Pahasti näyttää siltä, että Manoria ei tällä kaudella nähdä.BREAKING: Manor F1 team fails to find buyer. All staff made redundant and told to go home.
Laitatko ystävällisesti myös lähteen.Pahasti näyttää siltä, että Manoria ei tällä kaudella nähdä.
Voitko laittaa sen skannatun jutun jakoon?Tuoreessa Apu-lehdessä oli todella mielenkiintoinen artikkeli Wihurin roolista Valtterin pääsyssä Mercekselle.
Sopimusta EI olisi syntynyt, ellei Wihuri olisi rahoittanut kuviota.
Valtteri itse neuvotteli Williamsin kanssa tallinvaihdoksen, Mercedes oman osansa moottorien hinnasta, joka taas ilmeisesti asetti ehdoksi, että Wihuri on mukana paketissa.
Voin skannata jutun myöhemmin, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan.
Sääliksi käy Felipe Nasria. Huonommin ajamalla ura olisi voinut jatkua Manorilla, nyt ajoi itsensä työttömäksi.Sääli juttu toi Manorin nurinmeno, mutta jospa se toimisii hyvänä herätyksenä uusille omistajille. Manor oli ongelmistaaan huolimatta menestystarina vastaaviin tekeleisiin verrattuna.
Tämä trollaus ei nyt oikein nappaa.Maksukuski! Ei siitä ole mihinkään. Tulis pois sieltä nolaamasta itseään, ja meitä.
Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla
Ecclestonen potkut pelastamassa Formula ykkösten legendakisoja
28.1.2017 - 11:42:44
Formula ykkösten kaupallisena johtajana toiminut Bernie Ecclestone teki selväksi, ettei häntä surettanut Euroopan perinteikkäiden F1-kisojen talousvaikeudet. Kynnysrahamaksuissa Ecclestone ei tullut vastaan ja Saksan osakilpailu jäikin ajamatta 2015 sekä 2017.
Myös Britannian Silverstonen kisan kohtalo oli vaakalaudella järjestäjien talousvaikeuksien takia. F1:n omistajavaihdos ja Ecclestonen potkut muuttanevat kuitenkin Silverstonen tilannetta. Uusi omistaja Liberty Media haluaa pitää perinteisistä kisoista kiinni.
- Maanantai todellakin muutti kauden 2017 kuvaa. Nyt menemme eteenpäin Liberty Median kanssa ja tiedämme, mihin menemme Silverstonen kanssa, kommentoi Britannian autourheiluliiton BRDC:n puheenjohtaja Derek Warwick Sky Sportsille.
Uusi F1-pomo Chase Carey ilmoitti Warwickin mukaan olevansa joustava sopimuksissaan toisin kuin Ecclestone, jonka vaatima noin 50 miljoonan euron kynnysraha tuotti ongelmia. Muilla radoilla oli Ecclestonen aikaankin enemmän joustavuutta sponsoreiden ja markkinoinnin osalta, mutta Euroopan kisoille Ecclestone ei antanut armoa.
Warwickin mukaan Britannian F1-kisa pysyy varmasti Silverstonessa.
- Britanniassa ei ole muuta rataa, joka voisi järjestää F1-kisan ilman massiivisia investointeja. Puhumme sadoista miljoonista, Warwick totesi.
Ecclestone puhui aikoinaan Lontoon kisoista ja Liberty Mediakin ollut innostunut järjestämään kisoja suurissa kaupungeissa. Warwick painottaa, ettei F1-kisaa voi kuitenkaan järjestää Lontoon Hyde Parkissa ja muistuttaa Lontoon kisan olleen parinkymmenen vuoden ajan vain puheiden asteella.
Sääli juttu toi Manorin nurinmeno.
Komp.Sääliksi käy Felipe Nasria. Huonommin ajamalla ura olisi voinut jatkua Manorilla, nyt ajoi itsensä työttömäksi.
Mutta toisaalta taas takavuosina vain kuusi parasta sai pisteitä joten se vähän tasoittaa peliä. Mutta todennäköisesti tänä päivänä näiden häntäpään tallien on todennäköisesti vieläkin vaikeampaa saavuttaa pisteitä kuin takavuosina, johtuen juuri tuosta äärimmäisestä luotettavuudesta ja siitä että radat on kuohittu sellaiseksi että ulosajotkaan harvemmin enää johtaa keskeytykseen.Manorin kannalta tuo hyvien yksittäisten tulosten määrä on vähän epäreilu kriteeri huonouden määrittämiseen. Auto saattoi olla takavuosina sekuntikaupalla hitaampi kuin kärki, ja silti saada useita top10-sijoituksia koska vain 10 autoa selvisi yleensä maaliin, kun taas nykyaikana tulee aina vähintään 15 autoa maaliin.
Saa nähdä kuinka moni muu talli käyttää tuota ns. hainevää autoissaan.Manorin auto paremmasta kulmasta.
Eihän tuo nyt tosiaan kovin mairittelevaa ole Massan kannalta. Ensin siirretään eläkkeelle ja sitten pyydellään takaisin, kun Valtteri lähtee pois ja vähän myönnetään vielä myöhemmin, että sponsorin takia pitää vanhempi kuskikin saada.Williams-pomo myöntää: Sponsori asetti ehdon Bottaksen korvaajalle
– Tarvitsimme kokeneen kuljettajan, sillä meillä oli erikoislaatuinen tilanne Martini-sponsorin kanssa, Williams selvittää.
Alkoholibrändi Martini vaati, että Williamsin pitää palkata vähintään 25-vuotias kuljettaja 17-vuotiaan Strollin rinnalle.
– Ongelmana oli se, että suurin osa vapaista F1-kuskeista oli alle 25-vuotiaita. Meillä oli siis edessä kuusi hektistä viikkoa, Williams kertaa Rosbergin ilmoituksen jälkeistä aikaa.
Kuka tämän Apu-lehden jutun on kirjottanut?Tuoreessa Apu-lehdessä oli todella mielenkiintoinen artikkeli Wihurin roolista Valtterin pääsyssä Mercekselle.
Sopimusta EI olisi syntynyt, ellei Wihuri olisi rahoittanut kuviota.
Valtteri itse neuvotteli Williamsin kanssa tallinvaihdoksen, Mercedes oman osansa moottorien hinnasta, joka taas ilmeisesti asetti ehdoksi, että Wihuri on mukana paketissa.
Voin skannata jutun myöhemmin, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan.