Niin eli käytännössä vaikka olis 10 kuvaa mistä näkyisi radanylitys mutta 1 josta ei voida olla täysin varmoja niin käytetään sitä yhtä ettei tarvitse rangaista. Tämä selvä.fian selitykseen piti säveltää jotain sillä pohjalla että Ferraria ei tule rangaista lähtöruuduissa.
Monzan jälkeen onkin liuta ratoja joissa imuapua nimenomaan ei kaivata enempien mutkien ja downforcen takia.Pikaisella somevilkaisulla näytti, että kansainvälinen yleisö oli välittömästi huutamassa sääntömuutosten perään. Toivotaan, että FIA ei ole liian herkillä tässä asiassa ja toisekseen toivon, että tallit ottivat tästä oikeasti opikseen. Nykyinen aika-ajomalli on mielestäni kuitenkin erittäin toimiva, ja kuitenkin vaikka tämän skenaarion riski on ollut ilmoilla vuosikaudet, oli tämä ensimmäinen kerta kun tämä toteutui. Josko tallit olisivat tästä oppineet hieman nöyryyttä.
Samaa oon tässä ajatellut.Loppukautta ajatellen, nyt Kimille kannattaisi vaihtaa uusi mylly + kaikki mahdolliset osat. Aivan sama, starttaako Monzassa ruudusta 15 vai 20. Näinhän ei tietenkään Alfalla ajatella...
Loppukautta ajatellen, nyt Kimille kannattaisi vaihtaa uusi mylly + kaikki mahdolliset osat. Aivan sama, starttaako Monzassa ruudusta 15 vai 20. Näinhän ei tietenkään Alfalla ajatella...
Toiveisiinne on vastattu myöntävästi.Samaa oon tässä ajatellut.
Toivoisin lähtöä hälle lisäks varikon portilta, nii ei tarvis alkaa Maxin kaa taas sählään.
Sopivasti GIO ku kisassa vielä sähläis ja safety car radalle jossain vaiheessa, niin vois tulla hyväkin kisa.
Todennäköisesti säännöissä kielletään erikseen vain nopealla kierroksella olevien kuljettajien estely. Tuomaristolla olisi kuitenkin valta todeta kyseen olleen vaikka yleisestä vaaran aiheuttamisesta ja antaa siitä asiallinen rankku.Tänään uudestaan katsoessa huomio kiinnitti siihen, miten shikaanin jälkeen siellä kärjessä ajettiin kaksi autoa rinnakkain. Ei siinä olisi muut päässet ohi, vaikka olisivat suostuneet ottamaan vetäjän paikan. Saako toisia estää ajamasta normaalivauhtia?
Tätä lähinnä tarkoitin "Sebastian Vettel kuumeni jäätyään nolosti Charles Leclercin apupojaksi"Miksi tästä tulisi sanomista? Vettelin mukaan hänen piti saada toe 2. yritykseen..
No ainahan se on vähän tuollainen ollu.Jaa Lewis taas itkenyt, että Ferrari hidasteli tahallaan aika-ajoissa ettei mersu pysty tekemään kierrosta. Mene aikaisemmin ulos. Tuntuu olevan miehelle tapa nykyään jos ei kaikki mene kuin ajatteli, niin muitten vika.
Ja etenkin Leclerin suuntaan. Hänellä oli vain hävittävää. Ja oli vuorossa tarjota imuapu Vettelille. Tiesi että Vettel menisi paalulle, siispä hidasteli niin ettei ehdi aloittaa kierrosta.Hulkista tehty näköjään syntipukki tähän touhuun.. Huutonaurua. Enemmän se syyttävä sormi osoittaa sinne kärkitallien suuntaan,
Ei Vettel mitään paalua olisi ottanut. Sen verrab pihalla ollut ukko koko kauden. Oli muuten seitsemäs kerta putkeen, kun Vettel sai turpaan Leclerciltä aika-ajoissa. Selkeämpi kakkoskuski kuin Kimi viime kaudella.Ja etenkin Leclerin suuntaan. Hänellä oli vain hävittävää. Ja oli vuorossa tarjota imuapu Vettelille. Tiesi että Vettel menisi paalulle, siispä hidasteli niin ettei ehdi aloittaa kierrosta.
Sama pisti silmään. Aina joku salaliittoteoria. Tästähän ei hyötynyt Ferrari pätkääkään, koska Vettel jäi kolmanneksi.Jaa Lewis taas itkenyt, että Ferrari hidasteli tahallaan aika-ajoissa ettei mersu pysty tekemään kierrosta. Mene aikaisemmin ulos. Tuntuu olevan miehelle tapa nykyään jos ei kaikki mene kuin ajatteli, niin muitten vika.