Vähän, kun matopurkkia saatiin auki, niin pitää jatkaa paatosta.
Hauska on sinänsä myös seurata tiettyä moralisointia ja nuhjeita rallien järjestäviltä tahoilta näitä ns. "b-ryhmäkuvaajia" kohtaan, joiden klipit ovat ainoita, jotka keräävät +1 milj. katsojakertoja Youtubessa. Joukossa on toki varsin asiallisiakin ja fiksuja kuvaajia, kuten esim. tämä norjalainen Motorsportfilmer.net-kanavan ylläpitäjä, joka osaa yhdistää vauhdikkaan kuvaamisen ja turvallisen katselupaikan tuotoksissaan.
Mutta WRC:n ja NORF:n paras yksittäinen markkinointihenkilö ei ole kukaan heidän omasta organisaatiosta, vaan se seinähullu puolalainen kameransa kanssa kyytipaikassa sillä 1-2 milj. tuben katselukerrallaan. Ja varmasti järjestävä organisaatiokin tämän tiedostaa..