Kortteen Topi
Well-known member
18:20 pääsin jonoon ja sillä tiellä ollaan vieläkin...
Kortteen Topi sanoi:18:20 pääsin jojoon ja sillä tiellä ollaan vieläkin...
Justhan ne on palkkaamassa 50 ihmistä lisää (niillä on mainoksen mukaan nyt duunissa 100 heeboa) joten kohta pitäis päästä nopeammin läpi :thumbup:Kortteen Topi sanoi:Nyt pääsin läpi. Sain kysymykseeni vastauksen. Saunalahdessa ei ole muuta valitettavaa kuin hirveän pitkät jonotusajat. Muuten homma toimii siellä ensiluokkaisesti.
Saunalahden asiakkaille puhelu on maksuton.Olga sanoi:Mikä tuli puhelun hinnaksi, kun lasket mukaan puolen tunnin odotusajan (palkan)? Vaikka odotus onkin maksuton, niin kyllä minua ainakin raivostuttaa tuollainen vonkaaminen!
Niin niin, mutta se puolen tunnin odottaminen. Menetyshän se on sekin, vai eikö?Kortteen Topi sanoi:Saunalahden asiakkaille puhelu on maksuton.
Ohan se ihan perseestä ku ihmiset valittaa kun saavat odottaa iäisyyden jonossa ku operaattori haluaa maksimoida tuotot ja palkkaa liian vähän ihmisiä. Pitäs vaan kaikkien pitää turpa kiinni ja hymyssä suin odottaa se puoli tuntia.Juskanen sanoi:Sellaset asiakkaat on just parhaita, jotka jonotettuaan 15 minuuttia kitisevät 10 minuuttia siitä, miten pitkään piti jonottaa. Ja sellaset, jotka v*uilevat, että pasianssiako te siellä pelaatte, kun ette vastaa. Joo, et ollukaan kuin viideskymmenes kusipää, jonka kanssa oon tänäaamuna puhunu...
Sit kannattaa lopettaa. Varmaan löytyy sinunkin paikalle muita halukkaita. :ahem:
Joo avauduin. Joo, en jaksais olla jatkuavasti asiakaspalvelussa töissä :frown:
sehän aina auttaa sen asian selvittämistä. ja toki se purkautuminen sille ekalle asiakaspalvelijalle auttaa. Koskaan ei vahingossakaan kannata hoitaa asiaa tehokkaasti ja sen jälkeen ottaa yhteyttä ylemmille tahoille ja esittää parannusta siellä missä se oikeasti auttaa!Observer sanoi:Ohan se ihan perseestä ku ihmiset valittaa kun saavat odottaa iäisyyden jonossa ku operaattori haluaa maksimoida tuotot ja palkkaa liian vähän ihmisiä. Pitäs vaan kaikkien pitää turpa kiinni ja hymyssä suin odottaa se puoli tuntia.
Näytä mulle se pulju (alalla kuin alalla) joka varaa resurssit jatkuvasti vastaamaan myös satunnaisten kysyntäpiikkien vaatimia tarpeita.Observer sanoi:Ohan se ihan perseestä ku ihmiset valittaa kun saavat odottaa iäisyyden jonossa ku operaattori haluaa maksimoida tuotot ja palkkaa liian vähän ihmisiä. Pitäs vaan kaikkien pitää turpa kiinni ja hymyssä suin odottaa se puoli tuntia.
Bouvet-saaren laivayhtiö!arnold sanoi:Näytä mulle se pulju (alalla kuin alalla) joka varaa resurssit jatkuvasti vastaamaan myös satunnaisten kysyntäpiikkien vaatimia tarpeita.
Niin, niitä pomojahan se kutkuttaa, kun sä meuhkaat sille minimipalkalla raatavalle asiakaspalvelijalle.Observer sanoi:Ohan se ihan perseestä ku ihmiset valittaa kun saavat odottaa iäisyyden jonossa ku operaattori haluaa maksimoida tuotot ja palkkaa liian vähän ihmisiä. Pitäs vaan kaikkien pitää turpa kiinni ja hymyssä suin odottaa se puoli tuntia.
Sit kannattaa lopettaa. Varmaan löytyy sinunkin paikalle muita halukkaita. :ahem: