Bobakilta hyvää pohdintaa http://keimola.wordpress.com/2014/09/02/syvaan-paahan/
Kuin myös Heidfeld: https://www.youtube.com/watch?v=mqThuwQoHjwEikö Kobayashikin mällännyt viime vuonna autonsa näytösajossa? Härregyyd!!
Niinpä, joten mitäpä sitä sen enempää johtopäätöksiä tekemään, muuta kuin Maldonandon kohdalla . Annetaan Verstappenille mahdollisuus.Kuin myös Heidfeld: https://www.youtube.com/watch?v=mqThuwQoHjw
Maldonado: https://www.youtube.com/watch?v=kTbOcIvTvko
Onko joku sitten tehnyt näin? Voisi mainita mihin viittaa viestissään vai oliko tää joku ennakkovaroitus? En siis itse ainakaan ole oikeasti huomannut tällaista. Vaikka en kyllä vakavaksi rikkeeksi pientä hassuttelua näkisikään, kenen tahansa nimestä.Jos nyt vaikka koitettaisiin olla ihan aikuisia ihmisiä ja ei tehtäisi näitä huiman kekseliäitä muunnoksia Maxin nimestä.
Minä kirjoitin Perstappen. Korjasin.Onko joku sitten tehnyt näin? Voisi mainita mihin viittaa viestissään vai oliko tää joku ennakkovaroitus? En siis itse ainakaan ole oikeasti huomannut tällaista. Vaikka en kyllä vakavaksi rikkeeksi pientä hassuttelua näkisikään, kenen tahansa nimestä.
Taidettu jo editoida pois. Takapuoleen liittynee ko. "lempinimi"Onko joku sitten tehnyt näin? Voisi mainita mihin viittaa viestissään vai oliko tää joku ennakkovaroitus? En siis itse ainakaan ole oikeasti huomannut tällaista. Vaikka en kyllä vakavaksi rikkeeksi pientä hassuttelua näkisikään, kenen tahansa nimestä.
Tuota Perstappenia nyt käytetty täällä jonkin verran. Muutaman kerran nähnyt. Hassuttelu on ok, mutta ei enää siinä vaiheessa, kun kyseinen nimitys alkaa naturalisoitumaan vakiotermiksi.Onko joku sitten tehnyt näin? Voisi mainita mihin viittaa viestissään vai oliko tää joku ennakkovaroitus? En siis itse ainakaan ole oikeasti huomannut tällaista. Vaikka en kyllä vakavaksi rikkeeksi pientä hassuttelua näkisikään, kenen tahansa nimestä.
Adria on toki aika syherö, mutta kuitenkin isännöinyt FIA GT ja DTM-kisoja. Max veti lähemmäs 400 km. Pahimpia sivuttais-G:tä tuolla nyt ei pahemmin pääse kokemaan, mutta kyllä se stop/gokin niskaa rasittaa. Eiköhän tuossa ainakin ratin nappulat tulleet tutuksi, vaikka käsittääkseni testin on täytynyt tapahtua kaksi vuotta vanhalla autolla.Ajot oli ajettu muuten tällä radalla joka on aika lyhyt :
http://en.wikipedia.org/wiki/Adria_International_Raceway
Joten kierroksia tulee väkisinkin paljon jos meinaa saada lisenssin 300 km täyteen.
Rata profiili näyttäis olevan stop/go paana ja jos tuolla on ajettu kostealla
tai kuivuvalla radalla niin eipä tuosta nyt vielä kauheita päätelmiä voi
tehdä pojan fysiikan kestvyydestä varsinkin kun 300 km on kisamatka ja
se vedetään yhtä soittoa ei monessa eri yrityksessä pisin päivää.
Mutta muuten, ilmeisen hyvä testipäivä heillä on ollut.
Kyllä, 2012 vuoden auto oli käytössä. Kai se ratti vastaava on silloinkin ollut, vai saako noihin testeihin vaihtaa rattia tai mitään muuta uudesta autosta?Eiköhän tuossa ainakin ratin nappulat tulleet tutuksi, vaikka käsittääkseni testin on täytynyt tapahtua kaksi vuotta vanhalla autolla.
Maksukuskit kun sais rajattua pois niin olisin tyytyväinen. Tai ei se ole ongelma jos lahjakkaalla kuskilla on muutama miljoona mukanaan, vaan se jos vähemmän lahjakkaalla on muutama kymmenen joita ilman ei olisi sarjaan mitään asiaa. Tulkoon muuten vaikka 12-vuotiaana mukaan jos pää ja fysiikka kestää ja on muuten F1-tasoa. Sama kai se on, onko kuski yli vai alle 20-vuotias F1-rookiena jos kaikki on kunnossa. Eikä kaiken tarvi ihan valmistakaan olla ekalla kaudella, jos potentiaalia on kasvaa vuosien mittaan ja yleensä on niin kova rattimies että ura jatkuu avauskauden jälkeen.http://www.autosport.com/news/report.php/id/115829
FIA pohtii muutoksia superlisenssin myöntämisellä kaudesta 2016 eteenpäin
Niinpä, mikä on F1-tasoa. Se ei ole sitä, että pystyy ajaman muutaman kierroksen suurin piirtein auton huippuvauhtia. Se on sitä, että pystyy hahmottamaan koko kilpailua, joka on erilaista kuin pienemmissä sarjoissa. Mitä enemmän on ajanut pienemmissä sarjoissa, sitä paremat valmiudet on ajaa kilpaa Fykkösissä, noin yleistäen.Tai ei se ole ongelma jos lahjakkaalla kuskilla on muutama miljoona mukanaan, vaan se jos vähemmän lahjakkaalla on muutama kymmenen joita ilman ei olisi sarjaan mitään asiaa. Tulkoon muuten vaikka 12-vuotiaana mukaan jos pää ja fysiikka kestää ja on muuten F1-tasoa. Sama kai se on, onko kuski yli vai alle 20-vuotias F1-rookiena jos kaikki on kunnossa. Eikä kaiken tarvi ihan valmistakaan
Nimenomaan yleistäen. Aiempi kokemus pikkusarjoista toki lisää edellytyksiä, muttei ole suinkaan tae tai ehdoton vaatimus riittäville valmiuksille.Mitä enemmän on ajanut pienemmissä sarjoissa, sitä paremat valmiudet on ajaa kilpaa Fykkösissä, noin yleistäen.
Heh, saa nähdä miten lottokone pyörähtää.http://www.autosport.com/news/report.php/id/115829
FIA pohtii muutoksia superlisenssin myöntämisellä kaudesta 2016 eteenpäin