Voisivat tehdä Villeneuven kanssa dueton.Ei sattana mitä sontaa Hamilton laulaa. Senna ja kumppanit kierii haudoissa...
http://www.cbsnews.com/videos/hear-lewis-hamiltons-first-songs/
Voisivat tehdä Villeneuven kanssa dueton.Ei sattana mitä sontaa Hamilton laulaa. Senna ja kumppanit kierii haudoissa...
http://www.cbsnews.com/videos/hear-lewis-hamiltons-first-songs/
Ai Lewish Hamilton feat. J.V. - Champion's Paradise?Voisivat tehdä Villeneuven kanssa dueton.
Mitä jos ihan näillä veisuilla mentäis:Ai Lewish Hamilton feat. J.V. - Champion's Paradise?
Eipä oo Villeneuvea mainittu, niin tuskin noihin biiseihin ainakaan duettoileeMitä jos ihan näillä veisuilla mentäis:
Villeneuve on mainittu. Vähän kaukaa haettu, mutta Elio de Angelis osasi soittaa ja säveltää.Kimin rekkamies karaokevetoon vetoon verrattuna tuo Hamiltonin hyräily ei niin pahalta kuulosta. Vertailuhan täytyy kuitenkin tehdä kollegoihin, onko muut F1-tähdet avanneet laulutaitojaan?
Hamiltonin laulutaidosta ei ton videon perusteella tiedetä mitään, kun Auto-Tunea on käytetty. Kyllä Räikkösenkin Rekkamies-lauleskelusta saataisiin Auto-Tunella aivan vastaavaa kuin Hamiltoninkin kököstä.Kimin rekkamies karaokevetoon vetoon verrattuna tuo Hamiltonin hyräily ei niin pahalta kuulosta. Vertailuhan täytyy kuitenkin tehdä kollegoihin, onko muut F1-tähdet avanneet laulutaitojaan?
Juuripa näin mitä Harri-setä sanoi. Ferrarin päätös oli jo ennen kautta tehty, että maksimoidakseen moottorin tehot, pitää yksi 'rankkukone' ottaa käyttöön. Tällä hetkellä vain Mercedeksellä* on mahdollisuus ajaa kausi kolmella moottorilla, mutta sekin menee plörinäksi, jos tulee yksikin moottoririkko käyttöajan alkupuolella. Saman asian ajaa ulosajo tai kolari, missä moottori voi myös tuhoutua.Minä en kyllä näe mitään järkeä rajoittaa kauden aikana käytettävissä olevien moottorien määrä kolmeen, koska jo tänä vuonna oli varsinkin Renaultilla ja Hondalla vaikeuksia saada moottorinsa kestämään edes kolmea kisaa ja Ferrarikin joutui käyttämään enemmän moottoreita kuin säännöt sallivat.
Nyt kun vielä tarkoitus on kasvattaa moottoreiden tehoa se tekee vielä entistäkin mahdottomammaksi kauden ajamisen kolmella moottorilla, eli kannattaisi keksiä jokin muu keino moottorikustannusten pienentämiseen, koska kauden aikana käytettävissä olevien moottoreiden määrän rajoittamisesta ei seuraa mitään muuta kuin rangaistuksia joita ei edes ole mahdollista suorittaa kokonaisuudessaan.
Hamiltonin räppäys- ja laulutaidosta voi olla montaa mieltä, mutta eiköhän Ayrton kieriskellyt haudassaan enemmän 2012 Brasilian Grand Prix'n jälkeen kun Sebastian Vettel lausui juuri voittamansa mestaruuden jälkeen näin:Ei sattana mitä sontaa Hamilton laulaa. Senna ja kumppanit kierii haudoissa...
http://www.cbsnews.com/videos/hear-lewis-hamiltons-first-songs/
En jaksa ymmärtää tätä Hamiltonin tekemisiä koskevaa kohunnostoa. Tekee mitä haluaa, kuuluu imagoon, mitä ihmeellistä tässä on?"Well let's see, the grave of Ayrton Senna is here in Sau Paulo, at the gaveyard in Murumbi.One has to go there and tell him what is nephew did today. which did not help us ..."
Eihän kumpikaan Saksan randoista ole perus-Tilkedromea kummempi. Varsinkin Hockenheim on nippa nappa Valenciaa parempi. Nurburgringillä on sentään jotain historiaa, Hockella nykymuodossaan ei edes sitä.http://www.suomif1.com/2015/12/taas-klassikkokisa-ecclestonen-liipaisimella-nain-suosiollista-sopimusta-emme-voi-jatkossa-tehda/
Olisi kyllä vikatikki, jos Saksan GP putoaisi kauden 2016 jälkeen pysyvästi. :wall::wall:
Joo, onhan Hockenheim surullisessa muodossa vrt. -2001, mutta tässä tarkoitettiin ehkäpä yleisesti Saksan GP:n mukanapysymistä.Eihän kumpikaan Saksan randoista ole perus-Tilkedromea kummempi. Varsinkin Hockenheim on nippa nappa Valenciaa parempi. Nurburgringillä on sentään jotain historiaa, Hockella nykymuodossaan ei edes sitä.
Red Bullilla mahdollisesti paras runko, mutta moottori antaa liikaa etua muille (Mercedes ja Ferrari). Austinin kisa :thumbup: . Newey on monesti kritisoinut tiukkoja sääntöjä auton suunnitelun suhteen ja nytkin parhaalla moottorilla hallitaan sarjaa ylivoimaisesti.Red Bullin pääsuunnittelija, aerodynamiikkagurunakin tunnettu Adrian Newey harmittelee F1-sarjassa Mercedeksen ja Ferrarin ylivaltaa. Red Bull ei pystynyt haastamaan kärkitalleja viime kaudella heikomman moottorin vuoksi ja sama jatkunee ensi kaudella Neweyn mukaan.
– Sarjalle on epäedullista se, että moottorit ovat liian suuressa roolissa. Ajoneuvon koria koskevat säädökset ovat äärimmäisen tiukat, mutta moottorien osalta liikkumisvaraa puolestaan on. Olemme tilanteessa, missä Mercedes ja Ferrari ovat ainoina taistelemassa mestaruudesta. Toivon FIA:n tekevän tilanteelle jotain, Neweytä siteerattiin F1Todayllä.
F1-sarjan sääntöihin saattaa tulla vuosiksi 2017 ja 2018 enemmän muutoksia, mikä toisi liikkumavaraa laajemminkin auton suunnnittelulle.
– Olen aina nauttinut sääntömuutoksista. Silloin saa aina uuden mahdollisuuden kokeilulle.
Niin, ongelmahan tuossa kai onkin nimenomaan se, kun eivät niitä kilpailukykyisiä moottoreita saa tällä hetkellä millään konstilla. Ei auta taalojen lyöminen tiskiin, kun kukaan ei vaan suostu konetta toimittamaan, toisin kuin vaikka sille Sauberille.Moottoriasiakin heitä harmittaa vain koska eivät saaneet parasta. Jos Mersu olisi myynyt koneensa RBR:lle sadalla miljoonalla ja vaikka joku Sauber ajaisi Rellun koneilla ja itkisi epätasa-arvoisista moottoreista, niin Horner varmaankin sanoisi, että kyllä rahalla saa ja jossei ole varaa niin boohoo.