Australialaisten f1-kuljettajien joukko sen kuin pienenee. Tällä kertaa Toiseen Maailmaan lähti sitten Paul England. England oli sukunimestään huolimatta pesunkestävä aussi ja hän ajoi yhden kilpailun vuonna 1957. Tuolloinkin Saksan Grand Prixissä ja vasta saatuaan kilpailuluvan itse Rautamieheltä eli von Hahnsteinilta joka oli jo tuolloin vaikuttamassa nuorena miehenä Saksan Autoliiton tehtävissä.
Tosin isommin vasta 1960-luvulla ja 1970-luvulla. England ajoi Nürburgringin radalla Cooper-Climaxin f1-auton rajusti muokatulla ja juuri ja juuri F2:siin kelpuutetulla automallilla. Aluksi Englandin oli tarkoitus luoda oma australialainen kilpatalli nimeltä Ausca ja käyttää sitä f1:ssä.
Saksan Autoliitto oli myöntyväinen käyttämään lajin ensimmäisenä vuosikymmenenä ja vielä pitkään sen jälkeenkin tarvittaessa F2-autoja tai jopa alempienkin kilpaluokkien autoja kuitenkin F2-pohjalle muokattuna. Toisin sanoen England ajoi Cooperin austalialaisen yksityishaaran Ridgeways Managementsin autoa. Auscaa ei voitu käyttää koska merkki oli jo perustettu vuotta aiemmin kilpailukäyttöön.
England harmittavasti keskeytti neljännellä kierroksella virranjakajan hajoamiseen. Kisan voitti kuuluisalla varikkostopillaan ja uskomattoman eron kiinni saamisellaan Juan Manuel Fangio ja F2-luokan Porschellaan voittanut Edgar Barth oli kokonaiskilpailun 12:sta. Rahaa jatkamiseen f1:ssä ei ollut ja siten England suuntasikin Australiaan missä Auscasta tuli paljon kuuluisampi menestystarina Miller Specialin nimellä.
Paul England oli kuolleessaan 85-vuotias.
PS. England menehtyi jo joitakin päiviä sitten 17.6, mutta Sun Herald julkaisi kuolinilmoituksen Englandin pojan ilmoittamana vasta tänään.