AJ
Well-known member
Niin, paitti siinä yhdessä kaupassa ei ole edes hyllyjä. Siis siinä hyllykaupassa.Jones sanoi:Venäläinen kauppa.
Hyllyt on tyhjinä mutta niitä pitää pystyssä 30 tatjaanaa.:ahem:
Niin, paitti siinä yhdessä kaupassa ei ole edes hyllyjä. Siis siinä hyllykaupassa.Jones sanoi:Venäläinen kauppa.
Hyllyt on tyhjinä mutta niitä pitää pystyssä 30 tatjaanaa.:ahem:
Asiakaspalvelu on kylla kivaa ja palkitsevaa, mutta ehkapa toi puhelimen toisessa paassa oleminen ja sita kautta asiakkaita palveleminen on vahan niin kun taa internet-maailma: toisten on hyva vittuilla siella toisessa paassa, kun ei joudu mistaan vastuuseen.Juskanen sanoi:Joo avauduin. Joo, en jaksais olla jatkuavasti asiakaspalvelussa töissä :frown:
Senkään varaan ei kannata aina 100% varmuudella laskea ettei joudu vastuuseen. Tiedän Suomesta ainakin kaksi pahoinpitelytapausta, joissa suunsoittaja kuvitteli, ettei joudu vastuuseen. Toinen tapauksista oli lööpeissäkin, ja pahoinpitelyn kohteena oli eräs viime aikoina paljonkin lööppitilaa täyttänyt nainen.Nopeahuoli sanoi:palveleminen on vahan niin kun taa internet-maailma: toisten on hyva vittuilla siella toisessa paassa, kun ei joudu mistaan vastuuseen.
Olen Saunalahden gsm- ja laajakaista-asiakas. Laajakaista Saunalahdelta on mulla ollut nyt reilun vuoden eikä ole ollut kertaakaan sen kanssa ongelmia tai yllättäviä yhteyskatkoja. Alussa joutu odottelemaan vähän normaalia pidempään kun Elisan kynäkaulat eivät jaksaneet painaa nappia, jotta olisi kuso lähtenyt heti kulkemaan. Tänään tulee noin 10 minuutin katko kun minut kytketään vihdoinkin Saunaverkkoon. Siitäkin ilmoittivat ystävällisesti tekstiviestillä jo viikkoa ennen.Jonkki sanoi:Saunalahti roxororo. Ei ole pienintäkään valituksen sanaa mistään. Tosin olen toistaiseksi vasta gsm-asiakas, joten en tiedä pätkiikö laajakaistat tms.
Jaa .. pitäisköhän soittaa tuonne... Mun ADSL:n eräpäivä on normaalisti kuun lopussa ... (viimeksi oon maksanut 27.12) ... tän kuun laskua ei ole vielä näkynytKortteen Topi sanoi:Niin joo, semmoisen pikkusen vian voisi mainita Saunalahdesta, että he ovat jo heti ensimmäisessä muikkarilaskussa katkomassa peukaloita noin kuvaannollisesti sanoen. En ole vielä uskaltanut odotella maksamista toiseen muikkariin
Jonkinverran itse asiakaspalvelua hoitaneena tuttu juttu. Toisinaan kun asiakas on poikkeuksellisen oikeassa oon koittanu saada ihmisiä ottamaan yhteyttä sinne missä se todella voisi vaikuttaa. Mutta silloin yleensä vastaus on että "enhän minä, kertokaa te eteenpäin". Ja valitettavan usein pomot ei juur reagoi asiakaspalvelua hoitavien juttuihin.jaska sanoi:ja toki se purkautuminen sille ekalle asiakaspalvelijalle auttaa. Koskaan ei vahingossakaan kannata hoitaa asiaa tehokkaasti ja sen jälkeen ottaa yhteyttä ylemmille tahoille ja esittää parannusta siellä missä se oikeasti auttaa!
juu, mulla on kanssa "jonkinverran" kokemusta tuosta hommasta.ettelbruck sanoi:Jonkinverran itse asiakaspalvelua hoitaneena tuttu juttu. Toisinaan kun asiakas on poikkeuksellisen oikeassa oon koittanu saada ihmisiä ottamaan yhteyttä sinne missä se todella voisi vaikuttaa. Mutta silloin yleensä vastaus on että "enhän minä, kertokaa te eteenpäin". Ja valitettavan usein pomot ei juur reagoi asiakaspalvelua hoitavien juttuihin.
Kyllä mun mielestä siitä olettamuksesta pitää lähteä, ettei asiakkaan nyt montaa kertaa tarvitsisi samasta asiasta soitella eri henkilöille. Minä ainakin oletan, että isoilla firmoilla asiakaspalvelun laadunvalvontaa suoritetaan ja että raportoinnit ja tieto kulkee talon sisälläkin ja sitä kautta toimintaa kehitetään.jaska sanoi:Koskaan ei vahingossakaan kannata hoitaa asiaa tehokkaasti ja sen jälkeen ottaa yhteyttä ylemmille tahoille ja esittää parannusta siellä missä se oikeasti auttaa!
Periaattessa kyllä, mutta jos liittymä sukkaa ja joudut soittamaan lankaliittymästä, niin eiköhän tuon joudu maksamaanKortteen Topi sanoi:Saunalahden asiakkaille puhelu on maksuton.
Tästä olen kyllä hyvin vahvasti samaa mieltä Ellen kanssa. Miten multa asiakkaan voisi edes olettaa, että antaisin pompotella itseäni henkilöltä toiselle jonkun valituksen vuoksi. Sanon asiani hotlineen (asiallisesti huom!) ja niiden tehtävä on välittää asia eteenpäin mun puolestani sitten vaikka suoraan mun nimissäni. Jos jotain jäi epäselväksi niin saa ihan vapaasti sieltä ylemmältä taholta ottaa yhteyttä minuun.elle sanoi:Kyllä mun mielestä siitä olettamuksesta pitää lähteä, ettei asiakkaan nyt montaa kertaa tarvitsisi samasta asiasta soitella eri henkilöille. Minä ainakin oletan, että isoilla firmoilla asiakaspalvelun laadunvalvontaa suoritetaan ja että raportoinnit ja tieto kulkee talon sisälläkin ja sitä kautta toimintaa kehitetään.
Voit ellen kanssa onnitella itseäsi, työuranne ovat ilmeisesti tapahtuneet yrityksissä joissa jopa omia työntekijöitä kuunnellaan. Lucky b...OoPee sanoi:Tästä olen kyllä hyvin vahvasti samaa mieltä Ellen kanssa. Miten multa asiakkaan voisi edes olettaa, että antaisin pompotella itseäni henkilöltä toiselle jonkun valituksen vuoksi. Sanon asiani hotlineen (asiallisesti huom!) ja niiden tehtävä on välittää asia eteenpäin mun puolestani sitten vaikka suoraan mun nimissäni. Jos jotain jäi epäselväksi niin saa ihan vapaasti sieltä ylemmältä taholta ottaa yhteyttä minuun.
Mä taasen lähden siitä, että help-desk on nimensä mukainen...eikä mikään avoin palautekanava. Veikkaanpa, että useimmat helpparitkin ovat samaa mieltä.OoPee sanoi:Tästä olen kyllä hyvin vahvasti samaa mieltä Ellen kanssa. Miten multa asiakkaan voisi edes olettaa, että antaisin pompotella itseäni henkilöltä toiselle jonkun valituksen vuoksi. Sanon asiani hotlineen (asiallisesti huom!) ja niiden tehtävä on välittää asia eteenpäin mun puolestani sitten vaikka suoraan mun nimissäni. Jos jotain jäi epäselväksi niin saa ihan vapaasti sieltä ylemmältä taholta ottaa yhteyttä minuun.
Pointti on yksinkertaisesti siinä, että ei kai ole asiakkaan tehtävä kantaa huolta siitä kuunneellaanko firmassa, josta kaipaamani palvelun ostan, työntekijöitä vaiko ei? Pikemminkin tämän ko. firman tulisi kantaa huolta siitä, olenko minä tyytyväinen heidän tarjoamiin palveluihinsa, sillä jos en ole, vaihdan mitä suurimmalla todennäköisyydellä firmaa. Niin simppeliä se onettelbruck sanoi:Voit ellen kanssa onnitella itseäsi, työuranne ovat ilmeisesti tapahtuneet yrityksissä joissa jopa omia työntekijöitä kuunnellaan. Lucky b...
Mä en lähde siitä, sillä ainakin täälläpäin lukee melkein firman kuin firman kotisivulla, että jos sinulla on ongelmia, valituksia tai muuta vastaavaa, niin ota yhteyttä hotlineen. Tuskin tilanne Suomessakaan kovin paljon erilainen on?Runar ja Kyllikki sanoi:Mä taasen lähden siitä, että help-desk on nimensä mukainen...eikä mikään avoin palautekanava. Veikkaanpa, että useimmat helpparitkin ovat samaa mieltä.
On se erilainen täällä. Saunalahdellakin on todella monta eri numeroa mihin soitetaan, riippuen siitä mikä asia on kyseessä.OoPee sanoi:Mä en lähde siitä, sillä ainakin täälläpäin lukee melkein firman kuin firman kotisivulla, että jos sinulla on ongelmia, valituksia tai muuta vastaavaa, niin ota yhteyttä hotlineen. Tuskin tilanne Suomessakaan kovin paljon erilainen on?