Joo!!Vaiko sittenkin Heikki tai Rubinho.
Joo!!Vaiko sittenkin Heikki tai Rubinho.
Eiköhän se ole ollut jo kaikille selvää että Susie ei tule ikinä ajamaan Williamsia kilpailuissa. Tytöllä on harrastus ja talli hyötyy siitä rahallisesti. win win tilanne. Mun mielestä oli melko hienosti ja selvästi ilmastu tuo asia tuossa kommentissa. Testikuljettaja mutta ei todellakaan kisa/varakuljettaja.Ajatetaan perjantaisin, mutta ei sitten ole kuitenkaan edes varakuljettaja tarvittaessa? Ei voi kuin.. :nope:
Mikä järki sille on antaa yhtään testikilometria, jos ei kisakuskiksi kelpaa edes viimeisessä hädässä? :yuck:
Miten paljon Vettelin kierrosajat parani, kun Massa hävisi edestä pois?Massalla ei vaikuttanut olevan mitään hätää Vettelin kanssa, joten pysähdyksen kanssa hätiköinti oli ihmeellistä.
Tää kyllä ihmetyttää erittäin erittäin paljon, varsinkin kun Massan stoppi oli normaali eikä tupeltamiseen palanut sekunteja jonka johdosta olisi joutunut Ricciardon taakse. Eikö ne puusilmät muurilla osaa arvoida väliä mihin normistopin jälkeen kullakin kisahetkellä tullaan? Eroa edessä ja takana olevaan stopin jälkeen? Syytä undercuttiin kun ei ollut, kierrosajat oli kipailukykyisiä ja ero takana oleviin kasvoi joka kierroksella.Hienosti muuten taas Williams kusi taktiikan. Massa jäi Ricciardon taakse jumiin ekan stopin jälkeen ja Vettel sitten tyhjällä radalla teki eron joka riitti kolmostilaan.
Ja samalla Vettel ajoi kisan nopeimman kierroksen. Tais olla 2 kierrosta stoppien väliä?Muistaakseni Vettel ajoi vain yhden kokonaisen kierroksen ennen omaa stoppiaan, mutta kyseisellä kierroksella Massa taisi hävitä kolmisen sekuntia. Arvelen, että enemmän syynä oli Ricciardo.
Ja kuvitteli että joku 'undercut'-muuvvi pelastaa tilanteen.Ehkä Massa tunsi että alkaa gummit sulaa alle ja jänisti itse varikolle liian aikasin, kun se punainen pirulainenkin vilkkui uhkaavasti siellä peileissä. Joskushan kuskit tekee itse päätöksen, ei talli.
En nimittäin pidä Massaa minään kylmäpäisimpänä jätkänä gridillä.
Joo, hävis 7 kymppää pitläpillä ja kierros sen jälkeen, mutta jumitteli sitten 2 sekkaa Danielin takana sitä seuraavalla kierroksella.Kyllä Massan taktiikka olisi onnistunut ilman Ricciardoa, Vettelin kierrosaika parani noin 0,5s kolmen kierroksen ajaksi. Massa tuoreella renkaalla olisi ollut nopeampi ilman jumittumista.
http://macofan.com/en/index.php?page=chart&gp=936&graf=3&dr1=Felipe Massa &dr2=Sebastian Vettel
Alonso ilman muuta.Bottas ilmeisesti itse ainakin on sitä mieltä, että on ajokunnossa Malesiassa. Mutta jos ei ole, kuka voisi tulla paikkaamaan? Alonso tai Magnussen tuskin mahdollisia.
Niinku kenen kannalta? Tietääkseni Williams on rahallisesti siinä tilanteessa, että ei mitään journeyman kuskeja tarvitse ottaa. Ajakoon Sauberilla. Siellähän sille paikka pitäisi olla.GVDG pienen sponssirahan kera. Olisi aika win - win
No eipä lisähillosta varmaan haittaakaan olisi ja saisi samalla lisää positiivista julkisuutta.Niinku kenen kannalta? Tietääkseni Williams on rahallisesti siinä tilanteessa, että ei mitään journeyman kuskeja tarvitse ottaa. Ajakoon Sauberilla. Siellähän sille paikka pitäisi olla.
Edelleen ei oikein aukea. Kuka saa positiivista julkisuutta? F1 ei ole mitään hyväntekeväisyyttä. Williams taistelee Ferrarin kanssa kakkostilasta. Van Der Garde ei siinä auta.No eipä lisähillosta varmaan haittaakaan olisi ja saisi samalla lisää positiivista julkisuutta.
Williamsilla varmaan kaivataankin yllä leijuvaa oikeusjutun uhkaa.No eipä lisähillosta varmaan haittaakaan olisi ja saisi samalla lisää positiivista julkisuutta.