Niin minä kyllä puhuin tuosta odotusajasta kanssa ja siitä kannattaako siitä valittaa sille henkilölle kuka vastaa. Auttaako se 5min huutaminen luurin päässä mitään?
Mutta esim. help deskissä työskennelleenä tiedän, että on tilanteita, että en vain voi välittää pyyntöä eteenpäin, vaan asiakkaan on itse otettava yhteyttä. Joistain asioista pitää saada riittävät tunnisteet, ettei kpäisen kilpailijan pyynnöstä tuhota sun järjestelmiä.
Puhelimessa tunnistuminen ei kuitenkaan onnistu (pl. pankit) joten voisi kysyä mitä hyötyä on huutaa ja mesota puhelimessa, vaikka henkilö sanoo aivan selkeästi, että koska kyseessä on yhtiön prosessi, josta hän ei aio poiketa?
Haluaisitteko te, että esim. sähköpostinne salasanat ja käyttäjätunnukset vaihdetaan puhelimessa, kun sanotte vaimonne nimen (kenen nimissä liittymä on) ..niimpä!
Edelleen väitän, että asiallisella käytöksellä pääsee pisimmälle!