- Liittynyt
- 22.4.1999
- Viestit
- 8809
Mercedes vahvisti: Lewis Hamiltonille lähtöruuturangaistus Kiinaan
http://www.iltasanomat.fi/formula1/art-2000001158271.html
Vaikea tilanne Hamiltonin MM-voittohaaveille!
Suuri edistysaskel se olisi tuokin. Kehtaisi katsoa autoja muutenkin, kuin mustaksi maalattujen linssien läpi. Väkinäiseen ja epätoivoiseen shown luomiseen se ei toki auta millään tavalla.AMUS:in mukaan äänestykseen ensi vuoden säännöistä tulee vaihtoehto, jossa ainoat muutokset nykyisiin autoihin olisivat leveät renkaat ja matalampi leveämpi takasiipi.
Linkki saksan kieliseen uutiseen: http://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/hersteller-vs-bernie-ecclestone-muss-der-f1-boss-abtreten-769679.html
Paras uutinen mitä olen tämän lajin parista kuullut pitkään aikaan. Mun mielestä nyt ei pitäis enää muuttaa melkein yhtään mitään! Pakka on tasaisempi kuin vuosiin.AMUS:in mukaan äänestykseen ensi vuoden säännöistä tulee vaihtoehto, jossa ainoat muutokset nykyisiin autoihin olisivat leveät renkaat ja matalampi leveämpi takasiipi.
Linkki saksan kieliseen uutiseen: http://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/hersteller-vs-bernie-ecclestone-muss-der-f1-boss-abtreten-769679.html
Tosiaan autoja hidastetaan ja hidastetaan (ainakin aerojen osalta) ja sit yhtäkkiin nopeutetaan paljonkin. Tuleeko siis etupäähän jotain?! Eikö mene epäbalanssiin d-force ja pito näillä muutoksilla...?!Suurempi diffuusori, leveämpi takasiipi, 3 elementti lisää takasiipeen. Perän downforce kasvaa näillä erittäin paljon, lisänä vielä leveämmät renkaat. Hmmm... :eek!:
Siis siinä täydessä sääntömuutosehdotuksessa kasvaa etusiipikin, mutta tässä "vastaehdotuskessa" ainut muutos aeroon olisi tuo takasiipi.Tosiaan autoja hidastetaan ja hidastetaan (ainakin aerojen osalta) ja sit yhtäkkiin nopeutetaan paljonkin. Tuleeko siis etupäähän jotain?! Eikö mene epäbalanssiin d-force ja pito näillä muutoksilla...?!
Mietin samaa, mutta veikkaisin että haluavat ajaa testejä, ehkäpä?Katsos vaan johan alkaa olla hajontaa. 10 settiä SS rengasta. Ens alkuun kuullosti hullulta mutta eikös Sochi Autodromon asfaltti ollut aika sileetä ja siitä syystä rengas kuluma on vähäistä.
Oikeastaan ihmetyttää mihinkä MRT tarvii 1 ylimääräisen setin Medium renkaita.
Niinpä. Akkiseltään ajatellen luulis, että suurimmat rahamäärät menee siihen moottorin suunnitteluun ja se on sitten aikalailla yksi hailea, että tehdäänkö niitä pari per talli enemmän tai vähemmän.Moottorien määrän pudottamisesta on keskusteltu aiemminkin, koska se on ainoa toimenpide, mihin nykyinen "hallitus" kykenee. Se ei ole ratkaisu yhtään mihinkään mutta näillä mennään.