Antsa Rieppo
Well-known member
Näin päättelin. Koska sanoivat että kaikki johdot on ok ja olivat jo etukäteen tilanneet säiliön ennen huoltoa. Oikein muutakaan vikaa ei voi olla, kun kerran nestetaso pysyy samana. Ehkä tehtaalta osasivat vinkata mitä tehdä.Onko siinä säiliössä itsessään joku sensori?
Mutta kuten sanoin, niin vikamuistiin ei noista ollut jäänyt jälkeä, eli vaikeuttaa ymmärtämään mikä siellä oikein mätti. Luulisi sensorviasta jäävän joku jälki???
Onhan noi nykyautot aika kivoja omistaa, jos ei olisi jotain takuuta voimassa koko ajan.
Mitä tässä on kokemuksia Toyota (x2), Skoda (x2, Citroen ja Audi ajasta, niin sellaisia älyttömiä vikoja, jos ei kuluvia lasketa mukaan (renkaat, jarrupalat, yms.), niin:
- Yksi ohjausakseli vaihdettu kokonaisuudessaa
- Yksi ikkuna ollut tehtaalta lähtiessä irt ja piti ääntä 30k ennenkuin osasi keksiä mistä humina
- Kahdessa autossa (samaa merkkiä) ominaisuus, joka kulutti oikean takarenkaan mutteriksi
- Yksi vauhtipyörä piti niin kovaa ääntä ettei nähnyt edes aura-autoa
- Yksi kompressori ilmastoinnista laukesi juuri sopivasti kun 150k täynnä
- Kaksi etupyörän laakeria ei kestänyt 100k ajelua
- Tuulilasit on ihan kulutustavaraa merkistä riippumatta
Nuo siis kaikki pakasta vedettyjä vehjeksiä. Reilu miljuuna kilometriä ajoa.