyundai selitti syyksi ettei ole budjettia neljänteen autoon.. Se on Abbringin ura Hyundailla ilmeisesti toistaiseksi taputeltu.
No ei, missään ei tuollaista turhautumista ole. Toimittaja vaan pistelee omiaan klikkien perässä. Kaikki tietävät sen, että Fordin auto ei tule kehittymään samalla tavalla kuin sarjaan täysillä panostavien tehdastallien pelit. Sitä paitsi Hyundain ja kenties Citroëninkin pitäisi jo nyt olla kaukana karkumatkalla, mutta milloin pettää tekniikka ja milloin kuljettajat itse. Mutta hieman on nähtävissä sitä, ettei Ogier onnistu saamaan parasta irti nykyisestä autostaan, johtuuko se sitten pienemmistä resursseista vai mikä lie syynä.Mulle tämä haisee pelille, että Ford on tulossa takaisin ja Ogier heittelee lämpimikseen ja osin pieneksi turhautumistaan nykytilanteeseen tälläsiä ns. kiristyksiä :/
Many questions to answer tonight, one being what's after #RallyPoland for us with @CitroenRacing.... That would be #RallyGermany! #WRC
https://yle.fi/urheilu/3-9696326Suninen debytoi WRC-auton ratissa - "Kyllä se alkaa hymyilyttää, kun tuntee ne sata ylimääräistä hevosvoimaa"
Reitin nuotituksessa vatsassa ei pörrännyt perhosia, mutta tunnemyrsky on luvassa, kun Teemu Suninen painaa kypärän päähän torstaina alkavassa Puolan MM-rallissa.
Uran ensimmäinen ralli M-Sport-tallin WRC-Fordilla jää varmasti mieleen.
- Vielä ei ole mitään erityisiä tuntemuksia, mutta kyllä se alkaa hymyilyttää, kun pääsee ratin taakse ja tuntee kaasua polkiessaan ne sata ylimääräistä hevosvoimaa, Suninen sanoo.
Suninen on tehnyt vahvaa jälkeä MM-rallien WRC2-luokassa. Nyt käytössä on huippuluokan WRC-auto, ja edessä ovat sarjan nopeimmat sorarallit Puola ja Suomi. M-Sportin testiradalla Britanniassa ajettu kahden päivän testi jätti hyvän tuntuman.
- Autosta jäi hyvä fiilis. Se on helppo ja yksinkertainen ajaa. Se tekee, mitä kuski pyytää. Aktiivinen tasauspyörästön keskilukko tekee siitä nopean reagoimaan ja saa sen kääntymään helpommin mutkiin, Suninen vertaa ajokkiaan WRC2-luokan.
Puolan rallissa hyvä tuntuma autoon on kaikki kaikessa. Masurian alueella Koillis-Puolassa ajetaan erittäin nopeilla sorateillä, joilla ei varaa virheisiin, jos aikoo pysyä kärkikaartissa.
- Kisan uudemmat erikoiskokeet on viety pienemmille, kapeammille teille. Ne ovat paikoin aika pehmeät. Toivottavasti ne ovat vielä hyvässä kunnossa, kun tullaan WRC-autojen jonon hännillä, Suninen sanoo.