Olet Ornari.Luin väärin.
Olet Ornari.Luin väärin.
Se on semmoinen juttu, että oldezkilla on sen luokan kulkupelit, että vakuutusyhtiön on pidettävä korkeata hintaa ylhäisten korjauskulujen vuoksi.Olet selkeästi riskikuski, kun minulla on vakuutukset yhteensä kolmesta autosta ja yhdestä kevarista vähemmän vuodessa.
Kaikki vaikuttaa kaikkeen, kyllähän sä, vanha kettu, tän tiedät.Bonuksethan ei vaikuta? Eikä kuskin ikä tai sukupuoli? Eikä kotipaikkakunta?
Olet Ornari.Luin väärin.
En ymmärrä.Iltalehti sanoi:Kokeile myös tätä viilentävää vinkkiä.
Vaikka Suomen kesässä välillä tuntuisikin tarvitsevan enemmän auton esilämmitystä kuin -viilennystä, lämpötila autossa nousee helposti auringonpaisteessa jopa seitsemäänkymmeneen asteeseen. Liikkeellelähtöjä voikin helpottaa hyödyntämällä polttoainetoimista lisälämmitintä kesähelteellä auton tuulettamiseen.
Lisälämmittimet, kuten Webastot, eivät toimi ilmastointilaitteen tapaan viilentäen sisälle puhallettavaa ilmaa, mutta ulkoilman lämpötilalla ja autossa seisovan ilman lämpötilalla on merkittävä ero, joten pelkkä helteisenkin ulkoilman puhaltaminen autoon viilentää sisätiloja tehokkaasti.
Tuuletustoiminnon lisäksi lisälämmitin tulisi kytkeä kerran kuukaudessa noin 10-15 minuutiksi päälle lämmitysasentoon, jotta polttoainelinja ei pääse tyhjenemään kesän aikana haihtumisesta johtuen. Näin voi lisätä polttimen käyttöikää ja välttyä ikävältä yllätykseltä syksyn ensimmäisen kylmän aamun koittaessa.
Tsemppiä.En ymmärrä.
Kiitos.Tsemppiä.
Ole hyvä.Kiitos.
Se onkin enemmänkin käyttömaksu johon kuuluu lähestulkoon kaikki suurimmat kuluerät. Lähinnä vuotuiset verot, käyttövoiman ja renkaat joutuu maksamaan itse.Ei se liisingmaksukaan tuoton suhteen kauhean hyvä pääomasijoitus ole.
Eli auto on valmis paalattavaksi heti sopparin allekirjoittamisen jälkeen.Kyllä - nimittäin rehdin Turengin miehen vakuutus siitä, että kaikki on oolsprait ja oukkidoukki.