Don Vito
Sekakäyttäjä
No justaansa. Reipasta menoa. Mistähän meinaavaat tuollaisen summan rahaa rykäistä? TUskin kuittaa noita Kimi tai kukaan muukaan autourheilija omasta kukkarostaan.
Ei vaan motocross siirtyi Hyvinkäälle. Rallicrossia ei ole vielä siirretty, kisa pitäisi olla 7 viikon päästä ja liput on ennakkomyynnissä. Voisi kuvitella, että Kouvola olisi todennäköisin uusi paikka.Nitro RX siirrettiin Hyvingeelle.
Mielenkiintoista olisi tietää noiden isojen kisojen (esim nyt tämä Nitro RX) rahoituskuvioista. Voiko ratayhtiö tienata noilla kisoilla vai joutuuko maksamaan ison lastin kynnysrahaa että ylipäänsä saavat kisan....Ei vaan motocross siirtyi Hyvinkäälle. Rallicrossia ei ole vielä siirretty, kisa pitäisi olla 7 viikon päästä ja liput on ennakkomyynnissä. Voisi kuvitella, että Kouvola olisi todennäköisin uusi paikka.
Taisi Kymen MotoGP siirtyä ikuisesti sinne Arttu Wiskarin "entä jos..." luettelon jatkeeksi.Velkojia reilut 70 kpl, loistavasti hoidettu vai miten se meni omasta mielestä
Enpäs huomannut katsoa millaiset gummit siellä oli alla. Mustat ja suunnilleen pyöreät muttei välttämättä Pirellit.Onhan noita mrt:n kisoja merkitty kalenteriin vielä yhdet Botniaringille ja kemoraan myös.
Harmittaa kun en päässyt paikalle. Ajoiko M. Hannula semeillä vai slikseillä? Hänen jokin aika sitten kemoran roadsport-kisoissa semeillä ajamansa aika laittaa useammat ss-luokan sliksiautot häpeämään.
Niemelän Mika m3 bemarillaan olisi antanut huomattavasti Öbergiä enemmän vastusta Porscheille.
Näihin asioihin voin valaista sen verran, että Solutioniin ei ole tällä hetkellä vaihteistoa. On ollut modifioitavana jo aika pitkän tovin, tämä kausi on taputeltu siltä osin. Tarkoitus kuitenkin on kuulemma ajaa silläkin jahka aski tulee joskus takaisin.… ja Riikosen Solution F. Junnua vaan ei ole tänä suvena missään näkynyt. Roadsportin säännöt kuulemma muuttuneet ja mahdollistavat nyt M3:n 4-cyl koneen myös A:han. Joidenkin juttujen mukaan Riikosen pajalla olisi sellainen tekeillä.
Epäilisin että syy oli siinä että Pastrana ajatteli ettei kaluston rahtaaminen enään Suomeen Ruotsin jälkeen kannata jos joutuu liikuttamaan kisan KouvolaanKouvola ei ilmeisesti kelvannut Nitro Circukselle vaan vetäytyivät kokonaan ja ehkä sitten joskus Kymille jos rata valmistuu.
Mikäs sen salkun on hajoittanut? Luulis noita vaihteistoja löytyvän maailmalta suht. kivuttomasti kun ei kuitenkaan mistään 1of1 F1-laatikosta tms. ole kyse.Näihin asioihin voin valaista sen verran, että Solutioniin ei ole tällä hetkellä vaihteistoa. On ollut modifioitavana jo aika pitkän tovin, tämä kausi on taputeltu siltä osin. Tarkoitus kuitenkin on kuulemma ajaa silläkin jahka aski tulee joskus takaisin.
Muistelen et aikanaan E30 M3:n haluttiin varta vasten sulkea pois RS A:sta samoin kuin Cossy Sierra. Jos halusi nelarilla ajaa, niin se oli lapioitava sit 2002:n keulalle. Urpo-Volvo kyllä kelpasi. Ja syystä tai toisesta A-ryhmän Rover Vitesseä tai XJR-replicaa ei kukaan ole vielä(kään) viivalle tuonut. Koreja ei Suomessa liiemmälti ole näkynyt mut ymmärtääkseni saarilta löytyy kyllä aihioita.Roadsportin uudet säännöt mahdollistaa S14-moottorin istuttamisen E30:n keulalle (eli saa ajaa nyt vaikka E30 M3:lla). Semmosta ei kuitenkaan ole synnytteillä, mutta E21 koriin kyseinen tekniikka on tulossa. Itse moottoriahan on saanut käyttää kyllä jo aiemminkin. E21:n lisäksi valmistumassa on yksi E30 ahdistettuna, joka saatetaan nähdä jo tänä kesänä radalla.
Aski ei missään vaiheessa hajonnut, mutta 6-vaihteisena se ei olisi tullut kestämään ahtamisen myötä tullutta lisävääntöä (Wareliuksen sisarautossa niitä on tainnut porsia), joten se muutetaan vahvistetuksi 5-vaihteiseksi. Valmiita osia toteutukseen ei ole ollut olemassa, mutta vaikka malmikoiralla olisi lähdetty materiaalia etsimään, niin silti voinee sanoa savotan ottaneen enemmän aikaa kuin missä käsityksessä alunperin oltiin.Mikäs sen salkun on hajoittanut? Luulis noita vaihteistoja löytyvän maailmalta suht. kivuttomasti kun ei kuitenkaan mistään 1of1 F1-laatikosta tms. ole kyse.
E30 M3 ja Cossu Sierra jätettiin tarkoituksella ulos silloin aikoinaan, koska epäiltiin jonkun hankkivan sellaisen valmiin kilpa-auton ja pieksevän kaikki muut ja kukaan ei olisi halunnut sen jälkeen osallistua. Siksi luokitustodistuksen päivämäärä oli se mikä oli. Molempiin koreihin oli luokiteltu kuusisylinterinen moottori ennen mainittua päivää. Nykyään ei taida olla pelkoa, että joku uskaltaisi aidon e30 M3:n taluttaa radalle muiden RS autojen joukkoon ja kopionkin rakentaminen on lähes yhtä kallista.Muistelen et aikanaan E30 M3:n haluttiin varta vasten sulkea pois RS A:sta samoin kuin Cossy Sierra. Jos halusi nelarilla ajaa, niin se oli lapioitava sit 2002:n keulalle. Urpo-Volvo kyllä kelpasi. Ja syystä tai toisesta A-ryhmän Rover Vitesseä tai XJR-replicaa ei kukaan ole vielä(kään) viivalle tuonut. Koreja ei Suomessa liiemmälti ole näkynyt mut ymmärtääkseni saarilta löytyy kyllä aihioita.
No eniveis, jäämme mielenkiinnolla odottamaan tätä tekohengitettyä biimeriä. Kaikki mihin Junnu kätensä iskee, tahtoo muuttua ripeäksi.