OoPee
Nuori ikäisekseen
Sori, mutta mä en todellakaan usko, että kukaan meistä voi antaa tuohon noin 100% ehdotonta vastausta.Runar ja Kyllikki sanoi:Ei kannata, koska se tieto ei mene eteenpäin kenellekään.
Sori, mutta mä en todellakaan usko, että kukaan meistä voi antaa tuohon noin 100% ehdotonta vastausta.Runar ja Kyllikki sanoi:Ei kannata, koska se tieto ei mene eteenpäin kenellekään.
Onko täällä joku muuta väittänyt?jaska sanoi:Edelleen väitän, että asiallisella käytöksellä pääsee pisimmälle!
Muistaakseni obsuOoPee sanoi:Onko täällä joku muuta väittänyt?
Ainakin mulle on asiakkaana suhteellisen selvää, että salasanat ja vastaavat lähetetään yleensä postitse siihen osoitteeseen, josta ne on tilattu enkä odota saavani niitä suoraan help deskiltä.jaska sanoi:Mutta tuo oli vain lopputoteamus. Kuitenkin fakta on, että vaikka kuinka se on asiakaspalvelun kannalta ideallista, niin aina yksi rajapinta ei toimi, vaan asiakasta pitää ohjata muualle tietoturvasta johtuvien prosessien takia.
juu, mutta monille ei. ja sitten huudetaan puhelimeen... nm. kokemusta on.OoPee sanoi:Ainakin mulle on asiakkaana suhteellisen selvää, että salasanat ja vastaavat lähetetään yleensä postitse siihen osoitteeseen, josta ne on tilattu enkä odota saavani niitä suoraan help deskiltä.
Noniinkuin jo sanoin, ne on ne huutajat ja vittuilijat erikseen ja kyllä mulle on toki selvää, että hotlinessa työskentely ole suinkaan aina herkkua, kusipäitä kun tässä maailmassa riittää.jaska sanoi:juu, mutta monille ei. ja sitten huudetaan puhelimeen... nm. kokemusta on.
Mitä palautetta haluaisit välittää eteenpäin ? Jos on laajempaa vikaa, niin se tiedetään. Jonotusajat tiedetään. Tilastollisesti saatetaan seurata mistä asioista ihmiset soittaa. Mutta yksittäisiä palautteita "Teillä on usein vikaa" tms. ei välitetä eteenpäin, mitä hyötyä siitä loppujen lopuksi on ?elle sanoi:On kyllä outoa, että firmoilla olisi varaa olla seuraamatta mihinkään asiakkaiden kanssa kosketuksissa olevaan toimintoonsa (erityisesti mikäli on kyse ongelmatapauksista tuotteen suhteen) jätettyä palautetta. Aika umpio tuollainen palvelu, josta tieto ei välity.
Soitan hotlineen ja kysyn, miten SEMMONEN juttu tehdään ja kuulen, että se ei ole mahdollista, vaikka kaikkien muiden kilpailevien yritysten järjestelmässä se on mahdollista. SEMMOINEN juttu olis mulle kuitenkin hyvin tärkeä, joten olisiko kenties mahdollista, että SEMMONEN juttu tulevaisuudessa onnistuisi?jaska sanoi:Mitä palautetta haluaisit välittää eteenpäin ? Jos on laajempaa vikaa, niin se tiedetään. Jonotusajat tiedetään. Tilastollisesti saatetaan seurata mistä asioista ihmiset soittaa. Mutta yksittäisiä palautteita "Teillä on usein vikaa" tms. ei välitetä eteenpäin, mitä hyötyä siitä loppujen lopuksi on ?
Kuules nyt, ihan yleisesti tuo edellinen asiakaspalvelutoiminnoista.jaska sanoi:Mitä palautetta haluaisit välittää eteenpäin ? Jos on laajempaa vikaa, niin se tiedetään. Jonotusajat tiedetään. Tilastollisesti saatetaan seurata mistä asioista ihmiset soittaa. Mutta yksittäisiä palautteita "Teillä on usein vikaa" tms. ei välitetä eteenpäin, mitä hyötyä siitä loppujen lopuksi on ?
Mutta kuten totesin, ainakin sekä Sauniksella, että SSP:llä ON erilliset numerot kaikille. Ei oo sellasta yhtä numeroa joka hoitais sekä helpdeskin asiat että yleisen asiakaspalvelun.OoPee sanoi:Huono esimerkki, sillä ko. lehtiyhtiöllä on hyvin todennäköisesti eri numerot tilaajapalvelulle, ilmoitusten jättämiselle, uutisvinkeille jne. jne. jne. Minä puhuin tapauksista, joissa firma tarjoaa selkeästi help desk -numeron, johon minun kuuluu ottaa yhteyttä kaikissa mahdollisissa ongelmatapauksissa. Tilaajapalvelu ei vastaa käsitystäni yleisestä help deskistä.
Jep. Ei ole mitään yhtä yhtenäistä numeroa johon ottaa yhteys kaikissa mahdollisissa ongelmatapauksissa Sauniksellakaan siis.Ace17 sanoi:
Hei,
Kiitokset viestistänne ja pahoittelen vastauksen viivästymistä.
...
Toivottavasti olette tyytyväinen palveluun.
Aurinkoista kesää!
Ystävällisin terveisin,
Saunalahden Asiakaspalvelu
(09) 4243 0456
(avoinna arkisin klo 8-20, la klo 10-18, su suljettu)