KESKIPAKOPUTKI!Ferrarista löytyy ilmaohjaimet takapyörien sisäpuolelta. Eiköhän ne muillekkin tule
Vai näköharha?
KESKIPAKOPUTKI!Ferrarista löytyy ilmaohjaimet takapyörien sisäpuolelta. Eiköhän ne muillekkin tule
Se on kaikilla pakollisesti.KESKIPAKOPUTKI!
Vai näköharha?
Onkohan ne lainannu Fiat Multiplan suunnittelijaa? Mutta täytyy sanoa että mikä vaan näyttää paremmalta kuin keulan kärkeen isketty pottunenä.onhan toi ferrarin mela nyt näistä tähän mennessä julkaistuista hienoin, vaikka näyttääkun sorsalta. Standardi keula palat siipien kiinnityskohtaan asti kiitos niin päästään näsistä ihme viritelmistä eroon.
Ei ne nyt silti samannäköisiä ole olleet, joku roti.Komp. Viime vuodet ollu tylsiä, kun kaikki autot samannäköisiä.
Musta siellä oli ihan hienoja autoja. Makunsa kullakin, nää viimeivuosien keula ratkasut ollu minun makuun niitä f1 historian hirveimpiä, koska ne ei millään sovi kokonaisuuteen kun auto on etukakselin jälkeen on niin sulavalinjainen(kaunis), niin nykyään sitte sen hajottaa joku härdelli viritys propeleineen keulassa. Standardi palaa vaan kiinni jossei muuten ala homma toimii, kyllä f1 autourheilun kuniinkuus luokkana pitää myös jollain tapaa edustaa esteettisyyttäOletteko katsonut esimerkiksi minkälaisia hirvityksiä radoilla pyöri 70 ja 80 luvulla? Nää autot on kaunottaria niihin verrattuna ja ei tosiankaan enää yhtään standardi osaa autoihin.
Ferrari halusi ilmeisesti pitää korkean rungon. Erikoista kyllä tämä mieltymys korkeaan runkoon vetotankojousituksellaJa miksi toi porras piti jättää siihen vielä, kun muut ovat sen häivyttäneet?
2012 McLarenista epäiltiin samaa, koska matala keula ja silti se kulki hyvin.Vähän kyllä ihmetyttää tuo ratkaisu. Kaikki muut ovat tehneet kikkeleitä ja haarukoita saadakseen kulkemaan ilmaa auton alle ja Ferrari jättää vain tuommoisen pienen postiluukun. Vai näkevätkö muut keittiöaerodynamistit jotain muuta?
Ja vitut. F1 tallien ainoa duuni on tehdä säännöillä rajatuilla parametreillä nopein auto jonka pystyvät.Musta siellä oli ihan hienoja autoja. Makunsa kullakin, nää viimeivuosien keula ratkasut ollu minun makuun niitä f1 historian hirveimpiä, koska ne ei millään sovi kokonaisuuteen kun auto on etukakselin jälkeen on niin sulavalinjainen(kaunis), niin nykyään sitte sen hajottaa joku härdelli viritys propeleineen keulassa. Standardi palaa vaan kiinni jossei muuten ala homma toimii, kyllä f1 autourheilun kuniinkuus luokkana pitää myös jollain tapaa edustaa esteettisyyttä
Onhan se hienoa että ensi kaudella f1-sarjasta väännetään vitsiä joka paikassa ja noille autoille nauraa harakatkin.Ja vitut. F1 tallien ainoa duuni on tehdä säännöillä rajatuilla parametreillä nopein auto jonka pystyvät.
Tollaisesta nokasta tulee varmaan jo ihan hyvin downforcea keulaan. Saataa jopa Kimi saada renkaat lämpöseksi aika-ajoissa.Ja miksi toi porras piti jättää siihen vielä, kun muut ovat sen häivyttäneet?
Niin? Ne ei ole tosifaneja, joten heidän sanomisilla ei ole merkitystä.Onhan se hienoa että ensi kaudella f1-sarjasta väännetään vitsiä joka paikassa ja noille autoille nauraa harakatkin.
Keulan pitää olla entistä matalampi, jolloin häiritsee nokan alle menevää ilmavirtaa tai siis pienentää sitä. Näin ollen nokasta halutaan tehdä mahdollisimman vähän ilmaa häiritsevä, eli siksi nähdää näitä niin kapeita nokkia kuin mahd (McLaren ja Williams).Onko säännöissä tapahtunut joku muutos, jonka vuoksi noiden esiteltyjen autojen keulat ovat tuollaisia torvia?
Mihin tämä villitys perustuu?
Oudoimmasta keulasta saa 100 bonuspistettä.Onko säännöissä tapahtunut joku muutos, jonka vuoksi noiden esiteltyjen autojen keulat ovat tuollaisia torvia?
Mihin tämä villitys perustuu?
Yhtälailla noille autoille naurettiin 2009 lumikolineen ja kamaline takasiipineen. Faktahan on että auto saa näyttää karmealta kunhan sillä tulee tulosta.Onhan se hienoa että ensi kaudella f1-sarjasta väännetään vitsiä joka paikassa ja noille autoille nauraa harakatkin.