Ylesitäminen ottaa päähän, mutta jos olet tota mieltä niin ok.Forumisti, joka on nähnyt niin tapahtuvan ennenkin.
Ylesitäminen ottaa päähän, mutta jos olet tota mieltä niin ok.Forumisti, joka on nähnyt niin tapahtuvan ennenkin.
Palataan asiaan, kun joku seuraavan kerran kilkkaa Kimin ulos tai puhkoo takarenkaan.Ylesitäminen ottaa päähän, mutta jos olet tota mieltä niin ok.
Miksi palata asiaan, kun ei se yleistämistä miksikään muuta. Yleistät kimifanit yhdeksi isoksi massaksi jotka ajattelee samanlailla.Palataan asiaan, kun joku seuraavan kerran kilkkaa Kimin ulos tai puhkoo takarenkaan.
taas tää kaikkitietävä setä täällä vauhdissa.Forumisti, joka on nähnyt niin tapahtuvan ennenkin.
Toki, mutta heitä ei tälle foorumille juuri kirjoittele.Samaahan voisit sanoa
"alonso-faneista"
"Vettel-faneista"
"Hamilton-faneista"
"Alex Yoong-faneista"
"Fanilla" tarkoitan henkilöä, joka nimenomaan katsoo asioita fanilasien läpi. Sehän tulee sanasta fanatic. Fani haukkuu tuomarit, mollaa vastustajat, ja usein on sokea sankarinsa virheille. Tavallinen kannattaja, joka osaa kannatuksestaan huolimatta katsoa asioita (lähes) neutraalisti ei ole fani sanan varsinaisessa merkityksessä, tai ainakaan siinä merkityksessä missä minä sitä käytän.Lapsellista tällainen jaottelu että eipä odottaisi "kokeneelta forumistilta". Itse kyllä kannatan suomalaisia formuloissa mutta kyllä mä voin myöntää esimerkiksi sen että Räikkönen ajaa tällähetkellä melkosen paskasti. Fanina vaan toivon että taso paranee. Ykkössuosikkini on Hamilton, mutta sekin on vähän murtunut paineiden alla ja sekin kyrsii. Mutta myönnän että vika on ollut Hamiltonissa itsessään eikä kenessäkään muussa. Fanina vaan toivon että taso paranee.
Got it?
Kerropa minullekin kuka minun suosikkihammaslääkärini on?Uuuuh. Meidän kaikkien suosikkihammaslääkäri on tekemässä paluun. Nyt on Caterham hyvissä käsissä.
Aha. Caterhamin tiedotteesta tosin saa sen näkemyksen, että Kolles on vain toiminut uusien omistajien neuvonantajana. Mistään asemasta tiimissä se ei vielä kerro.Colin Kolles
Ja vielä kun joku uppii Youtubeen videon, poistetaan se heti, vaikka se on useimmiten vain hyvää mainosta sarjalle.Vuosi 2014 ja F1:llä ei periaatteessa minkäänlaista näkyvyyttä netissä. MotoGP:n sivuilta voit ostaa season passin, kuin WSBK:n ja WEC:n sivuilta. Tää on naurettavaa, mutta mitä voi odottaa jos lajin johdossa on 90 vuotias seniili, joka jattelee vain omia taskunpohjiaan.
Fanitha rakastaa niitä.:thumbup:Ja vielä kun joku uppii Youtubeen videon, poistetaan se heti, vaikka se on useimmiten vain hyvää mainosta sarjalle.