mustakaari
"Se on juurikin näin"
Sama. Paras kun on juuri teurastettu karitsa. Kissalla kiillotus.
Nimenomaan tuossa on idea, että pehmeä savi imaisee ne kököt sisäänsä, eikä hankaa niitä pitkin maalipintaa. Tuo savikikkare olisi kyllä pitänyt vaihtaa tai ainakin taittaa kaksinkerroin jo ajat sitten siten että tuo musta muju jää piiloon ja esillä on puhdas pinta, mutta en arvannut että olisi ollut niin lyhyessä ajassa tuossa kunnossa. Ja tuon saven kanssa käytetään aina jotakin liukastetta, saippuavettä tms, pinta on jatkuvasti märkä. Ja savessa näkyvät naarmut kertovat siitä, että maalipinnassa on ollut jotakin, joka on naarmuttanut savea.Tuossa kun katselin tuota Virtasen paskomaa puruku...eiku savea,
tuli väistämättä mieleen millaista tuhoa nuo pienet jyvät saa aikaan
maalipinnalle kun likaisella saviknöölillä hieroo niitä jyviä konepelliä vasten.
Jyvistä kertovia skraiduja menee savenkin pinnassa ristiin jos rastiinkin.
Kun pehmeällä sienelläkään ei kuulemma sovi autoa pestä.
Näytä liitetiedosto 24923
Minulta löytyy Lexia, jos moiselle on tarvetta.Onpas muuten v'*ttumainen aihe googlettaa, niin kuin melkein mikä tahansa nykyiseen autoon liittyvä. Sen verran selvis, että pitäis varmaankin hankkia aivan tietynlainen obd-laite, jolla tehostimen SAATTAISI saada resetoitua. No, jäänen hetkeksi odottelemaan ihmeparannusta.
Kiitos tarjouksesta, mut pitäis ymmärtääkseni olla Can Clip. Vikakoodin sain jo luettua halpispalikalla ja muulla softalla, mutta eipä se yksin kerro yhtään mitään eikä googletus auta tässäkään asiassa. Menen ma muina miehinä merkkihuoltoon kyselemään vinkkejä ja huoltotarjousta.Minulta löytyy Lexia, jos moiselle on tarvetta.
En edes pyytäny ja silti on valkosena kikkareista. Albert, lopeta heti.Albert vetää autonne yltäpäältä "savella" vitoisen kertakorvausta vastaan. Loppukiilloitus ei kuulu hintaan.
Asuntoautomme vahaaminen oli lapsuudessain koko perheen kevätrojekti. Voi helevetti että oli typerää hommaa, peltipintaa ihan riittävästi. Mun on fillarinikin niin kuran peitossa että mikäli auton omistaisin, tulis varmaan jo maisemalautakunnalta postia.Onneksi omat autot on jo riittävän ikäisiä, ettei ole tarvetta moiseen - ja osin liian kookkaitakin että menisi vaan hermot
Oman Subaruni kyljet ovat sen näköiset kun olisin osallistunut ralliin. Pesetetty viimeksi muistaakseni huhtikuussa.Asuntoautomme vahaaminen oli lapsuudessain koko perheen kevätrojekti. Voi helevetti että oli typerää hommaa, peltipintaa ihan riittävästi. Mun on fillarinikin niin kuran peitossa että mikäli auton omistaisin, tulis varmaan jo maisemalautakunnalta postia.
Mustasta plootusta erottuu hyvin. Kivekset? Kivikset?Mulla on ehkä enemmän kiveniskemiä koneplootussa kuin sulla takaperin.
Sua vain pelottaa, että asemasi nopeimpana nollakerholaisena on kohta uhattuna!Balttis olisikin historian ensimmäinen yli 100-vuotias fykkös-tulokas.
Aiemman Bemarini ohjaustehostin lakkasi kerran pelaamasta, mutta siinä toimintakuntoon palauttamiseen riitti auton sammutus ja vartin odottelu kaupan parkkipaikalla.Tänään varmistui, että ohjaustehostimen sähkömoottori on sökönä. Mutta eipä mitään! Ratin veivaaminen ilman tehostusta uutta (so. käytettyä Saksasta) tehostinta odotellessa on hyvää ylävartalotreeniä tulevaa F1-uraani ajatellen.
Olet selkeästi riskikuski, kun minulla on vakuutukset yhteensä kolmesta autosta ja yhdestä kevarista vähemmän vuodessa.Auton vakuutukset oli ensimmäisen vuoden muutaman sata euroa. Nyt tarjouskausi on ohi ja If tarjosi jatkoa kohtuulliseen 1500e/vuosi hintaan. Hankin vakuutukseni toisaalta.
Luin väärin.Kolmesta autosta ja yhdestä kievarista vähemmän vuodessa.