Mielenkiintoista olisi ollut myös nähdä kuinka kovaa Röhrl olisi päässyt tuolla samanlaisella autolla kuin Mikkola. Hänhän oli tuolla lähinnä vain testaamassa puoliautomaattia.
Ei tainnut RAC kuulua Röhrlin bravuureihin. Pimeä ralli ei ollut kontrollifriikin saksalaisen mieliin. Hän oli osallistunut siihen seitsemän kertaa aiemmin, kovimpana tuloksena viides sija.
1973 Opel Ascona 1.9 SR - keskeytys, öljypumppu
1974 Opel Ascona 1.9 SR - 5.
1975 Opel Kadett GT/E - keskeytys, voimansiirto
1976 Opel Kadett GT/E 16S - keskeytys, taka-akseli
1977 Opel Kadett GT/E - keskeytys, moottori
1978 Fiat 131 Abarth - 6.
1979 Fiat 131 Abarth - 8.
1985 Audi Quattro S1 E2 - keskeytys, ulosajo
Tuo 1985 keskeytys jäi Röhrlin viimeiseksi RAC:ksi.
Vaikka Röhrl olikin siipi-Quattron ratissa pystynyt ihmetekoihin San Remossa, niin RAC:ssä hän olisi ollut sellaisella epämukavuusalueella, että Mikkolan vauhtiin ja varmuuteen, olisi ollut vaikea päästä. Ihan sama olisiko vaihdelaatikkona ollut kaksoiskytkimellinen PDK vai tavallinen manuaali, kun vastassa on kuljettaja, joka on vuosikausia tahkonnut Englannin avointa mestaruussarjaa ja osasi Walesin, Yorkshiren ja Skotlannin mutaiset tiet jossain määrin ulkoa.
Tuo Röhrlin vuoden 1978 RAC oli siinä mielessä erikoinen, että Geistdorfer istui Mirafiorissa takapenkillä keskellä lukemassa nuotteja (tai tuollaisessa pimeässä rallissa selailemassa tiekirjaa).