No kyllä tuota signallitekniikkaa on maailma täynnä ja erinäisiä insinööriratkaisuja on monenlaisia. Lähetetyn signaalin häiriöherkkyys riippuu mm. taajuudesta aika paljon. Sitten sellainen ensimmäinen insinööriratkaisu, joka tälle inssille tulee mieleen on se, että jos lähetyksessä on kerran ongelmia, se voidaan puskuroida sitten erikoiskokeen mukaisella kertoimella. Jos tiedetään, että läehtyshäiriökohtia on paljon, otetaan liveen suosiolla vaikka 20 sekunnin puskurointi. Aina puiden välistä lähetetään viimeiset 10 s videota ja sitten kopterista lähetetään puskuroitua lähetystä sen verran kuin on tarvis. Tai jos se vaatii minuuttia, nin sitten otetaan minuutti, kunhan kaikki data puskuroidaan samalla tavalla, eli viive kaikissa on sama minuutti.
Jos nyt vielä todetaan, että sieltä samasta autosta sa aika hyvin lähetettyä huippuluokan kuvaa ihan sillä taskussa olevalla laitteella jo melko suuressa osassa maapalloa. Vauhti tuo oman haasteensa tähän, mutta kyllä ne signaalien kulut on toisaalta satu ratkaistua vaikka suihkuhävittäjissäkin.
Ei tuo voi tekniikasta jäädä kiinni, jso siihen vain panostettaisiin vähän.