Se, mikä teki Crashgatesta ajatuksen puolesta toimivan oli silloinen sääntö varikon sulkemisesta. Nykyään sitä sääntöä ei ole, ellei varikon sisääntulossa ole jotain häiriötä, joten oikea paikka kolaroida olisi täten juuri varikon sisääntulon kohdalla.Nyt veikkaamaan missä kurvissa Oconin pitää ajaa kaiteisiin, jotta Allu pärjäisi? Vitonen?
Voi halvattu...https://www.motorsport.com/f1/news/former-f1-driver-johnny-dumfries-passes-away-at-62/5850815/
Ayrton Sennan tallitoverina Lotuksella kaudella 1986 ajanut Johnny Dumfries menehtynyt. Vanhemmat forumilaiset voivat kertoa hänestä enemmän.
Miten päädyit tuon jutun perusteella tuohon johtopäätökseen?Nähtävästi Hamiltonilla ja Russelilla jotakin eripuraa väleissään. Mahtuvatkohan samaan talliin tulevaisuudessa?
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=436133
"Varikkohuhuissa on väitetty, että Hamilton ja Russell olisivat syystä tai toisesta napit vastakkain.Miten päädyit tuon jutun perusteella tuohon johtopäätökseen?
Siinähän on Wolff vain antanut vastineen ensiksi englanniksi ja myöhemmin kysyttäessä saksaksi, ja jostain syystä sportti.com pitää sitä jotenkin lisäuutisoinnin arvoisena.
Äh, jotenkin missasin tuon lauseen tuolta vaikka luin kolmesti. Mun moka."Varikkohuhuissa on väitetty, että Hamilton ja Russell olisivat syystä tai toisesta napit vastakkain.
- Se on pienin huoleni, Wolff huikkasi."
En katsonut alkuperäisiä juttuja, mutta aika hyvä vihje tuossa ei niin hyvistä väleistä.
Silloin kun aloittanut katsomaan formuloita, niin oli aika-ajomoottoria, helmoja, sekarengaistusta eri kovuuksilla, sunnuntain warm upit ja nykyinen F1 on ihan erilaista, kun kausi pitäisi ajaa samalla määrällä moottoreita, kun ennen meni kisaviikonloppuun. Että mikä on se lajin DNA?Kliseisyydenkin uhalla totean, että tällainen ei kuulu siihen lajin kuuluisaan DNA:han, enkä näe muutenkaan syytä muuttaa tätä nykyä varsin toimivaa ja jännittävää aika-ajoformaattia, ellei keksitä jotain oikeasti paperillakin nerokasta parannusta.
Välitankkauksia ja rengasvalmistaja en kilpailua unohtamatta.Silloin kun aloittanut katsomaan formuloita, niin oli aika-ajomoottoria, helmoja, sekarengaistusta eri kovuuksilla, sunnuntain warm upit ja nykyinen F1 on ihan erilaista, kun kausi pitäisi ajaa samalla määrällä moottoreita, kun ennen meni kisaviikonloppuun. Että mikä on se lajin DNA?
Totta. Vielä 90 luvun lopun ja 2000 luvun alun aikoihin ajettiin aika ajoissa ja kisoissa täysillä säästelemättä mitään jos ei kannattanut.Välitankkauksia ja rengasvalmistaja en kilpailua unohtamatta.
Silloin ajettiin tosissaan nopeita kierroksia aika-ajoissa ja kisoissa. Saisi palata edes osa sieltä ajoilta takaisin.
Itse asiassa kisoihin pääsi 26 autoa.Oli aikoja, kun kuskit joutuivat karsimaan, jotta pääsivät varsinaiseen aika-ajoon. Oliko niin, että autoja oli joku 36 kpl ja varsinaiseen aika-ajoon pääsi 25 kuskia? Jotenkin näin se meni.