Se on: http://en.wikipedia.org/wiki/Gurney_flapMcLarenilla on jännästi putkien reunassa pystypokkaus.
kyllähän se näin on. Etenkin takapäästä huomaa kuinka Rellut vaativat huomaatvasti suuremmat ilma virrat jäähdytykseen, nuo moottorikatteet ovat huomattavasti enemmän auki kuin muilla. Red Bull kärsii juuri tästä rellun jaahdytksen tarpeesta, yrittävät tehdä nopeata autoa, mikä on Rellu moottoreilla mahdotonta.Liekö sitten RedBullilla enemmän ongelma siinä, paljonko halutaan menettää aerodynamiikkaa jäähdytykselle?
Taas vertaillaan GP2-autoon. Ei voi tehdä hyvää lajille kun kuskit vertailevat kuninkuusluokkaa alempaa sarjaan...-Tällä hetkellä meidän pitäisi tuoda kisatilanteeseen GP2-auto. Niin asia on, kierrosaikamme on samaa luokkaa GP:n kanssa, Kobayashi vertasi F1 Times -verkkosivuston mukaan.
Samasta lähteestä: "Kobayashi on antanut melko koruttoman arvion tallinsa autosta" eli ei mitään syytä huoleen kun kerran Caterhamista puhutaan.MTV.fi
Taas vertaillaan GP2-autoon. Ei voi tehdä hyvää lajille kun kuskit vertailevat kuninkuusluokkaa alempaa sarjaan...
Nämä kommentit toteutuessaan tietää Caterhamin loppua. Edelleen ihmettelen että mitä he ovat suunnitelleet melkein 2v kun lopputulos näyttää saippualaatikkoakin huonommalta.Samasta lähteestä: "Kobayashi on antanut melko koruttoman arvion tallinsa autosta" eli ei mitään syytä huoleen kun kerran Caterhamista puhutaan.
Pitäisikö Caterham sitten potkia pois sarjasta, kun eivät osaa rakentaa nopeampaa autoa? Cataterham(Lotus F1 Racing) oli samassa tilanteessa kun tulivat sarjaan, ei tainut olla mitään haittaa silloinkaan Lotus F1 Racingin ja muiden uusien tiimien hitaudesta.MTV.fi
Taas vertaillaan GP2-autoon. Ei voi tehdä hyvää lajille kun kuskit vertailevat kuninkuusluokkaa alempaa sarjaan...
Ei tarvii potkia. Fernandes siellä jo pakkailee ja hinnoittelee kamoja, jos joku muu haluaa tunkea kätensä paskakasaan.Pitäisikö Caterham sitten potkia pois sarjasta, kun eivät osaa rakentaa nopeampaa autoa? Cataterham(Lotus F1 Racing) oli samassa tilanteessa kun tulivat sarjaan, ei tainut olla mitään haittaa silloinkaan Lotus F1 Racingin ja muiden uusien tiimien hitaudesta.
107% sääntö kisaan pääsemisen ehtona edelleenkin. Jos GP2 on vain 7% hitaampi kuin nopein F1 talli se ei ole Caterhamin syytä.Pitäisikö Caterham sitten potkia pois sarjasta, kun eivät osaa rakentaa nopeampaa autoa? Cataterham(Lotus F1 Racing) oli samassa tilanteessa kun tulivat sarjaan, ei tainut olla mitään haittaa silloinkaan Lotus F1 Racingin ja muiden uusien tiimien hitaudesta.
Caterhamin hitaudestahan tässä oli kyse eikä GP2-auton nopeudesta. Caterhamin hitaus on heidän omaa ja mahdollisesti myös Renaultin syytä.107% sääntö kisaan pääsemisen ehtona edelleenkin. Jos GP2 on vain 7% hitaampi kuin nopein F1 talli se ei ole Caterhamin syytä.
Pidän todennäköisempänä, ettei (minimipainokin nousee 50kg) downforcen vähenemisen myötä...Onhan se jo selvää, että tämän kauden autot tulevat olemaan viimekautisia nopeampia viimeistään jo kauden puolessa välissä. Kärkiautot siis.
Viime viikolla ajettu Bahrainin testien nopein aika oli vain sekunnin viime vuoden paaluaikaa jäljessä, joten uskon, että joillain radoilla tulevat olemaan vähintään yhtä nopeita. En tiedä miten renkaita on muutettu, onko ne viime vuotisia nopeampia.Pidän todennäköisempänä, ettei (minimipainokin nousee 50kg) downforcen vähenemisen myötä...
Viime kauden autot olivat monen vuoden kehityksen tulos, eli säännöistä oli aikalailla otettu kaikki irti. Tämän vuoden autot ovat päässeet Bahrainissa jo todella lähelle viime vuoden vauhtia, vaikka ovatki kehityskaarensa lähtökuopissa. Uskon, että näillä säänöillä varustetut autot menevät parin vuoden sisään huomattavasti kovempaa.Pidän todennäköisempänä, ettei (minimipainokin nousee 50kg) downforcen vähenemisen myötä...