Ei helvetti sentään. Tai itsekin seuraan nytkin isojen kisojen jalista(muuten ei vähempää voisi kiinnostaa) ja kaikki matsit katsonut, mutta onhan kaikki muu urheilu hirveää jööttiä moottoriurheiluun verrattuna.Jalkapallon MM kisoja. Jalkapalloa ei ole pilattu miljoonalla keinotekoisella säännöillä ja showmeininkiin tähtäävillä typerillä kalentereilla. Peli on pysynyt suht samana.
Mutta ei kuulu. HehPaniikki haisee ja näkyy kauaksi.
Kieltämättä tuo maksukanaville siirtyminen on vienyt katsojia maassa kuin maassa. Suomessa lisäksi tähän liittyy se, että suomalaismenestys ei ole aivan vuosituhannen vaihteen tasolla.En sitten tiedä kertooko se jo alennustilasta, mutta kuinka moni teidän ystävistänne seuraa aktiivisesti formuloita?
Minun kavereista enään muutama katsoo, kun aiemmin suurin osa seurasi.
Monikaan vaan ei näe sitä sen arvoisena että ostaa kalliin kanavapaketin, enkä ihmettele.
Vaikea saada uusiakaan faneja kun mahdollinen uusi kohdeyleisö on vaikeampi saada tutustumaan tuotteeseen kun se on piilotettu maksukanaville.
Lisäksi huonot taloudelliset ajat vielä ajavat porukkaa pois paketeilta kun ei ole yksinkertaisesti varaa pitää sitä.
Joten päättäjillä on paljon hommia tehtävänä, monta huonoa ratkaisua on kostautunut nyt isoksi ongelmaksi ja nyt pitäisi pitää pää kylmänä ja pienillä korjauksilla hoitaa homma. Ei mitään että menetetään loputkin vanhat fanit kun muutetaan lajia liikaa liian nopeasti.
Kun miettii näitä kaikkia uusia sääntömuutoksia niin kyllähän se välillä vaikuttaa ihan eri luokalta kuin se mitä itsekin aloin seuraamaan.
Tämä on hyvä pointti. Jos formulat olisi ollut maksukanavalla 90-luvulla, en itse olisi koskaan kiinnostunut lajista.Kieltämättä tuo maksukanaville siirtyminen on vienyt katsojia maassa kuin maassa. Suomessa lisäksi tähän liittyy se, että suomalaismenestys ei ole aivan vuosituhannen vaihteen tasolla.
Hyvä pointti tuo, että uusia faneja on vaikea saada, kun sarja on maksukanavilla. Maksukanavia ostavat vain ne, jotka ovat jo kiinnostuneita lajista. Uusien fanien hankinnan kanssa on aivan yhtä tärkeää yrittää säilyttää entiset fanit, jotka ostaisivat noita kanavapaketteja. Eli yrittää pitää laji kiinnostavana, mutta ei kuitenkaan muuttaa sen perusteita.
- MTVMercedes-tallin johtokuntaan kuuluva Niki Lauda haluaa vanhat hyvät ajat takaisin.
Laudan mielestä F1-sarjassa ei enää kisata kunnolla, kun lähes jokaisesta kamppailutilanteesta seuraa tuomariston tutkinta.
Tuomariston roolia on koitettu vähentää, mutta Laudan mielestä paapomisen pitää loppua ja miesten pitää antaa kisata.
– Oikeasti se on vitsi. Yleisö jättää meidät, koska kilpailua ei enää ole, Lauda sanoi Daily Mirror -lehdelle.
Oon vähän 50-50 tän suhteen.. Hyvä jos ja kun linja pidetään ja nää eräät kuskit toivottavasti sen kautta oppivat reilun ajamisen päälle, mut toisaalla tuntuu, että puututaan liikaakin. Tekis kyllä formuloille hyvää, jos jätkien annettais radan ulkopuolellakin näyttää ihmisyyttään ;D mut eihän semmoinen passaa nykyiseen glamouriin..ei edes kirosanoja saa kuulua huumorimielessäkään.
Vastakysymyksenä voisi heittää halutaanko todella Maldonadon ja Perezin kaltaisten kuskien jäävän ilman sanktioita?Onko näin, puututaanko turhaan joka pikku asiaan?
Selvät törkeydet toki pitää rangaista, mutta ei välttämättä kaikkea.Vastakysymyksenä voisi heittää halutaanko todella Maldonadon ja Perezin kaltaisten kuskien jäävän ilman sanktioita?
Ainakin minä haluan.Vastakysymyksenä voisi heittää halutaanko todella Maldonadon ja Perezin kaltaisten kuskien jäävän ilman sanktioita?
Ihan selvä toisen auton taklaus. Jos tuo olisi tapahtunut kolmen kärjessä, niin edelleenkö ei sanktioita? Ainakin kimifanit olisivat jyrkästi eri mieltä, jos uhrina olisi Kimi.
Kukas helvetti sä olet kertomaan mitä "kimifanit" ajattelee?Ihan selvä toisen auton taklaus. Jos tuo olisi tapahtunut kolmen kärjessä, niin edelleenkö ei sanktioita? Ainakin kimifanit olisivat jyrkästi eri mieltä, jos uhrina olisi Kimi.
Forumisti, joka on nähnyt niin tapahtuvan ennenkin.Kukas helvetti sä olet kertomaan mitä "kimifanit" ajattelee?