Ei Kimi mene mihinkään häntäpäähän ajamaan, vaan nostamaan Sauberia sieltä. Silloin ei mennä mihinkään ralliin jos on mahdollista ajaa F1:ssäIhan käsittämätön liike. Mitä järkeä mennä ajamaan 2-vuotta häntäpäässä. Luulisi että DTM, ralli, Nascar ja Indycar olivat mielenkiintoisempia vaihtoehtoja. Tai jos haluaa rahaa, niin ehkä sitten Sauberille.....kai.
Just luin, että se sopimus minkä viime kaudella tekivät oli monivuotinen, missä tulee sama versio mikä Ferrarillakin. Eli se osasto pitäisi olla kunnossa. Jos vielä onnistuvat edes kohtalaisen auton suunnitteleen, niin miksei sillon tällöin vois pärjätä hyvinkin. Edelleenkin uskon, että ajelee sijoista 6-10 parhaimmillaan ellei jotain ihmeellistä tapahdu. Vaikea saada kiinni tuota kolmen kärkeä. Toki Sauberille nekin hyviä sijoituksia.Ei Kimi olisi lähtenyt ajamaan edellisvuoden osilla...ehkä.
Kimihän on juuri sitä mieltä ennen ollut ettei ykkösissä ole mitään järkeä ajaa vain ympyrää jollei ole mahdollista voittaa.Ei Kimi mene mihinkään häntäpäähän ajamaan, vaan nostamaan Sauberia sieltä. Silloin ei mennä mihinkään ralliin jos on mahdollista ajaa F1:ssä
Leclercille vähän märkää rättiä, kun sai vain vuoden sopimuksen (median mukaan). Kovat paineet näyttää tasonsa jo muutenkin tiukassa paikassa. Ferrarin tähän mennessä nuorin kuljettaja on ollut 26 vuotias.Tuntuu, että tässä on jäähdyttelyn makua, muutama pistesija tekisi hyvää. Nyt vaan kaikki huomio Bottakseen.
Ferrarilla on jo pitkään ollut tavoitteena saada Vettelille mestaruus ja sen saavuttaminen on mahdollisempaa, kun tallikaverina on nuori monacolainen. Parhaassa tilanteessa Leclerc tekee Mikat ja voittaa Vettelin ensi vuonna tai sitten Irvinet tyytyen kakkosviulun soittajaksi.
Niinpä... Siellä on tarjolla 2020 Max, VB Wingman yms.Leclercille vähän märkää rättiä, kun sai vain vuoden sopimuksen (median mukaan). Kovat paineet näyttää tasonsa jo muutenkin tiukassa paikassa. Ferrarin tähän mennessä nuorin kuljettaja on ollut 26 vuotias.
Mielenkiintoinen kuvio kyllä tuokin enkä itsekään osaa heittää esimerkkiä formuloista. Ekana tulee mieleen joku David Brabham, mutta eipä kai hänkään suoranaisesti omistanut Brabham-tiimiä. Ameriikoista tulee mieleen montakin tapausta, ajaahan tälläkin hetkellä Indycarissa Ed Carpenter Racingin omistaja Ed Carpenter kaikki kauden ovaalikisat.Jos se pitää paikkaansa että Kimistä tulis Sauberi osaomistaja.
Silloinhan tilanen on mielenkiintoinen, tallin yksi omistajista olis vielä tallin kisa kuski.
Taitaa olla pitkä aika kun viimeksi on tälläinen tilanne ollut.
Ehkä F1:sten historiasta löytyy tälläinenkin tapaus. CCMK ehkä muistaa ?