Näinhän se tapahtuu, näissä peruspessimistien kuvioissa jotka dissaa WRC:tä.No siis tietysti laitetaan R5 pääluokaksi, viivalla on 50 autoa taistelemassa voitosta ja 3 uutta tehdastallia tulee heti mukaan " "
- Totuus on että ei niitä talleja tule jatkossa olemaan missään luokassa olemaan neljää enempää. Ei vaan kannata. Ei niitä podiumpaikkoja ole kuin rajattu määrä. Heitetään ilmoille vaikka että WRC:ssä on Hyundai, Toyota, Ford ja vaikka Subaru. Jos sinne tulisi mukaan vielä "Opel", raakileella. Aika varmasti se ajaisi sijoista 8-12. Onko järkeä olla mukana? Ei ole.
- R5 pääluokkana ei ole mikään oikotie onneen. Kyllähän noissa alkaa sitten myös kustannukset nousta kiitos isojen tallien luokitteluiden. Ja ei siellä sitten ole niistä kärkisijoista taistelemassa kun se n.10 kuljettajaa koska parhaat on edelleen parhaita. Joo, mahdollisuus olisi esim. Lindholmilla jossain Suomessa pärjätä, mutta ei kuitenkaan. Kyllä ne MM-tallien panostukset kaikessa heijastuu siihen että huiput on edelleen huippuja ja yksityiskuskit tulee perässä.
- Rallimaailma elää 2020 luvulla, ei enää 80-luvulla. Tääkin monen olisi hyvä sisäistää.