Jules Bianchi menehtynyt saamiinsa vammoihin

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6311
Varmaan kädet ollu irti ratista törmäyshetkellä. Mitä noita kattonut kolareita kattonut, niin taitaa kaikilla kuskeilla olla selkäytimessä tuo käsien irrottaminen ratista ennen törmäystä.

Täytyy kyllä ihmetellä noiden kypärien kestoa. Vaikka tässä kävikin pahasti, niin esim kauden 2009 kypärällä ois voinu olla selvä peli heti. Eiks Massan jousiepistolan jälkeen menny noiden kypärien luokitukset uusiksi.
 

Botcher

Well-known member
Liittynyt
7.11.2006
Viestit
215
Sijainti
Mikkeli
Pitlanetalk huhuilee, että Bianchi on uudessa leikkauksessa ja kunto huonontunut, ei hyvältä näytä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24271
Sijainti
lappeen Ranta
Ei, ne jättää aina tuollasia murusia teille vähän tyhmemmille niin voitte edes jotain hoksata itse. Ja sitten vielä pääsette forumille loistamaan, kun olette ihan itse ominsilmin nähneet jotain mitä kommentaattori ei huomannut.

Jos käytät noin 3 sekunttia ajatteluun, ymmärrät miksi F1-selostajat ei maikkarin miehityksellä tapita sitä päälähetyksen kuvaa silmiä räpäyttämättä. Siellä on kaksi ihmistä kopissa ja kasa infolähteitä seurattavana. Niistä se epäolennaisin on kv-lähetys, jonka jokainen sohvalla makoilevakin näkee.
En tiedä riittääkö kapasiteetti moiseen ajatteluun. Toista se on sinunlaisellasi älyköllä, onneksi kaltaisiasi muita viisaampia ihmisiä on olemassa.

Jos maikkarin selostajat samaan aikaan kommentoi kv-kuvan tapahtumia, niin kai niiden silloin luulis näkevän kaikki asiat mitä siinä kuvassa näkyy.
Keskitytään täällä ketjun aiheeseen ja hoidellaan keskustelusta keskusteleminen vaikka vapaalla ja henkilökohtaisuudet motellissa.
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Varmaan kädet ollu irti ratista törmäyshetkellä. Mitä noita kattonut kolareita kattonut, niin taitaa kaikilla kuskeilla olla selkäytimessä tuo käsien irrottaminen ratista ennen törmäystä.
Massalla ei ole selkäytimessä käsien irroitus ratista. Aina olen sitä ihmetellyt, ei irronut tänä vuonna ainakaan Kanadassa, viime vuoden Monacon mälleissä myös pysyi tiukka ote.
 

Mustis85

Well-known member
Liittynyt
19.10.2009
Viestit
162
Miltä kohdin selkeä? Pitääkö ajaa 1km/h hitaammin vai 50km/h? Sääntöhän vain käskee ajaan hitaammin => nostetaan vähän, mut ajetaan mahd. lujaa silti.
"They have been told by F1 race director Charlie Whiting that they must now slow down by 0.2 seconds compared to their best sector time for single yellow flags, and 0.5s for double waved yellows.

These times will be compared to the drivers' previous best sector time between one of the 20 individual light panels.

Previously drivers simply had to prove that they had slowed down for yellow flag incidents based on data that would be examined by stewards if they set a best sector time under yellows."


http://www.autosport.com/news/report.php/id/113153

Siinä linkissähän tuo lukee.

Entä mikä sitten on rangaistuksen peruste?

Onko esimerkkejä?
http://www.formula1.com/news/headlines/2011/10/12700.html double yellow huomiotta harjoituksissa 2011, tuo siis vielä vanhalla valvonnalla ja säännöllä.
 
Viimeksi muokattu:

skvi

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
2056
Huonoja uutisia: Bianchin tila on huonontunut ja siirretty elämää tukeviin laitteisiin. Myös vuoto jatkuu eli toinen leikkaus edessä :(
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Huonoja uutisia: Bianchin tila on huonontunut ja siirretty elämää tukeviin laitteisiin. Myös vuoto jatkuu eli toinen leikkaus edessä :(
Lähdettä edes? Turha nyt juuri ennen nukkumaanmenoa huolestuttaa ihmisiä joillain huhuilla.
 

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Aijai. Ei näytä hyvältä. Toivottavasti on aamuulla jotain hyviä uutisia.

Kyllä vaan masentaa vieläkin.
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
eipä enää mitään
 
Viimeksi muokattu:

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
eipä enää mitään
 
Viimeksi muokattu:

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
eipä enää mitään
 
Viimeksi muokattu:

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
"They have been told by F1 race director Charlie Whiting that they must now slow down by 0.2 seconds compared to their best sector time for single yellow flags, and 0.5s for double waved yellows.
Eli kuinka paljon olisi pitänyt esim. tämänpäiväisessä mutkassa nostaa? Vastaus on ettei yhtään. Muuallakin kerkeää hidastaa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Ai ennen on saanut nostaa auton kuljettajineen takaisin radalle? :eek:
Ei saanut tuolloinkaan. Hamilton oli ainoa joka nostettiin ja siitä nousi kova kalabaliikki.

Jäi toki pisteittä joten siksi ei ollut lopulta väliä.

Taida olla aika uusi F1-seuraaja?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Eli kuinka paljon olisi pitänyt esim. tämänpäiväisessä mutkassa nostaa? Vastaus on ettei yhtään. Muuallakin kerkeää hidastaa.
Ihan tuossa samaa ihmettelin, että eihän 0.2sec, tai 0.5sec / sektori ole käytännössä mitään.
 

Miikhail

Well-known member
Liittynyt
16.5.2010
Viestit
3477
http://www.autosport.com/news/report.php/id/113153

The introduction of a new marshalling system for 2014 means that the FIA is better able to examine how fast drivers are in individual segments of the track.

Rather than the circuit being split up in to its previous three timing sectors, the governing body has been able to divide each track up in to 20 individual sectors for this season.

AUTOSPORT has learned that as the result of this new system, drivers have been told that they will be expected to slow down by a specific amount for yellow warning flags from now on.

They have been told by F1 race director Charlie Whiting that they must now slow down by 0.2 seconds compared to their best sector time for single yellow flags, and 0.5s for double waved yellows.

These times will be compared to the drivers' previous best sector time between one of the 20 individual light panels.

Previously drivers simply had to prove that they had slowed down for yellow flag incidents based on data that would be examined by stewards if they set a best sector time under yellows.
Ilmeisesti siis verrataan selvästi pienempään (1/20) radan osaan kuin kolmasosaan.
 
Viimeksi muokattu:

Vepe

Well-known member
Liittynyt
17.6.2011
Viestit
377
Sijainti
Vantaa
Ihan tuossa samaa ihmettelin, että eihän 0.2sec, tai 0.5sec / sektori ole käytännössä mitään.
Autosportin foorumeilta luin, että sektorilla ei näissä keltaisiin hidastamisessa tarkoiteta näitä ajanottosektoreita, vaan rata on jaettu useaan lyhyeeseen sektoriin.

EDIT: niinkuin tuossa yllä sanotaan
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös