Turboruuvi
Well-known member
- Liittynyt
- 23.3.2013
- Viestit
- 1004
Molemmat kalenteriin, kiitos.
Mä komppaan tätä. Molemmat perinteisiä, kilpa-ratoja.Molemmat kalenteriin, kiitos.
Molemmat kalenteriin, kiitos.
Täältä myös peukut tälle.Mä komppaan tätä. Molemmat perinteisiä, kilpa-ratoja.
Just näin! Ja Tilken radoilta turva-alueiden asfaltit pois ja tilalle hiekka, jos lipsuu radalta niin siitä pitää myös kärsiä, viivojen välissä pitää pysyäMielummin näitä klassisia kapeita kilparatoja kuin niitä Tilken laakeita uusia, joilla ei tilasta huolimatta pääse ohi.
Ainoa keino jolla sekä Monza että Imola saataisiin mahtumaan kalenteriin olisi se, että ne ajettaisiin vuorovuosina samaan tyyliin kuin mitä viime vuosina Saksan GP on ajettu vuorovuosin Hockenheimissa ja Nürnburgringillä.Molemmat kalenteriin, kiitos.
Huhuja tuntuu olevan liikkeellä. Marko kuulemma sanonut, että parempi Ferrarin b-versio on kuin rellun tehdasmylly. Eiköhän toi yhteistyö ole nähty.Totta että Red Bull kesken kaiken vaihtaa Rellun moottorin Ferrariin?
Haastavien mutkien tilalle vanhat kaasu pohjassa ajettavat? Eihän niissä kukaan ajovirheen takia ulos ajanut. Vanhat mutkat olisi nimenomaan helpotus.Jos Imola palaa kalenteriin, missään nimessä rataa ei tule enempää helpottaa asvalttialueilla. Päinvastoin, olen rehellisesti sitä mieltä, että Imola (ja miksei muut radat) pitäisi restauroida pre-1995 muottiin. Tamburelloon ja Villeneuveen 4 kerrosta TecPro-vallia - ja avot.
Päinvastaisia kommentteja: http://www.autosport.com/news/report.php/id/119559Huhuja tuntuu olevan liikkeellä. Marko kuulemma sanonut, että parempi Ferrarin b-versio on kuin rellun tehdasmylly.
Niin mailmanmestaruuksia ei varmaan asiakasmoottorilla voiteta mutta voihan tällähetkellä Ferrarin asiakasmalli olla Rellua parempi?Päinvastaisia kommentteja: http://www.autosport.com/news/report.php/id/119559
Kaudella 2010 Renaul omisti vielä kai 25 % nykyisen Lotuksen osakkeista, ja Red Bull Racing Renault voitti kyseisellä kaudella, joten kyllä.Onkohan muuten koskaan mestaruutta voitettu asiakasmoottorilla?
Kyllä,tuolloinhan Mclaren oli Mersun tehdastalli,Brawn GP ja Force India olivat Mersun asiakastalleja.Brawn-Mercedeksenkin mestaruutta voi kaiketi pitää myös asiakastallin voittona.