No ei. Katsuta ajaa kolmosautoa ainoastaan niissä muutamassa kisassa, missä Ogi ei aja. Eli kyl se lähtökohtaisesti on edelleen nelosauto.Japanin päässä päätettiin antaa Katsutalle ylennys kolmosautoon.
voihan tuo päästä Toyotallekin Rally2 proggikseen. Melkeinpä toivoisin tuota vaihtoehtoa vaikka liekö sitten niin mieluinen kuin esim. Ford ja Rally1.Vaan mitäpä sitten Suniselle... yksi rally1 testi Hyundailla ja takaisin wrc2 -autoon ensi kaudeksi? Fordin kanssa ei varmaan ole toivoa...
Voihan se olla että Breen tuli vähän yllättäen tarjolle. Ja kyllä silleen ymmärtää että menee Teemun edelle vaikka näin Suomalaisena se harmittaa. Mut mitä Jouhki on sitten sopinut, kun on puhunut sopimuksista melko varmana?Vaan mitäpä sitten Suniselle... yksi rally1 testi Hyundailla ja takaisin wrc2 -autoon ensi kaudeksi? Fordin kanssa ei varmaan ole toivoa...
Odottavan aika on pitkä, mutta toivotaan, että tosiaan sitten edes seuraavalle vuodelle aukeaisi paikka. Ja kuten jo aiemmin totesin, ihmisenä toivon vain hyvää Breenille, mutta.....kyllä nyt on pakko sanoa, että näiden näyttöjen jälkeen on melko skeidaa hyundailta ottaa Breen. vuosi 21 päättyi hänen osaltaan mainiosti kolmeen perättäiseen podiumiin, mutta noista kahdessa oli myös lähtöpaikalla huomattava vaikutus.Eikös jouhki ole sanonut että Teemu ajaa vähintään Hyundain rally2 ens kaudella. Ja ehkä jotain rally1. Nyt näyttää pelkästään rally2... Sordo mietti jo tälle kaudelle lopettamista joten vuoden päästä tilanne uusi. Keskittyy rall2 mestaruuteen ens kaudella ja sit on taas uusi tilanne
Jos viime vuotta katsoo niin kyllä, mutta toisaalta Breen on myös jo Hyundailla ollut ja näin ollen siellä tiedetään aika tarkkaan miehen vahvuudet ja heikkoudet ja mihin hän parhaimmillaan kykenee. Eli sinänsä aika turvallinen valinta. Hyvin mahdollista että Hyundai on Breenille kotoisampi ympäristönä ja jaettu kolmoskuskin rooli sopii paineettomuutensa puolesta paremmin kuin johtavan ykköskuskin rooli M-Sportilla.Vähintäänkin kyseenalaistettavissa olevaa toimintaa korealaisilta ja valitettavasti on pakko toivoa, että saavat nenilleen siitä Breenin jatkaessa tämän kauden saldoa.
Kyllä se on nyt se rally2, jos sitäkään. Luultavasti sekin lähtee alta. Lupaukset ovat puheita ennen kuin ne ovat paperilla.Eikös Hyundai jo joitain aikoja sitten ilmoittanut, että kyllä heillä töitä suniselle löytyy. No, onhan se wrc2 myös töitä, mutta voisiko olla mahdollista hänen vuorottelevan lisäksi Sordon ja Breenin kanssa kolmannessa autossa parin rallin ajan?
Vahvin vihje Sunisen sopparille on edelleen se testi minkä ajoi ennen Japania. Kun testattiin ensivuoden juttuja, autoa ajoivat vain sellaiset kuskit joilla on sopimus voimassa myös ensikaudella. Jos olisi mahdollista että Suninen olisi ensikaudella vaikka Tojotan listoilla testaamassa Rally2 autoa, hän ei olisi ajanut metriäkään Rally1 autoa tuossa vaiheessa kautta...Kyllä se on nyt se rally2, jos sitäkään. Luultavasti sekin lähtee alta. Lupaukset ovat puheita ennen kuin ne ovat paperilla.
Kovin tulee nyt se Loubet taas mieleen...https://www.wrc.com/en/news/2022/wrc/toyota-could-rent-out-fourth-yaris-in-2023/
Rahat tiskiin ja Rally1-Yariksella näyttöjä antamaan? Vaikka kyseessä onkin Latvalan sanoja lainaten pelkästään bisnes, voisin veikata, että Toyota pitää tässä riman sen verran korkealla ettei ihan turistit (mallia Serderidis) tule Toyotalla kisoihin jalkoihin pyörimään.
Tuossa myös mainitaan että se auto olisi tarjolla seitsemään kisaan.https://www.wrc.com/en/news/2022/wrc/toyota-could-rent-out-fourth-yaris-in-2023/
Rahat tiskiin ja Rally1-Yariksella näyttöjä antamaan? Vaikka kyseessä onkin Latvalan sanoja lainaten pelkästään bisnes, voisin veikata, että Toyota pitää tässä riman sen verran korkealla ettei ihan turistit (mallia Serderidis) tule Toyotalla kisoihin jalkoihin pyörimään.