Laskin läpi kuljettajat, jotka olivat aloittaneet kisan pehmeimmällä rengasvaihdolla ja selvinneet yli kisan puolivälin. Plus-merkin jälkeen on kuljettajien määrä, joka ajoi tasan puoliväliin parillisen kierrosmäärän sisältäneessä kilpailussa (eli 78 kierroksen Monacon kilpailussa tämä tarkoittaa pysähdystä kierroksella 39). Suluissa parhaan taktiikkaa käyttäneen sijoitus, merkitty plussalla jos tasan puolessavälissä pysähtynyt ajoi paremman sijan kuin paras yli puolenvälin ajanut kuski.
AUS 1 (9)
RUS 7+2 (1)
ESP 0+1 (8)
MON 5+1 (7+1)
CAN 2 (14)
AUT 5 (1)
GBR 2 (5)
HUN 4+3 (5)
ITA 5 (1)
MAL 3+1 (3)
Belgia, Japani, USA, Meksiko ja Brasilia olivat ainoat "normaalit" kisat, joissa yksikään pehmeimmillä aloittanut ei siis ajanut yli puolenvälin. Näistäkin Japanissa, Meksikossa ja Brasiliassa mentiin niin lähelle, että kisa saatiin helposti yhdellä stopilla läpi. Belgiassa taas toisella stintillä nähtiin turva-auto, mikä ajoi suuren osan kuskeista toiselle stopille. Kiina ja Singapore alkoivat märkinä ja putosivat siten laskuista, Bahrainissa ja Azerbaidzanissa tuli turva-autojakso kun noin neljäsosa kisasta oli takana, joten siihen reagoitiin pysähdyksillä.