jjx
Well-known member
- Liittynyt
- 20.11.2019
- Viestit
- 1603
Hybrid+akku 300k. R5 koko auto 200k. Onko järkee?2017 Östberg koko kauden, Loubet kaudet 2020-2021, Bertelli, Latvala 2020 Ruotsi, Lappi 2021 Jyskälä jne
Yksityiskuskeilla ei kuitenkaan ole mitään merkitystä kärkikamppailun ja MM-tilanteen osalta. Se on vain viihdettä yleisölle, tai joissain tapauksissa vain kuljettajalle. Nykyään WRC2 on niin kovatasoinen, ettei kukaan kaipaa yksityiskuskeja ajamaan sijoista ynnä muut. Viime vuonnahan M-Sportin autoilla oli juuri tällainen no-mans-land, kun ei voinut haastaa toisia talleja mutta toisaalta Rally2-autot jäi kuitenkin selvästi taakse. Kyllähän niitä esimerkkejä löytyy vuosilta 1996-1997 mutta ihan oikeasti viimeisen vuosikymmenen aikana kisojen voitot ja MM-mitalit on ratkaistu tehdastallien kesken
No kuinka paljon se maksaa? Ei löytynyt verkkokauppa.comista.
Paljonko maksaa se polttomoottori? Ei ole varmaan ihan halpa sekään.
https://www.iltalehti.fi/ralli/a/1e87fb10-60d2-415b-b042-a7dc94ea809e
Kärjen taakse tarvitaan mielenkiintoisia kamppailuja kuten esim 'paras privaatti jne' enkä tarkoita tällä Henningejä tai Bertteellejjä, vaan nuoria ja lupaavia kuskeja kuten 99 Harri R sai pösö sopparin kun ajoi jyskäläs priva autolla podiumille ja Portugalis sijalle 4. Tämä ei ole enään tulevaisuudessa mahdollista. Mestaruudet ja voitot on kasarista lähtien menny aina tehdaskuskeille, mutta tasokkaat kamppalut nuorien kuskien kärjen takana lisää mielenkiintoa, vai oletko tästäkin erimieltä.
Viimeksi muokattu: