Bleu
Olivier Bocques Fan Club
- Liittynyt
- 14.4.2000
- Viestit
- 9462
Tuossa on se alkuperäinen uutinen: http://www.motorsport.com/f1/news/perez-says-he-would-fight-for-f1-title-with-right-car
Hülkenberg on nykypäivän Heidfeld... nopeutta ja tasaisuutta riittäisi, mutta saumaa näyttää kykynsä ei oikein löydy ja nyt katseet on jo suunnattu muihin sarjoihin. Perezistä on hyvää vauhtia tulossa yksi osakas kyseiseen joukkoon. Perezillä ehkä vaakakupissa painaa vielä McLaren ajan toilailut, joiden kautta sai huonon maineen kolariherkkänä kuljettajana (mitä välillä on edelleen).Perez sentään hazardien lisäksi välillä väläyttää jotain, joskin Hülkenberg niskan päällä selvästi onkin ollut. Maldonado ei ole enää edes nopea, aivan väärässä sarjassa koko mies.
Tuoltapa tuo valitettavasti rupeaa näyttämään, tiedä sitten missä olisi tällä hetkellä, jos olis Kimin sijasta päätyny Ferrarille 2014, olisko edes mukana enää. Mutta tosiaan, vähän liian samankaltanen kuljettajana kun Heidfeld. Sen kyllä voi sanoa, että kuljettajana ehkäpä yks reiluimmista ja kunnioittaa kilpailutilanteessa vastapuolta, hyvänä esimerkkinä 2012 Saksa, jossa ajo parikin (?) mutkaa Kimin kanssa rinta rinnan antamatta periksi...Hülkenberg on nykypäivän Heidfeld... nopeutta ja tasaisuutta riittäisi, mutta saumaa näyttää kykynsä ei oikein löydy ja nyt katseet on jo suunnattu muihin sarjoihin. Perezistä on hyvää vauhtia tulossa yksi osakas kyseiseen joukkoon. Perezillä ehkä vaakakupissa painaa vielä McLaren ajan toilailut, joiden kautta sai huonon maineen kolariherkkänä kuljettajana (mitä välillä on edelleen).
Totta, kummastakaan ei välttämättä olisi mestaruutta voittamaan, varsinkaan Perezistä, kun ei tunnu kuuppa kestävän tiukemmissa tilanteissa...Molemmat näistä herroista varmasti pärjäisivät hyvin (siis ainakin Coulthard-hyvin) huipputallin autolla, mutta ei auta itku markkinoilla... hyviä kuljettajia kun on muitakin. Tuossa bisneksessä lisäksi tekijöitä on muitakin, kuten raha ja "tuuri". Tuskin olisi Bottaskaan siinä asemassa, missä nyt on, jos Williams olisi jatkanut taaperrustaan.
Kas kummaa miten voikaan täysin tuntemattomat ihmiset ajatella/ihmetellä täysin samaa asiaa.Maldonadosta puheenollen, kuinkahan kauan sponsorit vielä jaksaa rahoittaa herran ajamista![]()
Taisi Hamiltonilla olla liian vähän bensaa näytettä varten aika-ajon päätteeksi.Olisko voittanu sitäkään kisaa jossei Hamiltonin aikaa olis hylätty oikomisen takia...
Tai pullonavaajat. Ihan komeen näkönen innovaatio. :thumbup:Force Indialla uusi nokka ja etusiipi. Tulevat sitten auton b-versioon Silverstonessa.
Pitäähän nokassa sieraimet olla.
![]()
On kyllä, tai ainakin innovatiivinen. Ei toi mun silmään ihan tyyllikkäin mahdollinen nokka ole, mutta ihan hyvä kuitenkin että sopivassa määrin nähdään valtavirrasta poikkeavaa suunnittelua. Lotuksen tuplakärsä sen sijaan oli jo liikaa.Tai pullonavaajat. Ihan komeen näkönen innovaatio. :thumbup:
Onko siinä mitään muuta ideaa on että keulat on niin kapeita kärjestä, muuten kuin aerodynaamisista syistä?Force Indialla uusi nokka ja etusiipi. Tulevat sitten auton b-versioon Silverstonessa.
Pitäähän nokassa sieraimet olla.
![]()
Yhtä kopio kuin mclarenilla, Red bullilta siirtyi aeropuolelta "Guru" FI:lle.Saa nähdä tullaanko tätä nokkaa kopioimaan, sentään jotain poikkeavaa joku tekee. FI ainakin on osannut kopioida etusiiven Red Bullilta![]()
Saa nähdä tullaanko tätä nokkaa kopioimaan, sentään jotain poikkeavaa joku tekee. FI ainakin on osannut kopioida etusiiven Red Bullilta![]()
Nääh. 48 pinnaa välissä. Not gona häppen.Force Indialla viellä mahdollisuudet päihittää Red Bull. Saa nähdä, miten käy.
The Force India Formula 1 team is closing on a deal to be rebranded as Aston Martin Racing next season, Autosport understands. -- Aston Martin wants to have a presence in F1 to take on sportscar rivals McLaren and Ferrari on track as well as off.
Alongside the team name change, it is understood the livery will become blue and gold as part of a link-up with sponsor Johnnie Walker.