kouvotsvoni
Banjottu
Tämä oli vissiin niitä raskaita? Luppopäivinä Lancia Deltalla rälläätte kierrosennätyksiä.Toiset työpäivät ovat raskaampia kun toiset.
Tämä oli vissiin niitä raskaita? Luppopäivinä Lancia Deltalla rälläätte kierrosennätyksiä.Toiset työpäivät ovat raskaampia kun toiset.
Vaggilaisten kolina vitutti sen verran, että vaihdoin eri konserniin. Enää ei ole kolissut.Takajarrulevyt vaihdatettu ja etuiskarin yläpään kääntölaakeri.
Niin siinä kävi, että tuon iskarin ylälaakerin vaihto oli turha, kolina ei johtunutkaan siitä, mutta ei muutakaan keksitty. Alta satasen kokeilu, joten ei katastrooooffia.
Menin seuraavaksi merkkiliikkeeseen ja kerroin suoraan tilanteen. Huoltokaveri ei osannut oikein sanoa, mutta sitten eräs toinen hihkaisi naapuriloosista että alatukivarren väljyys voi tehdä tuon ja sitä ei huomaa katsastusmies eikä sitä oikein huomaa huollossakaan. Eli se puretaan seuraavaksi ensi viikolla ja jos vika ei ole siinäkään, ei ole paljoa muuta mitä tehdä.
Iskarit on ok, nivelet on ok, kolme kertaa mennyt katsastuksesta läpi ja alustassa ei ole mitään irti. Vika on kerta kaikkiaan mystinen. Ja vituttaa ajaessa.
Vika ei voi olla iso, se vaan pitäisi löytää.Vaggilaisten kolina vitutti sen verran, että vaihdoin eri konserniin. Enää ei ole kolissut.
Sepä juuri.Oliko kyseessä ns. kolinan siirtymä aura-auto ->skoda?
Tarkoititko lauseen lopulla: ... laatuautoksi mielletyssä vankkurissa.Tuntuu hölmöltä paikkailla ihan selkeää suunnitteluvirhettä laatuautossa.
Kylläpä se noin isokoriseksi surraa kaupungiliikenteessä liukkaasti. Ja äänettömästi. Huomattavasti paljon meluttomammin kuin c-sarjan Mercedes. Motari vasta sen epämiellyttävyyden tuntee saa aikaiseksi. Siinä c-sarjalainen menee selkeästi edelle.Tarkoititko lauseen lopulla: ... laatuautoksi mielletyssä vankkurissa.
Nyt jos olis 45 000 laittaa uuteen autoon, niin kuumottaisi Renault Talisman nelipyöräohjauksella. Vaan kun ei ole, niin on ajeltava näillä kymmenen vuotta vanhoilla, oikeasti ajattelen näin, ikääntyneillä laatuautoilla joilla on paljon vielä tietä edessä.No, mistäpä minä tietäisin.
Melkoiset kriteerit. En ole ikänä edes kuvitellut sellaista löytyvän. Kunhan vie paikasta A paikkaan B edes suhtkoht yhtenä palasena, se riittää mulle.Mulle todellinen laatu tarkoittaa sitä, että kulkupelissä ei ole mitään sellaista ominaisuutta, joka alkaisi häiritä.
Olen asettanut omat rajani siihen että fyysistä palikoituimista ei tapahtuisi. Edes suoraan hirveen flippi ja katonkautta onnettomuudessa. Mulle tämä tarkoittaa Volvoa tai Mersua. Muitakin määreitä ja merkkejä on varmaan, mutta se on miten sen kukin haluaa. Voi olla vain mielikuva, mutta mitäs sitten. Toimii kumminkin siten että ei pelota kanssamatkustajienkaan turvallisuus.Melkoiset kriteerit. En ole ikänä edes kuvitellut sellaista löytyvän. Kunhan vie paikasta A paikkaan B edes suhtkoht yhtenä palasena, se riittää mulle.
Niin, jos puhutaan laatuautosta, kriteerien tuleekin olla korkeat.Melkoiset kriteerit. En ole ikänä edes kuvitellut sellaista löytyvän. Kunhan vie paikasta A paikkaan B edes suhtkoht yhtenä palasena, se riittää mulle.
Bentley saattaisi tai Maybach. Vollkkarin Phantomin, ihan samaa luokkaa, saa jo samalla hinnalla kuin 2005 S80 Volvon luokkia alempaa. Siinäpä onkin hullu laadunsosoitus. Joka ikinen Phantom tehtiin tappiolla. Aika hyvä ostajan marketti.Sellaisia saattaa olla, mutta itse en ole törmännyt.