Eikä Force Indian ajaminen ole varmaa.Kaudella 2015 korkeintaan 18 autoa viivalla.
Siinä teille alennustilaa.
Kulisseissa tehdään taatusti kaikki voitava jotta Intian voima ajaa kaudella 2015.Eikä Force Indian ajaminen ole varmaa.
Luultavasti katsottiin, että autoja on riittävästi mukana ilman kolmansia autoja ja kun ensi kaudella mukaan on tulossa kaksi uutta tallia ei luultavasti katsottu olevan järkeä ajattaa kolmansia autoja yhden kauden ajan.Mitä tapahtu sille kolmannet autot kehiin -läpälle?
Mun mielestä ois ollu ihan siisti juttu.
Mielellään ruudukossa toki näkisi 24-26 autoa, mutta kyllähän 20 autoa vielä juuri ja juuri riittää suht hyvään kilpailuun kuten lähihistoriassa nähtiin. Tuon alle ei kyllä ole/olisi varaa mennä.Onhan tuo määrä rivon törkeää. Pitäisi olla säännöissä määrätty joku 24:n auton vähimmäismäärä jonka alle ei ajeta.
Kohta tarvitse edes ajaa kun voi palkinnot jakaa suoraan lähtijöille.
Yhtä hyvin voi tietysti kysyä esim. sitä, että miksi ei sallita yhden auton talleja?Mitä tapahtu sille kolmannet autot kehiin -läpälle?
Mun mielestä ois ollu ihan siisti juttu.
En ole 110% varma, mutta olisiko jotain bernien byrokratia hommia??Mielellään ruudukossa toki näkisi 24-26 autoa, mutta kyllähän 20 autoa vielä juuri ja juuri riittää suht hyvään kilpailuun kuten lähihistoriassa nähtiin. Tuon alle ei kyllä ole/olisi varaa mennä.
Yhtä hyvin voi tietysti kysyä esim. sitä, että miksi ei sallita yhden auton talleja?
Joo. Vuodesta 1992 eteenpäin on ollut vain kahden auton talleja lajissa sallittu pitää Concorden vuoksi. Nykyään tietysti Concordea ei enää ole olemassa tai on olemassa vain huomattavasti löyhempänä sopimuksena. Nykyinen sopimus rahanjaosta tallien kesken muistuttaa paljon enemmän Bernien edeltäjän tai oikeammin edeltäjän edeltäjän Kreivi de Merlonin aikakauden sopimuksia jolloin lajissa oli joillakin talleilla enemmän muita rahasijoituksia kuin toisilla. Vaikka totta kai oli joitakin F1CA:n pienempiäkin sopimuksia voimassa tasoittamassa tilannetta.En ole 110% varma, mutta olisiko jotain bernien byrokratia hommia??
Ennen tilanne oli vähän eri kun piti pitää ihan esikarsintojakin.Onhan tuo määrä rivon törkeää. Pitäisi olla säännöissä määrätty joku 24:n auton vähimmäismäärä jonka alle ei ajeta.
Kohta tarvitse edes ajaa kun voi palkinnot jakaa suoraan lähtijöille.
Milloin viimeksi on F1 sarjassa järjestetty esikarsinnat?Esikarsintoja järjestettiin viimeksi kaudella 1992. Esikarsinnan neljä nopeinta kuljettajaa pääsi mukaan varsinaiseen aika-ajoon,
jossa 30 kuskia kilvoitteli 26 paikasta lähtöruudukossa. Sen jälkeen esikarsinnalle ei ole ollut tarvetta, koska mukana ei ole ollut yli 30 autoa.
Ei ollut ainakaan keken vuoden 1983 autossa bensamittaria:Kyllä niissä jonkinlainen oli: http://youtu.be/n9XQE3nY9kY?t=5m50s
Miksei se kaveri samantien anna 15 miltsiä noille vaikeuksissa oleville talleille? Minkä takia sinne pitää tunkea jotain säälittäviä viritelmiä, joille maksetaan 15 miltsiä kaudesta ja jäävät voittajalle vähintään 10 kierrosta.Harmaapäistä muumiota on sitten vaihteeksi taas iskenyt idealla. Tämä viimeisin suunnitelma menee Auto Motor und Sportin mukaan niin että jos autojen määrä laskee alle 16:n niin aletaan houkuttelemaan uusia talleja mukaan 15 miljoonan kausipaketilla joka sisältää vuoden 2013 Red Bullin nykysääntöihin modattuna (Colin Kollesin toimesta...), ja Mecachromen V8-moottorin.
Että sellaista...
Lähde: http://www.iltasanomat.fi/formula1/art-1423467695383.html?pos=ok-trm-frm1
Raha liikkuisi toiseen suuntaan. Joka tapauksessa naurettava idea.Miksei se kaveri samantien anna 15 miltsiä noille vaikeuksissa oleville talleille? Minkä takia sinne pitää tunkea jotain säälittäviä viritelmiä, joille maksetaan 15 miltsiä kaudesta ja jäävät voittajalle vähintään 10 kierrosta.
Ei onnistu. Mielensäpahoittajat vaativat sukupuolineutraalia varikkoa.V10 takaisin, perseitä viivalle = katsojia/€
Mielensäpahoittajat eivät kuulu kohderyhmään.Ei onnistu. Mielensäpahoittajat vaativat sukupuolineutraalia varikkoa.