Tätä juuri tarkoitan. Latifilla ei ole kertaakaan ollut mitään asiaa taistella pisteistä mutta kun Russell taistelee säännöllisesti pisteillä olevaa Alpinea vastaan niin Russellilla onkin parempi auto ja Alonsolla vaan joku aliohjaava Alpine, jäi sinne taakse muitakin keskipakan autoja. On se mikä kisa vaan niin jos Williamsilla taistelee keskipakan autoja vastaan niin kyllä se on ylisuoritus siinä vaiheessa. Sitten ylipäätänsä tuo vähättely täällä että mitä ihmeellistä Russell on esittänyt vaikka muu maailma sen näkee, tuppaa unohtumaan ettei se auto ole säännöllisesti keskipakkaa kisavauhdiltaan. Ilmeisesti dissaus vaan johtuu siitä kun taistelee tallipaikasta suomalaisen kanssa.
Mun mielestä se ei ole vähättelyä, kun auto selkeästi toimi Alonsoan autoa paremmin. Alonso hetken ajeli rauhassa perässä ja kuittasi sitten helpohkosti kokemuksella sijan.
Se tilanne on myös youtubessa.
Latifi ei ehkä ole kuitenkaan se paras mittatikku, jolla katsotaan auton suorituskykyä, mutta siltikään Russell ei niin paljoa ole tätä edellä kisavauhdissa, mitä aika-ajojen perusteella pitäisi olla.
Jos on mahdollista, niin Russellin onboard kuva kisoista on tosiaan ihan mielenkiintoista seurattavaa. Ihmeen pehmeästi ja yhtään riskejä ottamatta tuppaa ajelemaan, joka on täysin päinvastainen tyyli, kun vertaa vaikka siihen hasardiin ohitusyritykseen Valesta. Tämän takia tippuu aina ekalla kierroksella, vaikka itse startti onnistuisikin. Eikä se loppukisakaan niin kovaa tekemistä ole ollut, vaikka en sitä niin tarkkaan olekkaan seurannut.