2 vuotta ikäeroa ja Toto taustajoukoissa.Vai voisiko olla vaan reilu ja hyväkäytöksinen mies?
Veikkaan muuten että Valtteri tulee vielä ajamaan Ferrarilla kun Vettel siirtyy aikanaan pois.
2 vuotta ikäeroa ja Toto taustajoukoissa.Vai voisiko olla vaan reilu ja hyväkäytöksinen mies?
Veikkaan muuten että Valtteri tulee vielä ajamaan Ferrarilla kun Vettel siirtyy aikanaan pois.
Tai sitten ottivat Vettelille haastajan butlerin tilalle. :ahem:Pakkorako, kun Ferrari hommasi ehkä nyt myös butlerin.
Saas nähdä.
Saas nähdä onko mestariksi asti?Tai sitten ottivat Vettelille haastajan butlerin tilalle. :ahem:
Juuri sellainenhan toisessa Ferrarissa nyt on. Arrivabene pyyti anteeksi, koska menetti malttinsa kuten itsekin sanoiPakkorako, kun Ferrari hommasi ehkä nyt myös butlerin.
Saas nähdä.
Takarenkaan rikkoutuessa, renkaan yläpuolella oleva takasiiveke vaurioituu melkoisella varmuudella. Jonka seurauksena myös koko takasiipi menee renkaanvaihdon lisäksi vaihtoon.Niin,
Tuossa kuvassa muuten näkyy renkaiden takana nuo siivekkeet, joita Drivetriben artikkeli ehotteli jo vuosi sitten. Eli noilla siivillä ohjattais ilmaa renkaiden sivuille. Näin tuo ilma jota pusketaan etusiiven kautta renkaaseen, ei menis suoraan taaksepäin vaan sivuille. Näin perässä ajaminen helpottuisi. Asia joka ei käyny selväksi on se, että jokohan tuossa otettaisiiin tuota maaefektiä käyttöön enemmässä määrin...
Ruma.Meikä diggaa tuosta konseptista.
Ei Kimi voi mitään nostaa. Syy on kylmästi "massit taskuun ja nauraen pankkiin".Ei Kimi mene mihinkään häntäpäähän ajamaan, vaan nostamaan Sauberia sieltä.
On noita. Villeneuve ja BAR lienee yksi lähimmistä vertailukohdista. Tyrrelin päälle rakennettu talli sai kaudella 1999 pari kahdeksatta sijaa eikä pisteen pistettä. Villeneuvea ei ajohalujen puutteesta voi syyttää. Ei siitä kovin monta vuotta ole, kun koitti tunkea mukaan sarjaan.Ei Kimi voi mitään nostaa. Syy on kylmästi "massit taskuun ja nauraen pankkiin".
Ei kukaan muu vanha F1 -mestari jolla on pallit mukana, mene talliin, jossa voittaminen on jo lähtökohtaisesti mahdotonta.
BARin oli tarkoitus menestyä ja paperilla siltä näyttikin. Sauber taas on talli, jolta menestystä ei odoteta. Mielestäni Hill on lähempänä esimerkkiä.On noita. Villeneuve ja BAR lienee yksi lähimmistä vertailukohdista. Tyrrelin päälle rakennettu talli sai kaudella 1999 pari kahdeksatta sijaa eikä pisteen pistettä. Villeneuvea ei ajohalujen puutteesta voi syyttää. Ei siitä kovin monta vuotta ole, kun koitti tunkea mukaan sarjaan.
Tallin rakentamisesta oli kyse, johon vastine oli "Kimi ajelee vain rahasta". BAR ei paperillakaan ollut mikään voittava auto ensimmäisenä vuotenaan, toisena kulki Hondan myllyillä jo nelossijojen verran. Voittoja ei tullut koskaan, pelkäksi Hondaksi muuttunut talli sentään saavutti yhden kaudella 2006 Jenson Buttonin ajamana. Huippumenestykseen vaadittiin Hondan vetäytyminen ja Ross Brawnin tekemä pelastusoperaatio. Nyt talli on tietenkin Mercedes.BARin oli tarkoitus menestyä ja paperilla siltä näyttikin. Sauber taas on talli, jolta menestystä ei odoteta. Mielestäni Hill on lähempänä esimerkkiä.
En tuosta 100-varma olisi. Jos kulkee ja uudet säännöt kiinnostaa kokea F1-autosta käsin, voi sitten lopettaa uransa vaikka 42 vuotta juuri täyttäneenä 2021. Schumin 10-10 aika-ajovertailu Rosbergia vastaankin oli melko tasokasta 43-vuotiaalta.Uudet säännöt vuonna 2021 saattavat tasoittaa pakkaa ja Alfa Romeo-Sauber on liikkeellä tositarkoituksella. Kimi on toki tekemässä silloin jo jotain muuta.
Kimin tehtyä paluun F1-sarjaan Lotuksella piti voittamisen olla lähtökohtaisesti mahdotonta, mutta niin vain Kimi heti ensimmäisellä kaudella voitti yhden kisan ja sijoittui loppupisteissä kolmanneksi.Ei Kimi voi mitään nostaa. Syy on kylmästi "massit taskuun ja nauraen pankkiin".
Ei kukaan muu vanha F1 -mestari jolla on pallit mukana, mene talliin, jossa voittaminen on jo lähtökohtaisesti mahdotonta.