T.K
Sähkö-ukkeli
Williamssilla ja RB on hyvin samantapaiset keulat, Wiljamssilla vain jonkinverran avarampi kuin RB, tiedä sitten onko parempi vai huonompi.
Näyttää niinku olis halkeama tua siivessä.
Jep, asettaisin tuon Shellin logon ihan kärkeen niin se ohjaisi ilmat vielä nopeammin keulan alle :tongue:Näyttää niinku olis halkeama tua siivessä.
Kätevän näkönen tapa tutkia ilmavirtoja, näyttää tuo italian lippu aiheuttavan aikamoisen virtauksen tarran kulmissa
Caterham pomo oli oikeessa. Alien siitä tulee mieleen.Caterhamin piikkiin.
Haa! Se nokka ei olekaan yhtenäinen, kuten tästä kuvasta näkyy. MUTTA yhtenäinen poikkileukkaus katsotaan 50 mm nokan etummaisesta kohdasta. Lainaus säännöistä.Paitsi ettei ole. Ellei sitten ole taas toleranssit kyseessä.
Jos nokan kärjen pitää olla tietyllä korkeudella, niin Mersussahan tuo nokan kärki on sitten kahdella puolella keskilinjaa, ja keskilinjalla itsellään vielä uloke, joka ei ole itse riittävän matalalla.
Lotuksen toisen kärjen pitää siis mun käsityksen mukaan olla vähintään tuon 50 mm toista pidempi.It must have a single external cross section, in horizontal projection, of more than 9000mm² at a point 50mm behind its forward-most point.
Tämä oli justiin se mitä hain, eli siinä on 50 mm varaa pelata ja kikkailla. Eipä ole tullut sääntökirjaa luettua, jäänyt vaan mieleen että yksi kärki olla pitää. Aika nokkelaa siis Mersulta, mutta varmaan melko helppo kopioida jos joku tuossa hyötyä omaan kokonaisuuteensa näkee.Haa! Se nokka ei olekaan yhtenäinen, kuten tästä kuvasta näkyy. MUTTA yhtenäinen poikkileukkaus katsotaan 50 mm nokan etummaisesta kohdasta. Lainaus säännöistä.
Lotuksen toisen kärjen pitää siis mun käsityksen mukaan olla vähintään tuon 50 mm toista pidempi.
Vahva komppaus tälle. Näinköhän Kovalainen on huokaissut helpotuksesta kun välttyi tuolla Caterhamilla ajamiselta?Force India ja Caterham on nämä formuloiden tuksut... Ei juma noita keulia oikeesti.. Mut Mersu ja Red Bull jopa miellyttää silmää. :thumbup: