Tallit varmaan kaipaavat sellaisia miltä saa maksut ajallaan ja mielellään runsaina.Harmi homma. Rich Energy oli sellainen suorasanainen ja viihdyttävä sponsori, joita kaivataan näiden pukuherra Santanderien yms. joukkoon.
Pelkkää paskaahan he suolsivat. Varastivat logon muualta eikä rahaa ollut, pelkkiä tekosyitä ja selityksiä.Harmi homma. Rich Energy oli sellainen suorasanainen ja viihdyttävä sponsori, joita kaivataan näiden pukuherra Santanderien yms. joukkoon.
Tekosyytäkin lähtöön oli keksitty varuiksi kun puhuttiin toisen energiajuomatallin, Red Bullin, haastamisesta ja sitten kun jäätiin kauas niin oltiin olevinaan pettyneitä. Tired Bull tuo Haas vaikka ok talli keskikastiin onkin.Pelkkää paskaahan he suolsivat. Varastivat logon muualta eikä rahaa ollut, pelkkiä tekosyitä ja selityksiä.
Kuulostaa samanlaisilta jutuilta tämä (ja muut mitä viime aikoina hulkista renaultin suunnalta kuullut) kuin Kimin motivaatiotarinat 2009.Jotkin mediat ovat varmasti pistelleet omiaankin mutta minulle jäi se käsitys, ettei Hülkenberg jaa ruusuja huonosta kehityksestä ja se on Postin mielestä negatiivinen asenne. Hän myös kertoi tallin panostavan jo kauteen 2021 ja odottaa ensi kaudesta tulevan jopa tätä vuotta huonomman. Talliin halutaan sen vuoksi epätoivoinen b-sarjalainen, joka kyllä pitää päänsä kiinni.
En usko. Jos autot alkavat järjestään hajoilla "normaalista ajamisesta" niin FIA joko käskee suunnittelemaan lujemmat tukivarret tai sitten ongelmalliset kanttarit uusitaan.Tarkoittaako tämä mahdollisesti sitä ettei tulevaisuudessa enään mennä kanttarien yli haipakkaa hyödyntäen asvalttisia turva-alueita?
Miten se nyt on kaksiosainen? Vanne, myös uusi malli, on valettua magnesiumia eikä todellakaan sisällä iskareita.Tosi mielenkiintoista. Mitenkähän lienee rajoitetaanko jarrukomponettien kokoa jotenkin. Tehdäänkö vanteesta jotenkin joustava (kuvassakin kaksi osainen), kompensoimaan aiemman renkaan jousto-ominaisuutta?
Lähde olisi ihan kiva."Ferrarin F1-pomo paljasti huiman suunnitelman jo ensi kaudeksi – aika-ajot muuttumassa rajuksi kisaamiseksi" Iltasanomat.
Printtikisa ok, mutta ei käännetty järjestys.
Lähinnä se tarkoittaa sitä että enää kirjoitetaan enää.Tarkoittaako tämä mahdollisesti sitä ettei tulevaisuudessa enään mennä kanttarien yli haipakkaa hyödyntäen asvalttisia turva-alueita?